Anonyym97 Skrevet 8. mai 2022 #1 Del Skrevet 8. mai 2022 Mellom 2010/2014 mener jeg det var i blogger jente som la ut uredigerte, ekte bilder av alt og hadde humor/mye tull. Bilder av valker, dobbelthake osv, alt som de ikke pleide å legge ut den gangen. Jeg klarer ikke å finne igjen verken navn eller bloggen hennes. Har ikke sett henne de siste 8-10 årene. Blond er det eneste jeg husker. Er det noen som aner? Trodde det var noe med kristiane, kristine, andrea…. Nei får det ikke til å stemme. Hun var veldig populær på den tiden, men ikke hørt mer om henne etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 8. mai 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 8. mai 2022 En ikke rosablogger rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margeritt Skrevet 8. mai 2022 #3 Del Skrevet 8. mai 2022 Casakaos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 8. mai 2022 #4 Del Skrevet 8. mai 2022 Sisteplass? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 8. mai 2022 #5 Del Skrevet 8. mai 2022 Jeg tenkte også på sisteplass. Husker ikke hva hun heter. Men hun begynte vel på bibel/kristen skole eller noe og trakk seg helt vekk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 8. mai 2022 #6 Del Skrevet 8. mai 2022 Må da være Sisteplass/Sarah Surland 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå