Gå til innhold

Flere her med barn som har hatt tilnærmet vanlig dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et barn med spesielle behov (ikke synlig utenpå) som er veldig var for høye lyder og store folkemengder og har derfor i år - i likhet med mange år tidligere, og lurte derfor på om det er flere her som har hatt en tilnærmet ‘vanlig’ 17 mai?

Det er litt sårt å føle på en sånn utenforskap, så greit å vite om vi er flere❤️

Anonymkode: bc237...fce

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fordi toåringen ikke er i form. Så her er det rolig dag med stort sett vanlige rutiner.

Anonymkode: 92a2e...505

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men siden solen var så snill å komme ut i dag, så tok jeg med hundene på piknik langt unna folk og hadde en flott formiddag 😊

Selv om dere må ta hensyn til barnets begrensninger, så betyr ikke det at dere ikke kan gjøre noe ut av dagen. Lag nye tradisjoner for 17 mai 🙂 piknik og grilling for eksempel

Anonymkode: 8e126...c17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi. Ungene virker helt uinteresserte, og er for store til å presses med i tog og kafe o.l. Jeg og mannen ruslet ut en tur å så på toget og så hjem. Må vel finne på ett eller annet å lage til middag. Skuffet, trodde vi skulle spise ute og kose oss. I stedet ligger ungene på rommene sine og sløver, og gubben har sovna på sofaen. 😤

Anonymkode: 83d21...b54

AnonymBruker
Skrevet

Ja har ei med autisme.   Når hun gikk i barneskolen  gikk vi tog  jeg med henne  fordi hun følte hun måtte .  Men så rett hjem og rolig resten av dagen . Nå er  vi hjemme å  spiser is og pølse hjemme .  Egentlig  litt deilig. 

Anonymkode: 146b4...c14

• Hjerte 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Ja, vår blir sliten av alle inntrykkene. Vi så litt på toget og så ville han hjem og slappe av. 

AnonymBruker
Skrevet

Jess, mens barna er ute og koser seg sitter jeg og kona hjemme og drikker oss drita.

Anonymkode: f0c93...547

AnonymBruker
Skrevet

Har en som er sensitiv og ikke liker store folkesamlinger eller arrangement. Vi ser på toget, kjøper is og så reiser vi hjem og spiser middag. Vi er blitt så vandt med dette at det er blitt normalt for oss❤️

Anonymkode: c2465...c76

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva du ser på som "vanlig", men vi har egne tradisjoner som ikke involverer latterlige folkemengder.

Anonymkode: 6ee50...457

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...