Gå til innhold

Flere perioder med ignorering/null kontakt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Enig med resten av innlegget, men TS skal for guds skyld ikke gi seg til å diskutere med idioten om han behandler henne dårlig. 

Anonymkode: de006...cb0

Det jeg skrev var ikke diskuterbart. 

Anonymkode: c865e...cae

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jo, jeg husker også noe sånt mener jeg. 

Men det er jo ganske tydelig i denne tråden at TS bare leser det hun vil lese, så det ble vel aldri noen løsning etter forrige tråd heller. 

Anonymkode: b3e03...b8c

Man begynner jo å forstå hvorfor TS har havnet der hun har havnet ja... dessverre.

Det er ikke hennes skyld alene, men hun har også sine handlingsmønster som har gjort dette mulig. Virker som hun ikke vil ta helt tak i vanskelige ting eller klarer å se situasjoner utenfra. Eller har en forståelse for ting.

Å få råd og tips over 11 sider for så å skrive at hun skal ligge med noen andre for å fortelle det til narsissisten for å såre han er jo meget... spesielt. Hadde hun virkelig forstått de 200 svarene hun hadde fått på det tidspunktet så hadde hun aldri foreslått noe så håpløst.

Hun tror hun kan såre han, da har hun ikke skjønt hva dette handler om i det hele tatt.

Anonymkode: c865e...cae

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
jabx
AnonymBruker skrev (På 12.5.2022 den 10.02):

Hva hadde dere gjort om kjæresten med ujevne mellomrom ignorerte deg, og at dette kunne pågå i dagesvis, iblant mer enn en uke av gangen?

Er det gjensidig kjærlighet da, eller er det bare et naivt, dumt håp jeg har?

Det virker som han driter i deg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

Har tenkt tanken om å prøve å møte noen for en date eller flere, uten å fortelle han noe. Vet det er i gråsonen, men han sier jo ikke noe til meg om hva han driver med heller. For alt jeg vet kan han møte andre i tiden han ignorerer meg, uten at jeg noengang får vite om det.

Har tenkt på å møte en mann, for å komme "under" noen som du sier, og så kanskje fortelle han om det for å såre han også. Og deretter gjør det slutt.

Anonymkode: d8242...a89

Du skal ikke leke med ilden. Du er ikke i nærheten av å være mentalt sterk nok til det. 

Han gjennomskuer deg på sekundet du kommer og sier 'Haha, jeg har ligget med en annen!' Han skjønner umiddelbart det er noe du har gjort i håp om å såre ham, som et desparat forsøk på å få bekreftelse på at han noensinne har hatt følelser for deg. Han har deg rundt lillefingeren og kommer aldri til å gi deg den reaksjon han skjønner du er ute etter. 

Anonymkode: de006...cb0

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...