Gå til innhold

Hva tenker du om folk som reiser til Dubai på ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Falkefugl skrev (På 9.5.2022 den 22.41):

Når de drar kun for turisme så tenker jeg at det er ganske tacky og lite sjarmerende å gi så faen i menneskerettigheter. Ser litt ned på det ja, synes de er lite gjennomtenkte og sympatiske, og jeg liker ikke folk som ikke er sympatiske.

 

😄 Ja daker folk som ikke får drive med fosterdrap, indoktrinere barna med lgbt-ideologien og lar 10 åringer drikke seg dritings

Anonymkode: da4be...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare stakkarslige mennesker som reiser til slike plasser. Synes synd på de.

Anonymkode: c0b57...8db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2022 den 18.41):

LOOL, dere tenker mye rart.

Tenk og henge seg opp i hvor andre drar på ferie, kanskje ta en titt i speilet? greit og reflektere litt når man tenker så mye om andre.

Anonymkode: 72169...d63

Handler om misunnelse. De som har råd til det er nok de som er rikere. 

Anonymkode: da4be...97e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de er egoster ja, men det er vi jo alle i varierende grad.  Samtidig er det så mange bedre steder man kan dra når man skal på ferie at jeg stusser over at man må trå over lik og rettigheter for å reise til akkurat Dubai. 

Anonymkode: 4b443...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

😄 Ja daker folk som ikke får drive med fosterdrap, indoktrinere barna med lgbt-ideologien og lar 10 åringer drikke seg dritings

Anonymkode: da4be...97e

Nope, abort og alkohollover er ikke det jeg tenker på. Tortur, fengsling på et grunnlag vi i vesten ser på som svært inngripende i folks liv (blasfemi, PDA, sex utenfor ekteskapet (selv om det er voldtekt)), total mangel på ytringsfrihet, moderne slaveri, diskriminering av homofile, diskriminering av kvinner and the list goes on....iom at noen av mine beste venner er homofile føles det feil for meg å reise til et land frivillig, for å gå rundt og nyte min frihet og rettigheter som heterofil i et land som vil steine mine beste venner om de utøvde sin kjærlighet. Ferdig snakka!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Utrolig harry!

Anonymkode: de0d2...724

Hva betyr ordet «Harry»? Aldri forstått betydningen av det ordet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Falkefugl skrev (12 timer siden):

diskriminering av homofile, diskriminering av kvinner

Som er det jeg skrev. Ifølge kvinner og homoene selv blir de diskriminert om de ikke får ta livet av foster, gifte seg og indoktrinere barn med sin valgte livsstil. Skjønner godt at de ikke vil ha slikt der, når vi ser hvor skadelig det er i vestlige land.

Anonymkode: da4be...97e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de er heldige som får reise og se litt av verden. Hvis vi skal tenke annerledes enn det, så er det nok grunner til å boikotte reiser til nesten ethvert land. Mange vil ikke reise til Norge pga sel- og hvalfangst, noen vil ikke til spania pga tyrefekting, jeg fikk kjeft da jeg dro til Kina fordi de spiser hunder... og det er mangel på rettigheter for mange grupper i mange forskjellige land. Må man reise til disse landene da? Jeg vil gjerne se så mye som mulig av verden før jeg dør, og at diverse land er underutviklede skal ikke få stoppe meg. Tror heller ikke at det er effektivt med slik boikotting, disse landene må forstå selv at det er galt. Dette sitter dypere enn at boikotting fra turister vil endre det.

Anonymkode: 9bfc9...07b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falkefugl skrev (12 timer siden):

Nope, abort og alkohollover er ikke det jeg tenker på. Tortur, fengsling på et grunnlag vi i vesten ser på som svært inngripende i folks liv (blasfemi, PDA, sex utenfor ekteskapet (selv om det er voldtekt)), total mangel på ytringsfrihet, moderne slaveri, diskriminering av homofile, diskriminering av kvinner and the list goes on....iom at noen av mine beste venner er homofile føles det feil for meg å reise til et land frivillig, for å gå rundt og nyte min frihet og rettigheter som heterofil i et land som vil steine mine beste venner om de utøvde sin kjærlighet. Ferdig snakka!

Det er ingen diskriminering av homofile.  Det er kulturelt at kjærlighetsliv er privat. Man skal ikke kose seg offentlig. 

Du vil havne i fengsel i India også hvis du gjør blasfemi. 

Sør Amerika er 100 ganger mer farligere for kvinner. 

Ytringsfrihet er det ikke behov for da statsborgere i Dubai får alt luksus. Alt er gratis for dem og de betaler ingen skatt. De får verdens beste fasiliteter. 

Millon folk jobber der i normale jobber med normale rettigheter. 

Så er det de med lavstatus jobber som blir utnyttet, men her er ikke Dubai alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.5.2022 den 13.59):

De fleste av slike folka finnes i England. England er full av asiater som har rømt med penger til England. England utleverer dem ikke. 

Så du drar heller ikke til England? Sjekk liste over land der økonomisk kriminelle søker tilflukt. England og USA er langt høy på lista. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Som er det jeg skrev. Ifølge kvinner og homoene selv blir de diskriminert om de ikke får ta livet av foster, gifte seg og indoktrinere barn med sin valgte livsstil. Skjønner godt at de ikke vil ha slikt der, når vi ser hvor skadelig det er i vestlige land.

Anonymkode: da4be...97e

Wow. Du er jo selve prototypen på det vi på bygda kaller enkelt utrustet. 

Anonymkode: 5f82c...19b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ført i Dubai mange ganger. Er verken enkel, dum eller lignende.. 

Anonymkode: 5c75b...970

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Wow. Du er jo selve prototypen på det vi på bygda kaller enkelt utrustet. 

Anonymkode: 5f82c...19b

Men motargumenter var du visst for enkel til å greie å komme med. Det jeg skriver er sannheten som er normalt i hele resten av verden, det er kun i vesten vi driver selvutslettelse gjennom feminisme og lgbt-ideologien.

Anonymkode: da4be...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lunaris
Drx97 skrev (20 timer siden):

Hva betyr ordet «Harry»? Aldri forstått betydningen av det ordet

Tacky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 22.38):

Tenker du at de er idioter? 

Anonymkode: 06887...fb3

Ja LITT … Har selv vært i Dubai og besøkt familie som bodde der… Skjønner ikke fascinasjonen med stedet

Anonymkode: 59307...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gidder virkelig ikke synke så dypt at jeg dømmer folk som reiser på ferie til Dubai. Folk har valgt seg ut Dubai som hat-sted. Sannheten er at det finnes stappfullt av dypt problematiske steder, men det er visst ikke så nøye.

Anonymkode: 80ac7...b8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker god tur, ses senere? 

Anonymkode: 7f64c...c53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2022 den 22.41):

Har vert en tråd om dette før. 

Jeg forhåndsdømmer folk med en gang jeg vet de ferierer i Dubai. Kvinnesynet, homofili, bruken av morderne slaver gjør at jeg synes de som ferierer der er veldig egoistiske. 

Anonymkode: f2513...bbe

Men skal man bare reise på ferie til land man er helt enig med politisk? Det begrenser jo antall land man kan reise til noe voldsomt. De fleste muslimske land, flere øst-europeiske land, USA osv. Jeg tenker at det å reise kan utvide horisonten til både den reisende, men også de lokale de treffer på.

Jeg var i Dubai for snart 20 år siden, lenge før influensere begynte å fly i skytteltrafikk dit. Vi bodde i et område med få turister, og holdt oss egentlig unna de store hotellene (bortsett fra en drink i Burj al Arab). Nå skal det sies at vi opprinnelig ikke skulle til Dubai, men at tsunamien gjorde at vi måtte endre planene våre i siste liten). Tenker ikke at det gjør meg egoistisk. 

Anonymkode: 463cf...1e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåte eller oppmerksomhetssyke

Anonymkode: d1409...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...