AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Jeg er alene med 5 stk, jeg og minsten på litt over ett år så på toget med de 4 andre gutta i, 14 åringene hang med venner etterpå, var på tivoli og dro hjem til noen kamerater og spiste og koste seg etterpå. Jeg og ett åring var på skolen med 8 og 9 åring, de lekte ,koste seg med vennene sine og visste lillebror stolt frem, så var vi på middag hos mine foreldre Nå sover de 3 yngste godt i sengene sine ,men 14åringene kommer om ca 1 time, og da skal de dusje og natta for de også. Nå blir det en film for meg etterhvert Anonymkode: 44d6e...d64 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Helt vanlig dag for oss. Eller: som en vanlig dag i helgen 😊 ikke noe 17.mai-stress eller mas. En liten tur i skogen, litt gaming og nå tv. Anonymkode: fb267...437
Drizzt Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Veldig bra. Vi sto opp tidlig, pyntet oss, dro på skolen. Så gikk vi i tog, deltok i lekene og spiste kake og is. Så dro vi hjem og lagde lunsj, hadde litt familie på besøk og ca kl.15 avsluttet vi dagen. Etter det lekte barna i nabolaget mens mor og far ryddet og vasket. Ingen var spesielt sulten til middag, så det ble ostesmørbrød istedet etter barnas ønske. Nå sover de små mens mor og far krasjlandet i sofaen og skal se på Netflix.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 Kaldt og jævli. En time ute før vi hutra oss hjem igjen. Anonymkode: 42cc8...e36
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 Hyggelig og hektisk Anonymkode: 9acec...e45 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 Jeg koste meg!!!! ❤️❤️❤️ Anonymkode: 268ef...90b 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 Vi har hatt en strålende dag😍 Dro avgårde i 9 tiden for å gå i barnetog med barna. Deretter dro vi til skolen i bygda der det var kafé og leker. Været har vært fantastisk. Så gikk vi i bygdetoget, og deretter hjem. Vi fikk besøk av familie og grillet, spiste is og kake og koste oss i sola. Alle er veldig fornøyde😃 Anonymkode: cd14b...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #8 Skrevet 17. mai 2022 Så koslig at de fleste var fornøyde her var det 20 grader og sol fra skyfri himmel Anonymkode: 44d6e...d64
Mandagsunge Skrevet 17. mai 2022 #9 Skrevet 17. mai 2022 (endret) Kald, men det regna i det minset ikkje. Oppaga at eg fekk problem med tonar som låg i høgrehandsklaviaturet på klarinetten når ambisen svikta - det var nytt (dagens lærdom: test flis + munnstykke + ligatur før dagen, har aldri før opplevd at det renn frå munnstykket. Mistenker at det hadde noko med saka å gjere). "Norge i rødt, hvitt og blått" seglar opp som seriøs konkurrent mot "Ja vi elsker" for status som songen eg aller minst liker å spele. Naproxen funka og eg slapp å marsjere med menssmertar 💅 Endret 17. mai 2022 av Mandagsunge
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #10 Skrevet 17. mai 2022 Drita full slik som en 17 mai skal være! Anonymkode: 65336...529
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #11 Skrevet 17. mai 2022 Elsker 17. mai! Datter som går på vgs, men ser likevel på barnetoget. Det og korps setter stemningen. Nydelig vær, glade mennesker og deilig hvitvin og lett mat med to venninner. Hjemme før 17.00, da ro med litt TV. Anonymkode: 8d56a...b52
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #12 Skrevet 17. mai 2022 Flott dag! Mye is!! Grillet med familie, og gått i barnetog og sett borgertog. Imponert over hvor glade barna holdt seg og har kost seg, men minsten var sliten når vi kom hjem! Skulle badet, men var litt sent hjemme. 8-åringen romsterer på rommet enda! Sikkert oppgiret etter alle isene og russekortene. En flott dag! Anonymkode: 1e8d9...3b9
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #13 Skrevet 17. mai 2022 Dagen begynte veldig koselig med fin frokost, nydelig vær og flott barnetog. Så ble mannen akutt syk og måtte gå hjem, så jeg ble stående alene i en bod mens mine foreldre så etter ungene. Jeg brukte 1,5 timer på en stressende bod med mange utakknemlige og krevende foreldre, en kø som aldri sluttet, og måtte bære tungt etterpå for å rydde. Jeg ble helt tappet for energi av alt kaoset og ble forferdelig sliten. Så fikk dessverre liten glede av familiebesøk litt senere. Ble så lei meg for fikk ikke vært skikkelig med ungene mine i dag og brukte tiden min på andre idioter og deres unger. Kommer aldri til å melde meg frivillig til dette mer! Anonymkode: 96cf1...488
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #14 Skrevet 17. mai 2022 Jeg sto opp klokken 14 i dag, men har likevel hatt en fin 17. Mai feiring 😅 Sånn er det når man er alene, og kan bruke dagen på hva man vil. Klager ikke! Spiste middag hos et vennepar med 5 andre. Nydelig vær, god mat og fine mennesker. Kom hjem for en time siden. Nå skal jeg ta av meg sminken, spise litt kvelds og hoppe til køys. Anonymkode: 4aaec...37a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #15 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er alene med 5 stk, jeg og minsten på litt over ett år så på toget med de 4 andre gutta i, Hvor befinner alle fedrene seg? Anonymkode: b9f9b...777
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #16 Skrevet 17. mai 2022 Jeg har ikke barn selv, men møtte min bror, kona hans og deres tre barn i byen i dag. De er mellom 1 - 4 år, 2 storebrødre og lillesøster. Alle de tre små hadde bunader på. Så utrolig søte de er ☺️ Jeg er som regel alene på 17. mai, så det var veldig hyggelig å få møte dem alle i dag. Anonymkode: c2ec9...15f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #17 Skrevet 17. mai 2022 Helt alene og sønnen min er hos den andre. Anonymkode: 9b3f3...9a5
tussi84 Skrevet 17. mai 2022 #18 Skrevet 17. mai 2022 dagen her ble ikke slik vi hadde planlagt egentlig. Hadde egentlig tenkt at vi skulle reise på besøk til Oldemoren til gutten vår + besteforeldre på min side. Han er 1,5 år så har ikke noen forståelse av 17 mai uansett. vi har derimot den siste uka i tur og orden blitt syke. Sønnen vår først (han snørrer fortsatt og hoster en del), jeg ble syk 5 dager etter han (fredagen), og i går var det mannens tur. Ingen av oss føler oss helt i form enda til å trave rundt. Så vi har vært hjemme idag, og hatt tv på i bakgrunnen for å se på barnetoget fra Oslo. Har ellers kosa oss hjemme med typiske 17 mai ting som pølser, kake og is.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #19 Skrevet 17. mai 2022 Voksne barn så slipper å gå ut med de. Her ble det god mat og så fant jeg sengen. Migrene har en tendens med å ikke se på datoen. Så jeg sov noen timer på ettermiddagen og så har vi levert inn bilen til service. Nå finne sengen igjen og håpe at formen er bedre i morgen Anonymkode: c253a...677 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #20 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Voksne barn så slipper å gå ut med de. Her ble det god mat og så fant jeg sengen. Migrene har en tendens med å ikke se på datoen. Så jeg sov noen timer på ettermiddagen og så har vi levert inn bilen til service. Nå finne sengen igjen og håpe at formen er bedre i morgen Anonymkode: c253a...677 Blir du lei deg for at migrene kommer på 17 mai og ødelegger alle planer? Anonymkode: 9b3f3...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå