Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har tenkt seg dit El har noen tanker om konseptet. 

Anonymkode: dea60...e2b

Skrevet

For min del som ikke ønsker en partner eller har interesse av dating og slikt så høres det litt tvungent og kleint ut, men sikkert annerledes for folk som ikke ønsker seg noe annet enn en kjæreste. :) 

Skrevet

Jeg så ordet smud på nettsiden og tenkte at dette er jeg for gammel for - og aldersgrensen ga meg rett :ler: Jeg synes alt som minner om organisert sjekking blir kunstig og villr styr unna, ei heller ville jeg kjøpt billett til noe som kostet såpass mye uten å vite litt mer om hva opplegget var og hva som skulle skje.

AnonymBruker
Skrevet

Bare fylla sikkert, som alt annet som arrangeres i Norge.

Anonymkode: 1f7d0...b88

Skrevet
Daria skrev (12 timer siden):

Jeg så ordet smud på nettsiden og tenkte at dette er jeg for gammel for - og aldersgrensen ga meg rett :ler: Jeg synes alt som minner om organisert sjekking blir kunstig og villr styr unna, ei heller ville jeg kjøpt billett til noe som kostet såpass mye uten å vite litt mer om hva opplegget var og hva som skulle skje.

Haha, jeg tenker at ordet smud høres ut som det er skrevet av en som er litt gammel. Men kanskje nekter å innse det.

For meg høres det bare ut som en litt artig gimmick for det som bare er en fyllefest. Sikkert gøy, men ser det er på Hadeland, så mine fordommer er automatisk at det er blodharry. At line-upen blir sånn Staysman og Postgirobygget eller noe. Eller fattigmannsversjonene av det kanskje. Pluss en del slossing og folk som spyr.

• Liker 1
Skrevet

Morsomt konsept, men som noen sa, språkbruken får det til å høres ut som de prøver altfor hardt 😅 Og 23-35 år? Tror det er få single damer på min alder (32) som gidder det veldig snevre aldersutvalget der. Ser det var utsolgt nå for damer, så får håpe det ikke blir altfor stor mangel på menn - eller majoritetene av de mennene som har meldt seg på tilhører nedre del av aldersspennet. 

Kjenner også at det er digg å ikke være singel og på leting, det virker som et i utgangspunktet morsomt konsept, men lukter litt desperasjon rundt det hele også, mest pga hvordan arrangøren har formulert seg i teksten. 

AnonymBruker
Skrevet
Chailatte skrev (31 minutter siden):

Morsomt konsept, men som noen sa, språkbruken får det til å høres ut som de prøver altfor hardt 😅 Og 23-35 år? Tror det er få single damer på min alder (32) som gidder det veldig snevre aldersutvalget der. Ser det var utsolgt nå for damer, så får håpe det ikke blir altfor stor mangel på menn - eller majoritetene av de mennene som har meldt seg på tilhører nedre del av aldersspennet. 

Kjenner også at det er digg å ikke være singel og på leting, det virker som et i utgangspunktet morsomt konsept, men lukter litt desperasjon rundt det hele også, mest pga hvordan arrangøren har formulert seg i teksten. 

… alle mennesker er desperate, man blir jo bare en hellig klovn hvis man ikke innrømmer det. 

Anonymkode: 313c3...c35

AnonymBruker
Skrevet

Så idag en reklame for en ny sesong av Naked attraction - så jeg lurer på om en slik festival ville blitt mer populær uten klær? Av kjønnsforholdet i naturistmiljøer der det er en stor overvekt av menn, mens kvinner stort sett kommer med partneren sin, ville en nakenfestival for single personer hatt sin sjarm, og fått mye gratisreklame fra pressen.

Dessuten - når man snakker om desperasjon og å prøve altfor hardt, tror jeg dette synes i denne meldingen fra arrangøren; dette er tydeligvis for de unge og hippe:

Hei der, Thomas her!

Jeg er sååå gira for at du vil komme på festivalen vår! Vi har kun 400 billetter, så please bare kjøp billett om du er singel. Da tar du ikke opp plassen til andre single, og kjæresten slipper å bli dritsur.

Dette høres i mine ører omtrent like kuuult ut som språkbruken i en invitasjon til en klassefest da jeg begynte på videregående ...

Anonymkode: 03bec...870

• Nyttig 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært der og kan fortelle? 😄 

Anonymkode: 189fc...5f1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke at de ikke heller satset på aldersgruppen 40-55. Vi er villige til å bruke mye mer penger, og har ekstremt få arenaer å møte andre single på. 

Anonymkode: ef8d6...716

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg fatter ikke at de ikke heller satset på aldersgruppen 40-55. Vi er villige til å bruke mye mer penger, og har ekstremt få arenaer å møte andre single på. 

Anonymkode: ef8d6...716

Blir sikkert neste år. 

Anonymkode: 189fc...5f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...