Gå til innhold

Er så flau at jeg dør.. Falt på buss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle snike meg ut av en forelesningssal (Av typen auditorium med en ganske bratt trapp i midten) en gang. Døren var ganske langt bak så det skulle i utgangspunktet kunne foregå ganske ubemerket. Meeen icke sa Nicke. På første trappetrinn snublet jeg og trillet ned hele trappen før jeg landet på en måte som gjorde at jeg slo beina unna foreleser. Så lå vi der da. Mens 150 studenter lo så de gråt :ler: 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg falt en gang når jeg skulle inn på bussen,smalt leggen i det nederste trinnet og falt fremover.Resultatet ble et langt sår som måtte sys.Så falt jeg på vei ut av bussen,smalt haka i bakken og måtte rett på legesenteret for å sy.Jeg tenkte aldri at det var flaut egentlig.

Anonymkode: 1a3b2...a7f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo skrev (8 minutter siden):

Jeg skulle snike meg ut av en forelesningssal (Av typen auditorium med en ganske bratt trapp i midten) en gang. Døren var ganske langt bak så det skulle i utgangspunktet kunne foregå ganske ubemerket. Meeen icke sa Nicke. På første trappetrinn snublet jeg og trillet ned hele trappen før jeg landet på en måte som gjorde at jeg slo beina unna foreleser. Så lå vi der da. Mens 150 studenter lo så de gråt :ler: 

🤣 Nå lo jeg! 

Anonymkode: 1e338...1a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

🤣 Nå lo jeg! 

Anonymkode: 1e338...1a3

Ja, poenget mitt var jo at så lenge ingen skader seg så er jo slike ting mer morsomt enn flaut. Det kan jo skje alle! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trynte langflat på gulvet da jeg snublet over en stolpe i minnestunden til min bestemor. Alle begynte å le, meg selv inkludert.  Jeg kom ikke til skade og de rundt meg tok det heldigvis med humor. Det var mye verre den gangen jeg var svimmel O ikke hadde spist på timesvis snublet i fortauskanten, falt pladask midt på Trondheim torg med sikkert hundre folk rundt meg og fikk blodtrykksfall av fallet. Jeg besvimte av fallet og da jeg kom til meg selv fikk jeg ikke puste. Jeg gråt helt ukontrollert og følte meg elendig. Da følte jeg meg virkelig sårbar

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort noe enda verre. Jeg skulle reise meg fra setet for å gå av. Foran meg stod en dame. Pga min dårlige balanse, falt jeg forover, tok tak i henne for å gjenvinne balansen, men dro henne bare med meg ned på gulvet. Det var pinlig det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjåfører skal bremse skånsomt ned ved stopp og starte skånsomt helst når passasjer har satt seg. Nav-tiltak - sjåførene til selskapene bør selskapene være ekstra obs på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattero skrev (14 timer siden):

Prøv og se på det som litt komisk( så lenge du ikke skada deg/ fikk vondt)- og er jo noe som kunne skjedd alle!  ....så kunne du gitt de som lo et blikk, og sagt høyt" Fint jeg fikk gitt dere litt underholdning før jeg skal av"! 😉

Nei, sånne kommentarer fører i hvert fall til at folk husker det som skjedde. Det beste er bare å koste av seg og gå videre, det er ingenting flaut i å falle. Det er vel omtrent alle som en eller annen gang har opplevd noe som kan oppfattes som flaut, ellers må man jo ha vokst opp alene i et kott.

Anonymkode: acbeb...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Til neste gang vent med å reise deg opp til bussen faktisk har stoppet. 

Anonymkode: dbdff...e5e

Nei, det skal hun ikke gjøre. Da forsinker hun bussen og ødelegger for hundrevis av andre mennesker. 

Anonymkode: 0e98f...b4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...