AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #1 Skrevet 7. mai 2022 Min 14 åring har 3 venner som han henger mye med. De gjør mye sammens på fritiden. Hvis f eks 2 vil spille fotball og 2 vil spille basket, så finner de ut av det og da blir det enten fotball eller basket. Så noen blir med på det som de egentlig ikke hadde så lyst å gjøre. Alle uten 1 av de. Hvis 3 vil f eks spille basket og han vil spille fotball, så må de andre bli med på fotball. Vil ikke de gjøre det han vil, så blir han hjemme. Han vil bestemme. Hvordan er det i deres barn sine vennegjenger? Er de flinke til å samarbeide? Anonymkode: e1ff5...de0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #2 Skrevet 7. mai 2022 Jeg legger meg ikke så mye oppi det, de er store gutter som finner ut av ting selv Anonymkode: 894ad...882
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #3 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg legger meg ikke så mye oppi det, de er store gutter som finner ut av ting selv Anonymkode: 894ad...882 Gutten min fortalte meg dette. At der er litt irriterende at han aldri blir med på det de andre har lyst til. Anonymkode: e1ff5...de0
GammelKaktus Skrevet 7. mai 2022 #4 Skrevet 7. mai 2022 Nå er ikke min like stor ennå men det kan jo virke litt som om de som er mindre "fleksible" ikke er de første som blir ringt når de skal gjøre noe. Min gutt gidder jo ikke å ringe de som alltid skal styre showet og ikke gidder å være med på "alt", da ringer han heller de som er med å gjør den ene tingen først og så gjør de det den andre ville etterpå, altså de som kan inngå et kompromiss og holde seg til det. Og så tenker jeg jo at man er fri til å velge vekk ting men at man da må akseptere konsekvensene, hvis man alltid gjør seg vanskelig så faller man jo raskt ut av gjengen.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #5 Skrevet 7. mai 2022 Kanskje det er en tydelig Alfa i den gjengen? Anonymkode: 8b30d...578
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gutten min fortalte meg dette. At der er litt irriterende at han aldri blir med på det de andre har lyst til. Anonymkode: e1ff5...de0 Hvorfor det? La kompisen være hjemme, om han heller ønsker det. Ingenting å være irritert over. Anonymkode: d4aa5...550
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gutten min fortalte meg dette. At der er litt irriterende at han aldri blir med på det de andre har lyst til. Anonymkode: e1ff5...de0 Det han forteller deg er jo at han er dominerende ovenfor vennene sine, han viser ikke empati med dem og hva de har lyst til, føler seg berettiget til å drite i de andre rett og slett. Merkelig a han er så klar over det uten å gjøre noe med det? Forteller han HVORFOR han oppfører seg slik da? Hva er grunnen bak det liksom? Anonymkode: ad352...d05
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Skjer det her får hele vennegjengen beskjed om å bli enige. Blir de ikke enige gjør de alt. De bare bytter på. Sjeldent jeg blander meg. Bare gir de beskjed om å ordne opp. Anonymkode: d00f7...663
Rhodiola Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 Tråden er ryddet for latterliggjøring og tull. Rhodiola, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå