Gå til innhold

Hva trener dere i, dere som ikke bruker tights?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg varier mellom tights, shorts, fotballbukser, leggings (ikke sånne farger som viser rumpesvette 😅), joggebukser som er tettsittende og trackpants.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill3My skrev (12 timer siden):

TS, i min erfaring (jobber som pt og coach) blir det å bruke tights mye enklere og diggere når en bare blir vandt til det - både fysisk, men også mentalt. Å gå på treningssenter er litt som å gå på stranden; alle er så,opptatt av seg og sitt at de ikke egentlig rekker å bry seg om andre :) skjønner godt at du ikke vil, men håper du gir det et forsøk. Rett og slett fordi det er et veldig praktisk plagg, og det er en grunn til at det er så populært (for nei, de,fleste med tights velger det ikke for å vise seg frem)

 

uansett, håper du finner noe,som fungerer :) 

Skjønner hva du mener, men vet ikke om jeg er helt enig. Jeg synes det er rart at damer alltid skal gå med klær som er trange og avslørende, mens menn kan gå med større, men behagelige klær. 

Hvis tights brukes pga at det er mest behagelig, da hadde jo menn også brukt det. 

Anonymkode: 29414...b81

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Skjønner hva du mener, men vet ikke om jeg er helt enig. Jeg synes det er rart at damer alltid skal gå med klær som er trange og avslørende, mens menn kan gå med større, men behagelige klær. 

Hvis tights brukes pga at det er mest behagelig, da hadde jo menn også brukt det. 

Anonymkode: 29414...b81

Det gjør mange av dem også - men for det meste dem som løper, sykler, går på rulleski osv. Det handler også mye om hva som er normen. :) Hadde det vært vanlig for menn å gå i tights, ville nok flere også gjort det

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.5.2022 den 16.28):

Jeg liker ikke tights, ei heller tjukke klumpete joggebukser og hotpants/shorts utgår også. Så hva kan jeg trene i da?

Anonymkode: 29414...b81

På sykkel- sykkelbukser og sykkeltrøye, ellers-korte  fotballshorts og t-skjorte. Eller speedo i fjorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Skjønner hva du mener, men vet ikke om jeg er helt enig. Jeg synes det er rart at damer alltid skal gå med klær som er trange og avslørende, mens menn kan gå med større, men behagelige klær. 

Hvis tights brukes pga at det er mest behagelig, da hadde jo menn også brukt det. 

Anonymkode: 29414...b81

Sykkelklær er jo ettersittende, og det er morsommere å sykle med ettersittende klær fordi det går fortere pga mindre luftmotstand. Det samme er sikkert tilfelle i løping, særlig når det går fortere enn 25 km/t.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med grilldress? Matchende bukse og grilljakke.

Anonymkode: 09d2d...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Til trening inne også?

Anonymkode: 29414...b81

Trener så å si aldri inne. Løper bare. Vei, skog eller fjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er god. Har tights derifra også. Jeg er lang til å være dame, men den når godt nedpå ankelen. Sklir heller ikke ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med jazzbukse? Som var veldig "in" for ca 20 år siden? 
 

Jeg bruker de enda, klarer ikke tights og ting som strammer på leggene... Jazzbuksene er litt løsere, og sitter mye penere enn tights, men gir like mye fleksibiltet og holder seg oppe :)

Anonymkode: c4535...116

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-venter- skrev (13 timer siden):

Jeg kan på en måte forstå det. Selv er jeg feit fra navlen og ned, men bryr meg ikke så lenge jeg får trent. 

Hvis du er feit fra navlen og ned, da er du jo bare feit? 😅

Anonymkode: 29a53...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner hva du mener, men vet ikke om jeg er helt enig. Jeg synes det er rart at damer alltid skal gå med klær som er trange og avslørende, mens menn kan gå med større, men behagelige klær. 

Hvis tights brukes pga at det er mest behagelig, da hadde jo menn også brukt det. 

Anonymkode: 29414...b81

Jeg bruker ikke tights fordi jeg vil vise meg frem? Jeg bruker det selvfølgelig fordi det er super lett bevegelighet i tightsen, og den er lett og enkel. 
 

Hvis du hadde tatt en titt inne på et treningsstudio, så hadde du fort oppdaget at menn også bruker tights. Blir litt dumt å tillegge seg så sterke meninger, når man tydeligvis ikke vet hva man snakker om? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med jazzbukse? Som var veldig "in" for ca 20 år siden? 
 

Jeg bruker de enda, klarer ikke tights og ting som strammer på leggene... Jazzbuksene er litt løsere, og sitter mye penere enn tights, men gir like mye fleksibiltet og holder seg oppe :)

Anonymkode: c4535...116

Enig, har flere gamle jazzbukser fra Röhnisch som fortsatt er min favoritt. Men så var jeg jo ca 20 år for 20 år siden, da brukte ingen tights. 

Anonymkode: 5ed84...c3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva med jazzbukse? Som var veldig "in" for ca 20 år siden? 
 

Jeg bruker de enda, klarer ikke tights og ting som strammer på leggene... Jazzbuksene er litt løsere, og sitter mye penere enn tights, men gir like mye fleksibiltet og holder seg oppe :)

Anonymkode: c4535...116

Jeg er omvendt på den måten, takler ikke at det flakser rundt anklene/leggene😅 Heller en capri eller noe i så fall.

Anonymkode: 29414...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis du er feit fra navlen og ned, da er du jo bare feit? 😅

Anonymkode: 29a53...ef1

Ok? Jeg har både flott, markert liv, smale skuldre og tynne armer. Går faktisk an st det kun sitter over hofter og rumpe  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker treningsdresser i nylon eller Poyester. Tørker raskt, nylon er mer vindtette. Har flere, Adidas, Nike, Puma. 

Anonymkode: 89201...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er motsatt av nesten alle som har svart i denne tråden. Jeg svetter sykt mye, så jeg trener i ull. Går ikke an å trene i polyester når man svetter så mye. 

Anonymkode: 6da57...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
On 5/14/2022 at 10:12 PM, Rosatoast said:

Jeg bruker ikke tights fordi jeg vil vise meg frem? Jeg bruker det selvfølgelig fordi det er super lett bevegelighet i tightsen, og den er lett og enkel. 
 

Hvis du hadde tatt en titt inne på et treningsstudio, så hadde du fort oppdaget at menn også bruker tights. Blir litt dumt å tillegge seg så sterke meninger, når man tydeligvis ikke vet hva man snakker om? 

Der jeg trener ser jeg ekstremt sjelden menn i tights, så det varierer nå veldig... Ser bare menn i tights på sykkel. 🤷‍♀️

Ts, jeg har blant annet denne: https://squatwolf.com/shop/she-wolf-do-knot-joggers-teal/

Og har lyst på denne: https://girlofnorth.no/produkt/asana-joggers-fra-ninepine-svart/

Jeg har ørten tights også, men jeg ser ikke helt fordelen med tights. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.5.2022 den 20.59):

Skjønner hva du mener, men vet ikke om jeg er helt enig. Jeg synes det er rart at damer alltid skal gå med klær som er trange og avslørende, mens menn kan gå med større, men behagelige klær. 

Hvis tights brukes pga at det er mest behagelig, da hadde jo menn også brukt det. 

Anonymkode: 29414...b81

Der jeg trener går de fleste menn i liten shorts eller tights. Har heller aldri sett noen menn på ski eller sykkel i løse klær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...