AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #1 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg nærmer meg 30 og har nylig startet med øvelseskjøring. Jeg skal ha min første kjøretime om noen uker, og føler jeg får det til relativt greit. Og så har jeg kommet over en bil til ca. 179 000 som oppfyller kriteriene mine for en første bil... Og da lurer jeg på: Er det innafor å kjøpe bil allerede nå? Eller er det dumt? Anonymkode: c3aa0...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 15. mai 2022 #2 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg nærmer meg 30 og har nylig startet med øvelseskjøring. Jeg skal ha min første kjøretime om noen uker, og føler jeg får det til relativt greit. Og så har jeg kommet over en bil til ca. 179 000 som oppfyller kriteriene mine for en første bil... Og da lurer jeg på: Er det innafor å kjøpe bil allerede nå? Eller er det dumt? Anonymkode: c3aa0...4d8 Kan være like greit nå. Også kan du få med noen å øvelseskjøre i din bil. Generelt er det billigere biler på høsten, men da er sikkert den bilen du ser på solgt. Så spørs det hvordan avgiftsøkningene på elbiler vil påvirke bruktbilprisene og det kan kanskje gå begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #3 Del Skrevet 15. mai 2022 Helt uproblematisk, jeg kjøpte min første bil da jeg var 15 år. Anonymkode: 2defc...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå