Gå til innhold

Er så flau at jeg dør.. Falt på buss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle reise meg i bussen, da bussen plutselig bråbremset og jeg falt bakover med rumpa ned i gulvet og bussen var STAPPFULL av folk:flau: Har gått av nå men vet seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Var bare så flaut! Alle stirret :cry3: Synes jeg hørte noen som lo også..

Kan noen komme med noen trøstende ord eller historier om dere har opplevd noe lignende? Har egentlig bare lyst å dra hjem og gjemme meg under dyna..

 

Anonymkode: 3c36f...0bc

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde noe lignende. Måtte stå fordi bussen var full. Begynte å forberede meg på å skulle gå av og bussen bråbremsa og jeg falt ned trappen ved bakdøren og alle lo 🙈  var på ungdomsskolen og folk jeg tok bussen med hver dag. Var såå flaut og ville ikke ta bussen neste dag.  Men det gikk over  :)  

Anonymkode: b26e9...15f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i by så er sannsynligheten veeeldig liten for at du kommer til å se noen av de igjen på en stund, og de glemte ansiktet ditt i det du kom deg på beina og bussen kjørte videre. Det er det som noen ganger er fordelen (og noen ganger bakdelen) med å være en liten maur blant mange fremmede, man blir fort glemt!

Anonymkode: ae20b...344

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg gjorde noe lignende. Måtte stå fordi bussen var full. Begynte å forberede meg på å skulle gå av og bussen bråbremsa og jeg falt ned trappen ved bakdøren og alle lo 🙈  var på ungdomsskolen og folk jeg tok bussen med hver dag. Var såå flaut og ville ikke ta bussen neste dag.  Men det gikk over  :)  

Anonymkode: b26e9...15f

Takk for svar, ja er dritflaut når sånt skjer. Får håpe folk har glemt det om noen dager haha.

Ts

Anonymkode: 3c36f...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Skulle reise meg i bussen, da bussen plutselig bråbremset og jeg falt bakover med rumpa ned i gulvet og bussen var STAPPFULL av folk:flau: Har gått av nå men vet seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Var bare så flaut! Alle stirret :cry3: Synes jeg hørte noen som lo også..

Kan noen komme med noen trøstende ord eller historier om dere har opplevd noe lignende? Har egentlig bare lyst å dra hjem og gjemme meg under dyna..

 

Anonymkode: 3c36f...0bc

Hvis dette er alt som skal til for at du ønsker å gjemme deg under dyna så er jeg oppriktig bekymret. 

Får du hjelp?

 

Anonymkode: 538ac...08d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar, ja er dritflaut når sånt skjer. Får håpe folk har glemt det om noen dager haha.

Ts

Anonymkode: 3c36f...0bc

Jeg kan love deg at folk er så fulle av seg selv og sine egne problemer at de har glemt det allerede nå, og for lengst faktisk.

Dessuten, hvis noen tenkte noe - så syntes de synd på deg. Det gjør vondt å falle, og alle kan sette seg inn i hvor flaut det er også. 

Gå videre i livet, med hodet hevet. Håper du ikke slo deg altfor mye, annet enn i stoltheten ;) 

Anonymkode: 42bd2...b61

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til neste gang vent med å reise deg opp til bussen faktisk har stoppet. 

Anonymkode: dbdff...e5e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hippokrates

Skjønner at det opplevdes flaut der og da, men utover det er det ikke særlig flaut eller noe du trenger å tenke på. 

Prøv å le av det selv.

Hele bussen har sikkert glemt det allerede, bortsett fra du.

Endret av Hippokrates
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter du med (sosial) angst?

Anonymkode: c9a30...eb4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvis dette er alt som skal til for at du ønsker å gjemme deg under dyna så er jeg oppriktig bekymret. 

Får du hjelp?

 

Anonymkode: 538ac...08d

Hjelp for hva? Er da normalt å bli flau av slike situasjoner? 

Anonymkode: 3c36f...0bc

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis dette er alt som skal til for at du ønsker å gjemme deg under dyna så er jeg oppriktig bekymret. 

Får du hjelp?

 

Anonymkode: 538ac...08d

Av bussen mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hjelp for hva? Er da normalt å bli flau av slike situasjoner? 

Anonymkode: 3c36f...0bc

Jeg sliter veldig med sosial angst og kan kjenne meg igjen

Anonymkode: c9a30...eb4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle. Føler meg bedre nå. Skal legge det bak meg og fokusere positivt på resten av dagen :) 

Ts

Anonymkode: 3c36f...0bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg falt på en mann på t-banen. Kjempeflaut der og da og jeg beklaget i det vide og brede. Tipper det kan ha vært litt vondt for ham også da jeg hadde sekk. Barnevogn hadde jeg også gitt. Følte meg ikke mye høy i hatten. Tviler dog på at han har tenkt like mye på det i ettertid som jeg har. 

Anonymkode: 26be4...6d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid og falt foran noen brannmenn i byen igår 😳 jeg fikk tatt meg imot med hendene så det var ikke noe fare for barnet, men de spurte om det gikk bra selfølgelig 🙊ting fløy ut av veska... ååh synes det er flaut. Spesielt om gravid 😳 og jeg har sosial angst, så kjenner nok ekstra på det også 😅

Anonymkode: 0223b...207

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hjelp for hva? Er da normalt å bli flau av slike situasjoner? 

Anonymkode: 3c36f...0bc

Det er IKKE så flaut at man ønsker å gå hjem og gjemme seg under dyna. 

Tenker det er mer bak, at du sliter på flere plan som gjør at du ønsker å avslutte dagen, dra hjem og gjemme deg under dyna. 

Derav spørsmålet, om du får hjelp (av profesjonelle). 

Anonymkode: 538ac...08d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære deg!

Jeg kan vel selv kalle meg en veteran når det gjelder å falle, snuble, eller regelrett drite meg totalt ut foran mennesker. Det kan være flaut,ja. Men for meg er det svært komiske minner å tenke tilbake på.

Du fikk dine få sekunder med oppmerksomhet, dagen går videre for både dem som så det, og for deg som falt. Alle har jo falt foran et publikum! No big deal! De fleste med vett og empati i hodet lurte vel på om det gikk bra med deg, istedenfor å latterliggjøre deg?  Jeg får vertfall hjertet i halsen og bekymrer meg når jeg ser at noen faller og slår seg. Men ja, det kan jo se morsomt ut noen ganger også!

Anonymkode: e19bc...623

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skulle reise meg i bussen, da bussen plutselig bråbremset og jeg falt bakover med rumpa ned i gulvet og bussen var STAPPFULL av folk:flau: Har gått av nå men vet seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Var bare så flaut! Alle stirret :cry3: Synes jeg hørte noen som lo også..

Kan noen komme med noen trøstende ord eller historier om dere har opplevd noe lignende? Har egentlig bare lyst å dra hjem og gjemme meg under dyna..

 

Anonymkode: 3c36f...0bc

Psst, skal fortelle deg en hemmelighet. 

Det er kult å tryne. :kaklehone:

Anonymkode: 4414b...857

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville du tenkt om det skjedde noen andre? Jeg ville tenkt: au, gikk det bra? Fnis, det så litt komisk ut. Stakkars jævel, håper hun ikke knekte noe. Så hadde livet mitt gått videre. 

 

I verste fall livet du opp en kjedelig hverdag for noen. La det gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv og se på det som litt komisk( så lenge du ikke skada deg/ fikk vondt)- og er jo noe som kunne skjedd alle!  ....så kunne du gitt de som lo et blikk, og sagt høyt" Fint jeg fikk gitt dere litt underholdning før jeg skal av"! 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...