Gå til innhold

Barnefar går fra meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. 9 år som samboere.

TS.

Anonymkode: 2762f...6a4

Da har han nok tenkt på det lenge fordi han har funnet noen andre, normale folk finner ikke bare plutselig ut at de skal gå fra dama hvis de ikke har noen andre i sikte.

Anonymkode: ebd2b...5a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da har han nok tenkt på det lenge fordi han har funnet noen andre, normale folk finner ikke bare plutselig ut at de skal gå fra dama hvis de ikke har noen andre i sikte.

Anonymkode: ebd2b...5a1

Tja. Ts starter jo tråden med å ramse opp flere ting som kan være drepen for et kjærlig og nært forhold. Så er ikke helt utenkelig at han faktisk rett og slett er lei av å leve i et kjærlighetsløst forhold, og ønsker noe mer. 

Anonymkode: bb371...643

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ts starter jo tråden med å ramse opp flere ting som kan være drepen for et kjærlig og nært forhold. Så er ikke helt utenkelig at han faktisk rett og slett er lei av å leve i et kjærlighetsløst forhold, og ønsker noe mer. 

Anonymkode: bb371...643

Han er fortsatt småbarnsfar, det vil ikke endre seg om de slår opp. 

Anonymkode: bfc67...770

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Å ikke ville mer er da en helt «fair» grunn til å gå ut av et forhold. Vil man ikke mer, så vil man ikke mer. 
Prøv å ha en grei tone og er godt samarbeid, det er det beste for barnet deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i nesten lik situasjon for noen år tilbake. Det var en livskrise når samlivsbruddet var et faktum og jeg skulle stake ut min egen vei videre. Vi hadde også ett barn. Jeg søkte mye støtte, råd og hjelp fra de rundt meg. Etterhvert begynte jeg på studier, flyttet nærmere familien, osv. Mitt råd til deg er å søke støtte fra de du har rundt deg. 

Anonymkode: 918fb...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

goho skrev (23 minutter siden):

Gir du han oppmerksomhet i hverdagen, eller overser du han? Er han viktig for deg?

Som sagt så har hverdagen nok tatt oss litt med stress, lite søvn og tatt hverandre for gitt. Han vet og er veldig viktig for meg, og betyr virkelig alt for meg. Dessverre har det vært en stressende periode i livet mitt nå, som har gått utover forholdet. 

 

feminarumDux skrev (32 minutter siden):

La han flytte og vær hyggelig mot ham. Om noen måneder så angrer han og vil tilbake.

Spør andre i samme situasjon om mannen ville tilbake etter noen måneder.

Det er dette jeg innerst inne håper på, at han skal kjenne på et anger og skjønne at dette ble ikke som han håpet. Men jeg klarer ikke å la være å lire av meg en kommentar eller to når jeg ser han. Jeg må ta meg sammen! 
TS

Anonymkode: 2762f...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 15.5.2022 den 21.47):

Som sagt så har hverdagen nok tatt oss litt med stress, lite søvn og tatt hverandre for gitt. Han vet og er veldig viktig for meg, og betyr virkelig alt for meg. Dessverre har det vært en stressende periode i livet mitt nå, som har gått utover forholdet. 

 

Det er dette jeg innerst inne håper på, at han skal kjenne på et anger og skjønne at dette ble ikke som han håpet. Men jeg klarer ikke å la være å lire av meg en kommentar eller to når jeg ser han. Jeg må ta meg sammen! 
TS

Anonymkode: 2762f...6a4

Hvordan går det nå?❤️

Anonymkode: 688ca...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.5.2022 den 23.48):

Er du sikker på at han ikke har truffet en ny?

Anonymkode: 48d83...641

Når en mann går, har han som regel noen som venter.

Anonymkode: 13500...86d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når en mann går, har han som regel noen som venter.

Anonymkode: 13500...86d

Ja, uff og huff. Vi menn er noen predatorer. 

Anonymkode: 2917c...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

McMary skrev (På 14.5.2022 den 22.17):

Føler med deg 🧡 Jeg foreslår at du er så rolig og saklig som mulig, på den måten er det lettere for han å åpne opp og fortelle hva han har av følelser og tanker. En virkelig god dialog er det eneste som kan redde forholdet. Det at han har tenkt på dette lenge uten å si noe til deg, sier meg at dere kommuniserer dårlig og at dere ikke har den nærheten som trengs i et forhold. Du må ikke (over-)reagere når han forteller deg hva han føler eller ikke føler. Ikke avbryt han. La han snakke, spør spørsmål om hvordan han har det, hva han skulle ønske var annerledes, hvordan han ser for seg fremtiden osv. og lytt med forståelse.

Gå litt i deg selv; hvordan pleier du å reagere når han sier noe du ikke liker? Skaper du drama eller har dere rolige samtaler rundt ulikheter og uenigheter? 

Hjelpe seg! Mannen har hatt ny dame bak hennes rygg, og HUN skal ta seg sammen?? Ts, pass på at du får en god avtale, og at han får svi økonomisk. 

Anonymkode: 08b5e...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...