Gå til innhold

Trusekant som syntes på skolen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 hours ago, AnonymBruker said:

Jenten på 14 år ønsker bukser med lavt liv og g-streng hvor kantene på trusa synes over buksen. Jeg vet ikke hva jeg tenker om dette og er usikker på om det er passende å være ikledd bukser hvor trusekantene syntes på f.eks. skolen. Hun sier at «alle» andre i klassen bruker det. Hva tenker dere - er det greit eller ikke?

Anonymkode: 03532...dc8

🤣🤣🤣 Det der gjorde vi også. I ca 1999. Jeg dro bare trusa ned i buksa da jeg var rundt mamma og pappa.

Anonymkode: 1ec90...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og poenget var?

Anonymkode: 24cc4...baf

Poenget var at en eller annen sa at det kun var "tøser" som gikk kledd slik. Her jeg kommer fra brukes ordet tøs om de som er ekstra løssluppne seksuelt (ikke at jeg synes det er ok å kalle noen for det.) 

Anonymkode: bfbc3...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.5.2022 den 7.04):

Min datter er 16 år, hun går slik. Det som jeg synes er verre er at hun ikke bruker bh. Hun har også ganske store pupper. Hun får nesten gå som hun vil, selv om jeg hater det. 

Anonymkode: 8547a...563

Min datter går også uten BH! Hun er 15 år med store pupper, og går i tillegg med små topper hvor halve puppene henger utenfor og syntes.
 

Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan gjøre noe med det - hun tar ikke det jeg sier på alvor og jeg kan ikke «tvinge» henne til å ta på en BH.

Anonymkode: 03532...dc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FunnyBoy123 skrev (På 13.5.2022 den 23.40):

Huff. Hva har verden blitt til... Hva er neste?
At 13 åringer kommer hjem gråtende etter skolen fordi brystene ikke er store nok? 

Altså, 13 åringer kommer hjem gråtende fordi typen på 17 slo opp etter de hadde sex første gangen som er veldig ille. Verden er helt snudd på hodet siden da vi var barn og ungdom på 70-90-tallet.

Anonymkode: 0d8ab...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...