Gå til innhold

Hva tenker dere om single menn som reiser til Thailand?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

🤮

Anonymkode: 878ae...b84

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker at de har lyst på en ferie til Thailand, som så mange andre her i verden. Om man tror alle er horekunder, har man lite kunnskap om folk og verden. 

Anonymkode: 1c147...dfe

Helt sant.

Man avslører seg selv som en dømmende, moraliserende, og uviten når man lirer av seg slikt. Veldig flaut.

Anonymkode: 85e58...d2f

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tenker at de har lyst på en ferie til Thailand, som så mange andre her i verden. Om man tror alle er horekunder, har man lite kunnskap om folk og verden. 

Anonymkode: 1c147...dfe

Dette! 

Anonymkode: 2fa9f...dd3

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Prostitusjon burde være 100% lovlig. Helt sykt at det ikke er det, spør du meg. Mange politikkere setter moralisme over samfunnets beste, og det er jeg sterk motstander av.

Det har ingenting med moralisme å gjøre, og det skulle vært totalforbudt med både salg OG kjøp. Det er faktisk svært få prostituerte som velger dette livet frivillig. De aller fleste er faktisk under en form for tvang, og mange er offer for menneskehandel. Å åpne opp dette markedet vil gjøre at denne handelen blir enda mer lønnsom for bakmennene, og enda flere jenter havner i denne situasjonen. 

Jeg undrer meg faktisk mye mer over dere som faktisk kjøper ei hore. Ho ligger der og håper på innsiden at pikken deres krymper og faller av... Mens dere peiser på. DEN moralen lurer jeg faktisk veldig på. 

Anonymkode: fb86a...feb

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
6 hours ago, AnonymBruker said:

Det har ingenting med moralisme å gjøre, og det skulle vært totalforbudt med både salg OG kjøp. Det er faktisk svært få prostituerte som velger dette livet frivillig. De aller fleste er faktisk under en form for tvang, og mange er offer for menneskehandel. Å åpne opp dette markedet vil gjøre at denne handelen blir enda mer lønnsom for bakmennene, og enda flere jenter havner i denne situasjonen. 

Jeg undrer meg faktisk mye mer over dere som faktisk kjøper ei hore. Ho ligger der og håper på innsiden at pikken deres krymper og faller av... Mens dere peiser på. DEN moralen lurer jeg faktisk veldig på. 

🤣

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Tenker at de muligens er hiv smittet. 

Anonymkode: 197ce...e55

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tenker æsj. Har egentlig alltid tenkt æsj og at det finnes mindre stigmatiserte land man kan reise til hvis man er enslig og opptatt av dykking/øyhopping etc.

Har tenkt enda mer æsj etter at jeg fikk vite av en venn av meg - ung, flott morsom, oppegående, godt trent, med i hjelpeorganisasjoner. utdannet og kan nok velge og vrake i Norge (og er stort sett i forhold her), reiste ned der for én ting og han så ikke noe galt i det. Fikk sjokk da han fortalte det og ikke minst at han hadde begynt mens han var godt under 20. Nå er han rundt 30.

Han syns det er så mye mindre styrete å slippe alt «maset» som er i er forhold - samt at med prostituerte så får han jo akkurat der han betaler for. Vet at han har benyttet seg av eskortesider her i Norge også. Han har fortalt meg dette selv (og han reiser ofte til Thailand)

Når han kan, så kan alle. Rett og slett. Og han er ikke den eneste i gjengen. Av og til bytter han til Sør-Amerika. Når så unge gutter holder på sånn, så stoler jeg ikke på noen som sier de har vært i Thailand pga de fine øyene, dykking eller hva som helst.

Hadde tenkt det samme om en kvinne som reiste til Tyrkia, Gambia eller Jamaica. De to sistnevnte er utnyttelse av fattige gutter/menn

Anonymkode: 9c117...c30

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.5.2022 den 16.08):

Sant det. Men er utrooolig mangen!... Det er et hotspot for en grunn!

Anonymkode: 60584...ae3

Thailand er vel ikke bare Thailand? Er vel ganske mange steder der ikke florerer med prostituerte der heller? Det er jo egentlig ikke engang lovlig med prostitusjon i Thailand.

Anonymkode: 5f27a...e0a

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hva tenker dere om menn som drar til Tyskland, Nederland, Spania, Polen osv osv?

Anonymkode: 97ca0...98d

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Thailand er vel ikke bare Thailand? Er vel ganske mange steder der ikke florerer med prostituerte der heller? Det er jo egentlig ikke engang lovlig med prostitusjon i Thailand.

Anonymkode: 5f27a...e0a

Mange som ikke har fått med seg at Thailand består av så mye, mye mer enn Pattaya og Soi Cowboy.

Anonymkode: 2fa9f...dd3

• Nyttig 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg er singel og mann. Kan si med hånden på hjertet at jeg aldri har kjøpt sex, lady drink eller gjort noe galt på ferie i Thailand.

Skal sies at jeg ikke drar til de typiske turist fellene så som Bangkok eller Pattaya. Jeg trives best i Krabi på mitt favoritt hotell mellom to nydelige strender. Selges ikke alkohol på hotellet, ei heller er det et yrende natteliv i området. Vi koser oss på stranden på dagtid og fyrer opp bål og griller etter solnedgang. Bruker også dagene på båt turer og utforsker omliggende områder.

Så en kan faktisk dra til Thailand som singel mann uten å kjøpe seg noe, men i manges øyne så blir man dømt nedenom og hjem bare man nevner «singel mann og Thailand».

Ja, mange idioter reiser ned for å kjøpe seg kjønnssykdommer og dagen derpå mareritt, men det er ikke så forskjellig fra single damer eller damer i forhold som reiser på jentetur til Tyrkia eller andre kjente party steder i Hellas, Spania eller Rhodos. Mye galt som skjer med damer på ferie også, forskjellen er at damene deler ut godene gratis for han var så kjekk, romantisk eller det var «noe» med stemningen..

Anonymkode: 083b2...1ac

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maestro

Jeg tenker mitt, det gjør jeg. På lik linje som voksne folk på 60 år som ferier på "granka" og fester som ungdommer. 🫣

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 24.5.2022 den 15.19):

Jeg er singel og mann. Kan si med hånden på hjertet at jeg aldri har kjøpt sex, lady drink eller gjort noe galt på ferie i Thailand.

Skal sies at jeg ikke drar til de typiske turist fellene så som Bangkok eller Pattaya. Jeg trives best i Krabi på mitt favoritt hotell mellom to nydelige strender. Selges ikke alkohol på hotellet, ei heller er det et yrende natteliv i området. Vi koser oss på stranden på dagtid og fyrer opp bål og griller etter solnedgang. Bruker også dagene på båt turer og utforsker omliggende områder.

Så en kan faktisk dra til Thailand som singel mann uten å kjøpe seg noe, men i manges øyne så blir man dømt nedenom og hjem bare man nevner «singel mann og Thailand».

Ja, mange idioter reiser ned for å kjøpe seg kjønnssykdommer og dagen derpå mareritt, men det er ikke så forskjellig fra single damer eller damer i forhold som reiser på jentetur til Tyrkia eller andre kjente party steder i Hellas, Spania eller Rhodos. Mye galt som skjer med damer på ferie også, forskjellen er at damene deler ut godene gratis for han var så kjekk, romantisk eller det var «noe» med stemningen..

Anonymkode: 083b2...1ac

Du høres ut som en mann med vett i hodet. MEN: Det er faktisk en STOR forskjell på dette du beskriver. Jenter og damer som går på en smell med en fuckboy i syden er ikke annerledes enn å treffe en fuckboy her hjemme. Å kjøpe en hore i Thailand er faktisk å utnytte jenter/damer som ikke har noen andre muligheter for å tjene penger. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du høres ut som en mann med vett i hodet. MEN: Det er faktisk en STOR forskjell på dette du beskriver. Jenter og damer som går på en smell med en fuckboy i syden er ikke annerledes enn å treffe en fuckboy her hjemme. Å kjøpe en hore i Thailand er faktisk å utnytte jenter/damer som ikke har noen andre muligheter for å tjene penger. 

Hvis man kjøper sex av en ladyboy i thailand er vel ikke utnytting det er jo menn som selger.

Anonymkode: 28e96...7cf

Lenke til innlegg
Del på andre sider
nebbete fugl
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Å kjøpe en hore i Thailand er faktisk å utnytte jenter/damer som ikke har noen andre muligheter for å tjene penger. 

Hva skal de leve av da hvis de ikke har andre muligheter til å tjene penger?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvis man kjøper sex av en ladyboy i thailand er vel ikke utnytting det er jo menn som selger.

Og de kan ikke bli utnytta mener du? Det er ikke bare damer som lever i ytterste fattigdom... Og tror du seriøst det er så mange flere som velger livet som ladyboy i Thailand enn andre land på kloden fordi de er i overvekt der? Nei, det er fordi det er et marked for mannlige turister... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Og de kan ikke bli utnytta mener du? Det er ikke bare damer som lever i ytterste fattigdom... Og tror du seriøst det er så mange flere som velger livet som ladyboy i Thailand enn andre land på kloden fordi de er i overvekt der? Nei, det er fordi det er et marked for mannlige turister... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
nebbete fugl skrev (9 minutter siden):

Hva skal de leve av da hvis de ikke har andre muligheter til å tjene penger?

Er du virkelig så naiv? Så lenge menn holder dette markedet oppe, så trenger heller ikke myndighetene ta noen grep for å endre forskjellene i samfunnet i Thailand. Tror du Thailand hadde vært et attraktivt reisemål for oppegående mennesker dersom halve landet sulter i hjel på bygda? Og hva med det enorme markedet for pedofile i Thailand? Helt innafor at foreldre må selge barna sine for å kunne fore resten av familien? I følge dine holdninger bør jo dette være helt legitimt.... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...