Gå til innhold

Trenger en god hobby å drive på med alene


Bergenalene

Anbefalte innlegg

Jeg er en dame på 24 og pendler ukentlig fra Ålesund til Bergen. Jobber som ingeniør og er varierende hvor mye jeg er i Bergen, men når jeg er her på helgene kjeder jeg vette av meg (på kvelden også med de er ikke så lange). Mine kollegaer (bare menn), på min alder driver mest med sykling og fylla som jeg ikke er så begeistret for. Hva kan jeg finne på i Bergen alene? Jeg kjenner ingen utenfor jobben og jeg er lei av tv og videospill. Jeg klarer ikke fylle mer enn 3 timer med trening i helga og det begynner å bli deprimerende å gå på tur alene. Ønsker å komme meg ut særlig på solskinnsdager som i dag. Jeg prøver å spare penger så ønsker ikke å sløse på kafé eller shoppe. Hva annet er det å gjøre? Særlig med tanke på at jeg reiser mye og ikke kan gjøre ting fast.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foto ☺️. Gatefoto og naturfoto er fint hvis du vil komme deg ut og du reiser en del. Anbefaler å kjøpe et brukt kamera på Finn, da blir det ikke så dyrt. 

Anonymkode: 95a96...732

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som tur, har ikke helt sansen for forografi, kan ta bilde på telefonen 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe aktivitetstilbud der hvor du kan møte og sosialisere med andre? 

Anonymkode: 4432e...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å melde deg inn i turlaget? Ds kan du gå tur sammen med noen i helgene.

Anonymkode: 0310e...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lære et nytt språk? Er skypeundervisning hvor du kan sitte ute og snakke med en lærer feks :) Og du kan lese litt grammatikk eller gjøre Duolingo på kvelden når du ønsker.  Der jeg lærte spansk, på Cuba, tilbys det fjernundervisning,via nett 

Anonymkode: ea213...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd kreativ fargelegging? Eller vil du helst ha hobby utendørs? 

Lenke til kommentar