Gå til innhold

Hvor mye ville du ha gitt til tantebarn du har hatt lite kontakt med? Konfirmasjonsgave

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor mye jeg skal gi i konfirmasjonsgave til konfirmanter (begge er mine tantebarn) jeg har hatt lite kontakt med. Har møtt dem 4-6 ganger i løpet av livet deres. Det er ingenting usagt i mellom oss, vi bare omgås ikke fordi vi bor på hver vår kant av landet. Jeg skal ikke gå i konfirmasjonen, men sender pengegave. Det er barna til mine søsken. Mitt barn fikk ingenting da han konfirmerte seg for 3 år tilbake. Jeg har god økonomi og har greit med penger, hvis det har noe å si denne sammenhengen. 

Anonymkode: f87ad...8c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

500 kr

Anonymkode: 23edd...734

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

200kr

Anonymkode: d7acd...754

AnonymBruker
Skrevet

500

Anonymkode: 93556...c44

AnonymBruker
Skrevet

1500

Anonymkode: 7b757...dc0

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Lurer på hvor mye jeg skal gi i konfirmasjonsgave til konfirmanter (begge er mine tantebarn) jeg har hatt lite kontakt med. Har møtt dem 4-6 ganger i løpet av livet deres. Det er ingenting usagt i mellom oss, vi bare omgås ikke fordi vi bor på hver vår kant av landet. Jeg skal ikke gå i konfirmasjonen, men sender pengegave. Det er barna til mine søsken. Mitt barn fikk ingenting da han konfirmerte seg for 3 år tilbake. Jeg har god økonomi og har greit med penger, hvis det har noe å si denne sammenhengen. 

Hadde kjøpt et smykke eller en annen gave som de ikke kunne finne ut prisen på. Poenget er en oppmerksomhet . Ikke prisen ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Ingen ting. Din sønn fikk ikke fra de 

Anonymkode: 9b800...651

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme som til de andre 2000

Anonymkode: 88a7f...b44

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mitt barn fikk ingenting da han konfirmerte seg for 3 år tilbake.

Hadde gitt ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor lage ny tråd når du allerede har en tråd om konfirmasjonen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor lage ny tråd når du allerede har en tråd om konfirmasjonen?

Lurte på det samme. Og hvis TS sparer 10 000 i reiseutgifter ved å ikke dra, så trenger hun ikke å være kjip med gave. Minst 1000

Anonymkode: 543e8...045

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville gitt en tusenlapp til hver. 

Anonymkode: a15c8...f3f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

500 (eller hva du ønsker), du kan gjøre hva du vil og hva foreldrene hennes gir til dine er deres sak.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Tror jeg ville gitt en tusenlapp til hver. 

Anonymkode: a15c8...f3f

Enig. 

Anonymkode: 81a83...4c2

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting siden ditt barn heller ikke fikk. 

Anonymkode: 71b13...fb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1000

Anonymkode: 21cec...e02

AnonymBruker
Skrevet

1000,-

Anonymkode: 32eff...b72

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1000,-

Eller ingenting

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært opp til meg hadde jeg ikke gitt noe som helst, men det likte ikke øvrig familie så de vippset over 500,- fra "meg".

Anonymkode: ba263...ccc

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

300-500. Bare fordi din sønn ikke fikk fra foreldrene deres, betyr ikke det at du skal straffe barna. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...