Gå til innhold

Jenter som er i "harem"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe som blir stadig vanligere i kulturen vår er menn som har et harem med damer som de roterer på (mens stadig flere menn ikke oppnår kontakt med damer i det hele tatt). 

Mitt inntrykk er at de fleste damene er fullt klar over at de er en av mange som roteres på, men synes det er helt greit. 

Og dette er selv om de enkelt kunne funnet en mann som de kunne hatt helt for seg selv. 

Hva tenker dere damer som er i denne situasjonen? 

Anonymkode: e0e48...2b4

AnonymBruker
Skrevet

Det var også en måte å vinkle det på.. 

Hilsen en som har hatt sine "harem" :) 

Anonymkode: 4f456...4a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en sånn situasjon og synes det er helt greit. Jeg har selv flere menn jeg treffer og vi er alle helt åpne om at vi treffer andre. Jeg ønsker egentlig å treffe en kjæreste, men jeg klarer ikke å finne noen og da er kompisene mine gode å ha i mellomtiden.

Enkelt å få seg en kjæreste? Det er overhodet ikke enkelt for de fleste. Jeg har draget på menn, men det er ikke så mange menn jeg blir interessert nok i til å ville bli kjærester. Jeg er alt annet enn A4 og da blir det få menn som passer sammen med meg og min livsstil. Det viktigste for meg er å kunne møte en som forstår meg og at jeg forstår ham. Jeg ønsker å finne en likesinnet sjel, ikke bare hvilken som helst mann. 

Anonymkode: 77587...271

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ønsker egentlig å treffe en kjæreste, men jeg klarer ikke å finne noen og da er kompisene mine gode å ha i mellomtiden.

Hvordan tenker du at du skal treffe en kjæreste mens du er opptatt med å ha sex med andre menn? 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Men harem betyr at kvinnene holder seg til kun den ene mannen. Er du sikker på at alle disse kvinnene kun holdt seg til deg? 😉

Anonymkode: ccea8...be2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et aspekt som er positivt med menn som har andre damer er at de aldri blir needy. 

Herregud, så mye livet mitt har blitt ødelagt av needy mennesker som skal leke populære. 😵

Anonymkode: d042e...eaa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men harem betyr at kvinnene holder seg til kun den ene mannen. Er du sikker på at alle disse kvinnene kun holdt seg til deg? 😉

Er det i det hele tatt interessant? 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det i det hele tatt interessant? 🙈

Eller så kan man jo ikke si at man har hatt et harem, bare at man har ligget rundt med folk som også ligger med andre 🙃

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan tenker du at du skal treffe en kjæreste mens du er opptatt med å ha sex med andre menn? 

Som ei som fant seg kjæreste selv om jeg hadde fuckfriends, man finner seg en annen som ikke er A4, en likesinnet.

Har man fuckfriends, så er det ikke mannen som har problemer med det med søker etter, stort sett. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hm, altså, jeg har jo ikke sex med dem 24/7. Jeg har møtt flere av mine tidligere kjærester selv om jeg hadde noen gode kompiser. Da avslutter jeg bare de uforpliktende forholdene.

Anonymkode: 77587...271

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tydelig at det er en del språksvake deltakere i denne tråden. 

Anonymkode: 19226...4ad

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

I denne tråden?!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ingen anelse, og brydde meg svært lite om det. Ingen var kjæresteemner likevel. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eller var det en stall du hadde? 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er i en sånn situasjon og synes det er helt greit. Jeg har selv flere menn jeg treffer og vi er alle helt åpne om at vi treffer andre. Jeg ønsker egentlig å treffe en kjæreste, men jeg klarer ikke å finne noen og da er kompisene mine gode å ha i mellomtiden.

Hehe, tror du noen ser på deg som et kjæresteevne? Du har sikkert draget på menn, og null problem med å finne deg forskjellige sexpartnere, men du er garantert ikke hva de fleste menn ser etter hos en potensiell partner..

Anonymkode: 38b25...c89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe, tror du noen ser på deg som et kjæresteevne? Du har sikkert draget på menn, og null problem med å finne deg forskjellige sexpartnere, men du er garantert ikke hva de fleste menn ser etter hos en potensiell partner..

>>>>Helt uenig med det du sier her :)

Anonymkode: 22bb3...725

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette svaret var bare rart. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Dette svaret var bare rart. 

Det var jo bare vanlig negging.

Anonymkode: a1ad1...005

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

språkpurk skrev (22 timer siden):

I denne tråden?!

Hahahahaha...

Anonymkode: 4cbe6...871

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Etter di mening, hva er det fleste menn ser etter hos en potensiell partner? I mitt tilfelle ønsket jeg meg altid ei som var mitt yang, du vet - ying og yang... Motpoller som hjelper hverandre å se verden i et annet perspektiv. ❤️

Anonymkode: 4cbe6...871

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...