Gå til innhold

Svigermor ønsker å bruke samme frisør!

TuridGifteklar

Anbefalte innlegg

TuridGifteklar skrev (På 16.5.2022 den 18.43):

Dette handler selvfølgelig ikke om hva frisøren vil! 😂 Dette handler om planleggingen som er lagt ned, om at dette faktisk er bruden og brudgommens dag, ikke svigermors. Det handler om frisørens tid, som er nøye planlagt sammen med brud, brudgom og forlovere. Ville du godtatt ubudne gjester hos deg, uansett sammenheng? Bursdag, privat arrangement, brudens morgentimer, hva som helst... Ville du godtatt at folk bare inviterte seg selv, dukket opp og tok for seg? 

Stakkars din svigermor som er en ubuden gjest. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker ja. Men da etter at du og forloveden er ferdig fikset. Hun trenger ikke være på rommet når dere holder på å ordne dere. Det kan hun gjøre når dere er ferdig. Frisøren kan fikse henne på hennes rom 

Anonymkode: 84608...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 12.56):

Mange spør "hvorfor ikke?", men jeg spør heller "hvorfor?" jeg da. Hvorfor skal svigermor ikke kunne ordne sin egen frisør, og hvorfor har hun i det hele tatt behov for å styles profesjonelt når hun ikke er brud, men gjest? De fleste klarer å sminke og ordne håret sitt ganske bra selv, så profesjonell styling er en luksus forebeholdt bruden og evt.forlover. Jeg har aldri vært i et bryllup hvor andre enn brud og forlover har fått profesjonell styling, i hvert fall.

Mye av poenget med at brud og forlover styles profesjonelt er jo stemningen det gir; bruden og bestevenninnen snakker sammen som bestevenninner gjør og er spente og gleder seg. Det ødelegger stemningen litt å ha med svigermor oppi dette. Jeg ville ikke hatt med min egen mor heller, for den saks skyld. 

I tillegg blir det vel mer stress tidsmessig? Må bruden stå tidligere opp fordi svigermor også skal styles?

Anonymkode: 7e6c1...94a

Jeg giftet meg i Italia. Da fikk vi frisøren til villaen bryllupet skulle være. Han ordnet meg, min datter, min svigerinne og stemor (som jeg ikke har alt for mye til overs for). Why not? Kommer alltid lengst med å være hyggelig 

Anonymkode: b5715...eb3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...