AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Skrevet 15. mai 2022 Jeg kjøpte nylig en vare på Tise, denne ble betalt på vipps. Det har nå gått en uke uten at jeg har hørt noe om at varen er sendt eller på vei. Logget inn på appen igår og så at brukeren var utestengt??🤷♀️ Kjenner jeg er litt stressa, andre som har opplevd det? Er jeg utsatt for svindel? Varen var merket som solgt. Anonymkode: 8de4e...c93 1
powerpuffen Skrevet 15. mai 2022 #2 Skrevet 15. mai 2022 Hmm, har ikke vært borti det. Men jeg anbefaler på det sterkeste å ta betalingen via tise når du legger inn bud. Da er pengene beskyttet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 On 5/16/2022 at 12:39 AM, AnonymBruker said: Jeg kjøpte nylig en vare på Tise, denne ble betalt på vipps. Det har nå gått en uke uten at jeg har hørt noe om at varen er sendt eller på vei. Logget inn på appen igår og så at brukeren var utestengt??🤷♀️ Kjenner jeg er litt stressa, andre som har opplevd det? Er jeg utsatt for svindel? Varen var merket som solgt. Anonymkode: 8de4e...c93 Vil tippe du dessverre har blitt svindlet Anonymkode: e1740...938 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 Ordna seg, pakken lå i postkassa!😄 Anonymkode: 8de4e...c93 1 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå