AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #1 Skrevet 10. mai 2022 Men barna går på vgs og en skal begynne på vgs. Allerede søkt her vi bor. Problemet er at ene barnet mitt har havnet i trøbbel her vi bor og jeg tenker det beste for han kanskje hadde vært å få begynne på nytt et annet sted. At vi selger huset og flytter. Føler meg ikke trygg her jeg heller lenger. Er det mulig å skifte løp nå etter søknadsfristen er ute? Har vurdert privat vgs men det koster mye. Anonymkode: 12896...791
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #2 Skrevet 10. mai 2022 Kan de som bør bo der dere bor nå bo på hybel mens du flytter med en unge? Anonymkode: 8c94f...4ba 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #3 Skrevet 10. mai 2022 Hvor gammel er barnet som har "havnet i trøbbel" da? dersom denne går på vgs kan jo en mulighet være at dette barnet flytter på "hybel" til andre slektninger en periode og på den mpten får fullført studieløpet sitt i nye omgivelser? Anonymkode: 6c80d...115 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #4 Skrevet 10. mai 2022 Vi har dessverre ikke slektninger som jeg kan sende han til. Han er 16 og skal begynne på vgs. Av ulike årsaker kan vi ikke splitte opp familien. Han som har havnet i trøbbel er nok ikke moden nok til å bo på hybel alene. Anonymkode: 12896...791
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #5 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har dessverre ikke slektninger som jeg kan sende han til. Han er 16 og skal begynne på vgs. Av ulike årsaker kan vi ikke splitte opp familien. Han som har havnet i trøbbel er nok ikke moden nok til å bo på hybel alene. Anonymkode: 12896...791 har dere tatt kontakt med BV - kanskje 16 åringen kan bo i et felleshjem der de får oppfølging? Det virker på en måte både urettferdig og feil at de andre barna skal måtte bryte opp fordi ett barn har havnet i uføre.. Anonymkode: 6c80d...115
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #6 Skrevet 10. mai 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): det mulig å skifte løp nå etter søknadsfristen er ute? Ja, men du bør ringe opptakskontoret i fylket og snakke med dem umiddelbart. Anonymkode: 967af...7be 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #7 Skrevet 10. mai 2022 Jeg syns det er helt urimelig at søsken skal lide fordi du har en pøbelunge. Nå skriver du ikke hva du mener med "havner i trøbbel", men antar du har en småkriminell bajas med rustendenser, og i så fall hjelper det jo ikke å flytte, det forskyver bare problemene. Tenker det å kontakte bv for veiledning er en god ide. Anonymkode: 3159a...4d7
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2022 #8 Skrevet 10. mai 2022 Er best å ta tak i problemene der dere bor. Å flytte tror jeg ikke hjelper hvis det gjelder rus. Har vært gjennom det samme. Vi måtte bare være tålmodig og la han finne ut av ting selv. Nå har han kuttet ut det miljøet og gått tilbake til gjengen han var med på barneskolen og litt av ungdomsskolen Anonymkode: fabcf...5df
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #10 Skrevet 11. mai 2022 havner en unge i "trøbbel" på hjemstedet, så blir det vel en risiko for at ungen havner i "trøbbel" på eventuelle nye skoler også? 0g da kan ikke foreldrene være der, for å passe på. Anonymkode: 20dcb...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå