Gå til innhold

Hva slags folk er det egentlig som går ut å ser på 17.mai toget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OG SOM IKKE GJØR DET FORDI DE MÅ SE PÅ BARNET/BARNEBARNET SITT? 

må jo være ekstroverte folk? Alle de introvert sitter inne nå? 

Anonymkode: a07a9...197

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har ikke barn, men syns det er koselig å se likevel. 

Anonymkode: 25797...541

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ambivert  ^^,  Null stress med å gå ut, men har ikke alltid lyst  :3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er introvert og har for øvrig Asperger, men jeg er veldig tradisjonsbundet og elsker å se på, og observere verden. Så jeg drar ut uansett. Ikke i år da for jeg er i behandling. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

OG SOM IKKE GJØR DET FORDI DE MÅ SE PÅ BARNET/BARNEBARNET SITT? 

må jo være ekstroverte folk? Alle de introvert sitter inne nå? 

Anonymkode: a07a9...197

Hvorfor skal introverte sitte inne? Jeg er introvert, men har nå sett på 17.maitog fordet! Ut i penklær, være med venner, kjenne på stemningen!

Anonymkode: ed4b0...492

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er introvert og det finnes ikke nok kake i verden til å lure meg ut av huset i dag.

Anonymkode: 7dcf2...795

  • Liker 11
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er introvert og det finnes ikke nok kake i verden til å lure meg ut av huset i dag.

Anonymkode: 7dcf2...795

Enig, og jeg elsker kake. Rømte til Hellas jeg.

Anonymkode: 50475...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett på 17.mai toget tre ganger siden jeg var barn og gikk i tog selv. En gang var med jobb, jeg jobbet med ungdom som ville ut og se på toget. En gang var jeg med noen andre som hadde skolebarn. Og en gang var jeg i Oslo og hadde lyst til å oppleve 17. mai og barnetoget der. 

Jeg er introvert. Men først og fremst er jeg ikke så opptatt av tradisjon. Min introverte venninne, som elsker bunad og 17. mai, pleier alltid å være i byen for å få med seg barnetoget. 

Anonymkode: d6a99...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mariama

Ehm, introvert betyr ikke at man hater mennesker og alt annet enn sin egen stue.
 

Det betyr bare at det å tilbringe tid med andre mennesker krever litt energi, og at man har behov for å være alene for å lade opp.

Hilsen introvert som må lade opp alene, blir utslitt av sosiale aktiviteter men likevel gjerne ser på 17. mai-tog, har det moro i brunsj med venner og faktisk syns det er hyggelig å prate med naboene. Så lenge jeg får nok tid alene også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet mitt er endelig ferdig med tog og tull, i dag flagger jeg og nyter sola i hagen. 

De som går ut og ikke har barn/barnebarn å se i tog er sikkert ekstroverte og sosiale typer. Ikke meg. 

Anonymkode: 5fe79...13e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Introvert betyr ikke asosial og folkesky :roll: 

Jeg har alltid elsket 17.mai, er oppvokst i Oslo og vant til at 17. mai = store folkemengder, det er det som gir meg den riktige stemningen. Det har ingen med min sosiale legning å gjøre, det handler om tradisjoner.

  • Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke familie eller barn dere som sitter innelåst i leiligheten? føler med dere 😔

Anonymkode: 22928...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har dere ikke familie eller barn dere som sitter innelåst i leiligheten? føler med dere 😔

Anonymkode: 22928...489

Altså, låsen er på min side av døra, så her er det null stress.

Jeg har ikke sett på tog siden jeg hadde barn som gikk i toget, men nå er barnet voksent og bor i en annen by. Introvert er jeg, men jeg har også adhd og alt styret med masse folk og korpsmusikk gir en overbelastning av sansene som jeg sikkert hadde stålsatt meg for og taklet om jeg også hadde hatt et snev av glede av alt styret. Nå er det imidlertid slik at jeg får fnatt av korpsmusikk, og ikke får noe glede ut av alt styret, så da koser jeg meg heller hjemme med å gjøre akkurat det jeg har lyst til.

Anonymkode: 0a87b...e19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har dere ikke familie eller barn dere som sitter innelåst i leiligheten? føler med dere 😔

Anonymkode: 22928...489

Nei, jeg har ikke det, dvs. familien har jeg ikke her - og jeg sitter ikke innelåst for den del. Jeg orker bare ikke hale på bunad og gå ut når det er så lite å foreta seg. 

Forøvrig er jeg introvert, men pleide alltid være ute og lufte meg (og bunaden) før jeg flyttet hit. Møtte alltids venner eller i sin tid familie den dagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MuggenKanari

Har venninner med barn så møter de i sentrum når de skal se barna sine gå i tog, og så får jeg litt venninnetid og en is samtidig. Pynter meg ikke, men tar på penklær.

Er introvert og glad i vennene mine og is i finvær. Sånn type folk er jeg. 

Endret av MuggenKanari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykopater. Neida. 

Anonymkode: dea09...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Hva slags folk" som ser på toget? De som må, eller liker det? Eller er du ute etter å ytterligere kategorisere mennesker på bakgrunn av en interesse eller vane noen har? Hvorfor?

Anonymkode: 2853b...4bd

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Introvert, og sitter alltid inne på 17. mai. Dvs som regel har jeg vært i utlandet, men ikke de siste årene. Begynte å se på sendingen på tv, men orker snart ikke mer. Hva er greia med alle skrikedamene som roper på innpust og utpust? 

Anonymkode: e994c...40b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert: pandemien har gjort enkelte nordmenn til noen grinebitere fra et annet univers. For noe jævla sutring og klaging det er på enkelte for at andre finner glede ved det.

 

Anonymkode: c6d6b...162

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

En ting er sikkert: pandemien har gjort enkelte nordmenn til noen grinebitere fra et annet univers. For noe jævla sutring og klaging det er på enkelte for at andre finner glede ved det.

Hva er det folk sutrer og klager over? jeg liker ikke folkemengder så jeg velger å bli hjemme i dag. Hva andre gjør bryr meg midt på ryggen.

Anonymkode: 7dcf2...795

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...