AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #1 Skrevet 13. mai 2022 Jeg har erfart utrolig mye vanskelig , trist og tøft som beskyldninger, ødelagte ferier m familien, vold, raseri, stygge meldinger og det er få som ser det pga fasaden skal beholdes. dette er min søster og dette har foregått siden ungdoms alder, vi er nå voksne med familier. Nå bryter jeg kontakten for klarer ikke mer. Noen som har lyst å dele erfaringer med meg ? Anonymkode: 295ea...921 2
atropos Skrevet 13. mai 2022 #2 Skrevet 13. mai 2022 Jeg har også en søster som er narsissist. Jeg treffer henne et par ganger i mnd, passer på at det alltid er kort og lar henne snakke om sitt. I mange år hadde vi ingen kontakt, men nå klarer vi dette. Hvis hun har dårlige perioder trekker jeg meg tilbake og holder meg unna en stund.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #3 Skrevet 13. mai 2022 Jeg har heller ikke snakket med noen på mange år nå. ufattelig mye bedre for meg, enn å ha noen som helst kontakt med sånne folk... Anonymkode: 9da3c...3a5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #4 Skrevet 13. mai 2022 Ingen i egen familie såvidt jeg vet. Men svigermor hadde sannsynligvis fått diagnosen hvis hun hadde blitt utredet for det. Utrolig fortvilende og slitsomt med drama, løgner, svertekampanjer og triangulering. Skal helst overta oppdragelsen av barnebarn og samtidig sukke over de håpløse foreldrene(sine barn og svigerbarn) som hun "må nødt til å hjelpe". Svigerinne har flyttet bort for å holde kontakten nede på et minimum. Samboer veksler mellom å erkjenne at hun er slitsom å forholde seg til, og å ha samvittighetskvaler og føle seg forpliktet til å være der for sin åååå så ensomme mor. Anonymkode: c8deb...72e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #5 Skrevet 13. mai 2022 Har narsissistisk mor og søster, som jeg for øyeblikket ikke snakker med. Slitsomme personligheter begge to. Spiller offer, snakker dritt om alle, suger all livsgnist... Anonymkode: f506b...f1d 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #6 Skrevet 13. mai 2022 Ts her . Ja det er så slitsomt. Og den evige dårlige samvittigheten jeg får nå når jeg setter ned foten. Har alltid bare føyd meg men nå har jeg lyst å gjøre det jeg vil. Vi skal ha stor bursdag og jeg vet det blir styr om hvor de sitter feks men jeg har lyst å gjøre d jeg har lyst til . får bare la være og åpne meldinger etterpå 🙈 Anonymkode: 295ea...921
Mamajune11 Skrevet 13. mai 2022 #7 Skrevet 13. mai 2022 Min mor. Da jeg selv fikk barn måtte jeg bare bryte kontakten helt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2022 #8 Skrevet 13. mai 2022 Ja... og fy faen så frigjørende det var å kutte kontakten. Anonymkode: e6416...5e6 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #9 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har narsissistisk mor og søster, som jeg for øyeblikket ikke snakker med. Slitsomme personligheter begge to. Spiller offer, snakker dritt om alle, suger all livsgnist... Anonymkode: f506b...f1d Nysgjerrig: Går din mor og søster godt overens? Eller går narsissister også dårlig overens med andre narsissister? 🤔 Anonymkode: a54ee...a63
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #10 Skrevet 14. mai 2022 Mannens bror er nok en soleklar narsissist. Vi er fra en liten plass og det er ikke én her som har et godt forhold til han.. men han har vært verst mot oss, fått mannes foreldre til å venne oss ryggen bl.a. Har vært helt grusomt. Vi brøt kontakt for 6-7 år siden. Mannens foreldre har absolutt ikke tålt dette, så vært forberedt på at familien kan splittes. Anonymkode: a54ee...a63
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #11 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nysgjerrig: Går din mor og søster godt overens? Eller går narsissister også dårlig overens med andre narsissister? 🤔 Anonymkode: a54ee...a63 Jeg er en annen person en du spør, men min erfaring er at narsissister går dårlig i lag - det kan bli mye konkurrent og de dekker ikke hverandres behov Anonymkode: 5c8b3...4a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #12 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er en annen person en du spør, men min erfaring er at narsissister går dårlig i lag - det kan bli mye konkurrent og de dekker ikke hverandres behov Anonymkode: 5c8b3...4a8 Det kan bli mye konkurranse mente jeg Anonymkode: 5c8b3...4a8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2022 #13 Skrevet 14. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nysgjerrig: Går din mor og søster godt overens? Eller går narsissister også dårlig overens med andre narsissister? 🤔 Anonymkode: a54ee...a63 Nei de har alltid hatt et stormfullt forhold. Nå snakker heller ikke de sammen. Anonymkode: f506b...f1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå