Gå til innhold

Hva tenker du om folk som reiser til Dubai på ferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
On 5/9/2022 at 10:38 PM, AnonymBruker said:

Tenker du at de er idioter? 

Anonymkode: 06887...fb3

Jeg mistenker at jeg er misfosteret i samfunnet, for jeg tenker ikke på hva andre gjør med sin tid, og sine liv. Jeg passer på mine saker, så passer andre på sine egne saker. Funker meget godt for meg.

Anonymkode: 24a40...980

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skravlehøna
AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 22.41):

Har vert en tråd om dette før. 

Jeg forhåndsdømmer folk med en gang jeg vet de ferierer i Dubai. Kvinnesynet, homofili, bruken av morderne slaver gjør at jeg synes de som ferierer der er veldig egoistiske. 

Anonymkode: f2513...bbe

Jeg kunne lett dratt til Dubai på ferie. Om jeg skulle vært politisk korrekt ift hvor jeg reiser, hadde jeg ikke fått reist mye.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.5.2022 den 0.37):

Men motargumenter var du visst for enkel til å greie å komme med. Det jeg skriver er sannheten som er normalt i hele resten av verden, det er kun i vesten vi driver selvutslettelse gjennom feminisme og lgbt-ideologien.

Anonymkode: da4be...97e

Kan gi deg et stikkord så du har litt å lese på: menneskerettigheter og kvinneforakt. Men det er kanskje ikke så viktig for deg?

Anonymkode: 5f82c...19b

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Gold diggers

Anonymkode: adc42...c8f

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gold diggers

Anonymkode: adc42...c8f

Er en barnefamilie på ferie til Dubai gold diggers? Virkelig?

Anonymkode: 02e51...708

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Example
Akryl skrev (På 20.5.2022 den 23.28):

Det er ingen diskriminering av homofile.  Det er kulturelt at kjærlighetsliv er privat. Man skal ikke kose seg offentlig. 

Du vil havne i fengsel i India også hvis du gjør blasfemi. 

Sør Amerika er 100 ganger mer farligere for kvinner. 

Ytringsfrihet er det ikke behov for da statsborgere i Dubai får alt luksus. Alt er gratis for dem og de betaler ingen skatt. De får verdens beste fasiliteter. 

Millon folk jobber der i normale jobber med normale rettigheter. 

Så er det de med lavstatus jobber som blir utnyttet, men her er ikke Dubai alene

Ingen diskriminering? Fengselsstraff opp til 10 år for å være homofil er diskriminering.

Ytringsfrihet trengs ikke fordi man har luksus? Underlig å si dette når man selv sitter i sin luksus i Norge og bruker sin ytringsfrihet.

Ellers anbefaler jeg deg å få litt oversikt over resten av den "flotte" byen Dubai. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Dubai

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Akryl
Example skrev (På 24.5.2022 den 19.14):

Ingen diskriminering? Fengselsstraff opp til 10 år for å være homofil er diskriminering.

Ytringsfrihet trengs ikke fordi man har luksus? Underlig å si dette når man selv sitter i sin luksus i Norge og bruker sin ytringsfrihet.

Ellers anbefaler jeg deg å få litt oversikt over resten av den "flotte" byen Dubai. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Human_rights_in_Dubai

Nevn noe konkret. Ingen havner i problemer hvis de er homofile privat. 

At kvinner er i jobb er ingen parameter for frihet.  De kvinner der har alt av luksus som kvinner her i Norge strever for å få. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akryl
Example skrev (På 24.5.2022 den 19.14):

Når det gjelder religion så jeg på nyhetene at Dubai har blitt favoritt ferie destinasjon for jøder, fordi de kan vise at de er jøder åpenlyst. Dubai er nå venn med Israel. 

Du kan Google jews tourist dubai

Endret av Akryl
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kunne boikottet Kina, USA, Russland og mange flere land pga mye drit og urettferdighet men jeg skal fortsette å reise dit jeg vil. 

Nå er det bare veldig trendy og "in" å hate Dubai, så da gjør alle det. Litt av en saueflokk dere er. Ta dere en jævla bolle, selvgode nordmenn. 

Anonymkode: c07c0...4b0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Synes forøvrig det er harry å gnåle om at Dubai er harry. Hadde vært mindre harry om man ikke brydde seg og tenkt at folk reiser dit de vil reise. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Example
Akryl skrev (1 time siden):

Nevn noe konkret. Ingen havner i problemer hvis de er homofile privat. 

At kvinner er i jobb er ingen parameter for frihet.  De kvinner der har alt av luksus som kvinner her i Norge strever for å få. 

Noe konkret? Dubai har lover som gjør homoseksualitet ulovlig. Folk blir også dømt for disse lovene, det finner du masse eksempler på selv ved et enkelt Google-søk.

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Example
Akryl skrev (1 time siden):

Når det gjelder religion så jeg på nyhetene at Dubai har blitt favoritt ferie destinasjon for jøder, fordi de kan vise at de er jøder åpenlyst. Dubai er nå venn med Israel. 

Du kan Google jews tourist dubai

Virkelig imponerende å tillate religiøse fra en annen religion å komme til landet. Nesten så vi må ta en trampeklapp for UAE for deres åpenhet.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Example
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne boikottet Kina, USA, Russland og mange flere land pga mye drit og urettferdighet men jeg skal fortsette å reise dit jeg vil. 

Nå er det bare veldig trendy og "in" å hate Dubai, så da gjør alle det. Litt av en saueflokk dere er. Ta dere en jævla bolle, selvgode nordmenn. 

Det er ikke in å hate Dubai. Det er bare greit å påpeke hva man synes om at folk reiser dit. At flere får øynene opp for dette, er bare fint.

Og nei, man trenger ikke nødvendigvis å boikotte alle land som noe galt ved seg. Deter bare det at Dubai mangler fullstendig sjel og er bygd opp med slavedrift for å tilfredsstille ignorante borgere i rike land til å reise dit. I tillegg kjører man i Emiratene på med sportsvasking for å bedre imaget. I likhet med Saudi Arabia og Qatar prøver man å finne alternativet inntektskilder til olje med turisme.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alle land har skjeletter i skapet. Usa er fanden, det samme med Russland, India, Kina. Norge har vært med å sponsa uverdige kriger. Hvorfor sier dere ikke noe på det? Dritt finner du overalt.

Anonymkode: f178d...ea6

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Tenker at det er litt kjedelig å reise dit om en ikke har hauger med ressurser å bruke på gøy. Blir litt som å kjøpe dyr mote når du har lav lønn og sliter økonomisk, du lurer ingen. 

Anonymkode: cdd1b...719

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Example
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Alle land har skjeletter i skapet. Usa er fanden, det samme med Russland, India, Kina. Norge har vært med å sponsa uverdige kriger. Hvorfor sier dere ikke noe på det? Dritt finner du overalt.

Anonymkode: f178d...ea6

Alle de nevnte landene har en rik historie og mye å by på, til tross for varierende styresett.

Dubai er en ørken som fant olje. Så tjente de gode penger på dette og bygde opp en storby basert på slavearbeid. Deretter prøver man å fremstå som turiststed, og målgruppen for denne turismen ignorante eller mindre begavede mennesker fra rike land.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Iso1

Tenker at de kan dra hvor de vil. Selv syns jeg det ser fint ut og kunne vært interessant å dra dit, men at det virker så dyrt. Hvor folk vil dra på ferie har vel ingen andre noe med enn de som reiser tenker jeg. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...