Gå til innhold

Dere med begge kjønn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt ærlig, er dere akkurat like glad i gutten som jenta? Siden det virker som at det er mer stas med jente?

Anonymkode: 644f0...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig 100%, ja det har jeg. Jeg har absolutt helt lik følelse for mine to gutter og min jente. Hva jeg føler for de kan ikke måles❤️

Anonymkode: 4b58f...4cd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. 

Anonymkode: e1e3b...555

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like glad i begge barna mine, en jente og en sønn.

Anonymkode: dfdb1...ff5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like glad i begge barna mine, fikk en sønn først, så datter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt. Men jeg diller mer med jenta, for hun elsker å få fine fletter og pynte seg litt. Guttene bryr seg katta om hvordan de ser ut. Sånn sett kan det kanskje se ut som at jeg liker jenta bedre hvis man ser oss utenfra… 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: c5519...2b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg har på en rar måte «forskjellig» kjærlighet til de to. De er jo hvert sitt menneske og i hver sin alder, så relasjonen jeg har til dem er forskjellig og det blir derfor litt «anderledes» hvordan jeg føler for dem. Men jeg klarer absolutt ikke å si hvem jeg liker best eller hvem jeg elsker mest. Har sine gode og frustrerende sider begge to. Anderledes, men like fantastiske💖

Men uansett tror alder og personlighet har mer å si enn kjønn.

Anonymkode: 16964...ecd

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første min er en jente, og andre en gutt. Elsker dem begge to hemningsløst. Men sønnen min... vi har et helt spesielt forhold. Han lyser, den gutten.

Anonymkode: ddfcf...d30

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! 
Vi har to jenter og en gutt, og er like glad i alle sammen. For meg har begge kjønn vært like ønsket hver gang (hadde f.eks ikke blitt skuffet dersom også tredjemann var en jente. Men ble selvsagt veldig glad når jeg fikk vite at jeg ventet en gutt). Siden gutten er yngstemann er nok han den som blir kost mest med (han er også den som er mest kosete av de tre). 
Men jeg er altså like glad i alle tre- helt uavhengig av kjønn!

Anonymkode: ceff0...8e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, ja. Hadde du møtt han hadde du skjønt det 😍

Anonymkode: fcbe6...d65

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like glad i begge, men det er noe spesielt med gutten, den førstefødte 💙 

Kan ikke fatte at jenter skal være "bedre" enn gutter i en slik sammenheng. 

Anonymkode: 4b2b9...cca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er den nå. Men jeg ønsket meg egentlig to jenter. Nå ville jeg aldri byttet ut lillebror med en jente. Synes han er verdens beste!

Anonymkode: 8e4d8...36c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Fikk gutt først, så jente. Jeg elsker begge like høyt. Men gutten er en skikkelig snill og kosete mammagutt, og han elsker å sitte inntil meg å se film, gir meg klem hele tiden osv. Jenta er mer "vill" og har ikke tid til å sitte stille. Ikke like kosete som broren. Så utenfra ser det kanskje ikke sånn ut 😅 men jeg er akkurat like glad i henne som broren, og elsker at hun er litt tøff ❤

Anonymkode: cc5df...3b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Helt ærlig, er dere akkurat like glad i gutten som jenta? Siden det virker som at det er mer stas med jente?

Anonymkode: 644f0...9b1

Ja er like glad i begge! 

Anonymkode: 95557...e26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja er like glad i begge! 

Anonymkode: 95557...e26

Skal sies at gutten er mer kosete :)

Anonymkode: 95557...e26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Men det er ikke lik kjærlighet for begge, hvis det gir mening? De er så utrolig forskjellige som personer, ulike styrker og ulike væremåter. 
 

hvis jeg skulle ønsket meg en til hadde jeg ønsket meg en til gutt. Ikke fordi jeg liker gutten jeg har bedre enn jenta, men merker jeg trives bedre med de typiske gutteaktivitetene og aktivitetsnivået guttegjengen har

Anonymkode: 29e96...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo like glad i dem begge. Men gutten er han som jeg liker best å være med for tiden. Han er så positiv, snill og koselig.

Jenta har akkurat kommet i tenårene og er et mareritt for tiden, sur, kjefter og smeller, og jeg kan ikke si eller gjøre noe til henne for ALT er galt, og ALT er min feil. Det er så slitsomt. :(

Hun har vært mer krevende hele veien enn det sønnen min har.

Anonymkode: 03899...2c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...