Gå til innhold

healing - tror du på det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 9.34):

Vel, Johannes Thingnes Bø og Tarje Thingsnes Bø (og indirekte Petter Nortug) bruker healer, så det er nok noe i det, 

– Noen sa at han var en kvakksalver, men han reddet meg Brødrene Bø avslører «uvirkelig møte» med mann i Trøndelag.

Anonymkode: 25ff2...eeb

Interessant. Viser at det er meir mellom himmel og jord enn vi kan måle og vege. Verker som om det er fleire idrettsutøvarar som har fått hjelpa v denne "Bjørn":

– Det var de erfaringene Petter hadde med vedkommende, ikke mer hokuspokus enn det. Flere utøvere har vært hos ham, sier Gilleberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 4.6.2022 den 4.29):

Jeg har prøvd healing, 3 ganger. Funket bra for meg.

Anonymkode: 1a3b4...077

Wow! Kva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror overhodet ikke på healing. Du må være a special kind of human for å tro på sånt kvakksalveri og humbug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.6.2022 den 22.58):

Hva hvis "Healing" er et annet ord for placebo? 

i så fall funker det jo fjell. Placebo er jo den største effekten man har, var det en som sa til meg. Så hurra for det! 

Så jo en reportasje på nyhetene en gang om folk som skulle inn for operasjon av skulder og diverse, men de ble ikke operert, de bare trodde at de skulle opereres. Etterpå var de friske som bare det, og det betyr jo at de der beviste at tankens kraft er uendelig. 

Så dersom healing er placebo, mer av det takk! 

Selv har jeg mottatt healing, og det var en god opplevelse. Om jeg gjorde noe selv eller om han fiksa noe inni meg, aner ikke. Men samma det, jeg fikk bukt med et problem og hadde det bedre etterpå. 

Anonymkode: 7e04d...26d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Lurer på om noen her har testet de nedlastbare healingene til healersusanne? Hun har en egen nettbutikk hvor hun selger ulike healinger.
Det virker jo spennende og jeg har lyst å prøve, men litt dyrt og kjenner jeg er noe skeptisk. Jeg tenker kanskje man må være fysisk tilstede om healingen skal ha effekt. Testet den som var gratis i podcasten men merket ingenting. 

Anonymkode: 3a32b...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Lurer på om noen her har testet de nedlastbare healingene til healersusanne? Hun har en egen nettbutikk hvor hun selger ulike healinger.
Det virker jo spennende og jeg har lyst å prøve, men litt dyrt og kjenner jeg er noe skeptisk. Jeg tenker kanskje man må være fysisk tilstede om healingen skal ha effekt. Testet den som var gratis i podcasten men merket ingenting. 

Det er en ting når det er gratis men må man betale så er det svindel, samme som med medaljongene som Durek selger. Så lenge det ikke finnes et eneste bevis på at healing faktisk fungerer så er det bare juks og fantasi.

Anonymkode: 83175...59f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja jeg tror. Har opplevd healing. 

Anonymkode: a5114...c18

Tror du nedlastbare healinger fungerer eller må man være fysisk tilstede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror sterkt på placeboeffekten. Altså psyken kan gjøre underverker for kroppen. 

Anonymkode: da9bf...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror sterkt på placeboeffekten. Altså psyken kan gjøre underverker for kroppen. 

Anonymkode: da9bf...c01

Men den fungerer bare dersom man tror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Jeg tror at energier kan brukes til så mangt. Jeg har vært hos en healer som ikke var nær meg, likevel kjente jeg energien fysisk. Han hadde noe som andre ikke har, men det hjalp ikke meg det spøtt. Det gjør heller ingen vitenskapelig godkjente eksperter heller, da.

Anonymkode: 21fc6...7fa

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.9.2022 den 17.25):

Det er en ting når det er gratis men må man betale så er det svindel, samme som med medaljongene som Durek selger. Så lenge det ikke finnes et eneste bevis på at healing faktisk fungerer så er det bare juks og fantasi.

Anonymkode: 83175...59f

Eg er litt usikker på om eg er einig med deg. Eg meiner, skal personen bruke si tid, energi og krefter utan å få noko att for det?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet ikke, men har opplevd at en jeg kjenner- som tilbød meg å prøve på meg da jeg var i en tøff periode.

jeg kan ikke si at healingen hjalp meg, eller virket, MEN, det er den mest spesielle opplevelsen jeg har hatt. Merket en intens følelse i magen og brystet, akkurat som et sterkt spenningsfelt rundt meg og jeg brøt ut i gråt. Har aldri opplevd noe lignende. Jeg er ganske skeptisk, ateistisk osv og vet fortsatt ikke hva jeg skal tro om healing, men den reaksjonen Kom virkelig uventet og kastet på meg og var helt reell. 

Anonymkode: 9a897...3ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I utgangspunktet ikke, men har opplevd at en jeg kjenner- som tilbød meg å prøve på meg da jeg var i en tøff periode.

jeg kan ikke si at healingen hjalp meg, eller virket, MEN, det er den mest spesielle opplevelsen jeg har hatt. Merket en intens følelse i magen og brystet, akkurat som et sterkt spenningsfelt rundt meg og jeg brøt ut i gråt. Har aldri opplevd noe lignende. Jeg er ganske skeptisk, ateistisk osv og vet fortsatt ikke hva jeg skal tro om healing, men den reaksjonen Kom virkelig uventet og kastet på meg og var helt reell. 

Interessant. Kan jeg spørre hvordan hun gjorde healingen? Tok hun på brystet og magen som du nevner? 

Anonymkode: 37cb9...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (3 timer siden):

Like lite som jeg tror på homeopati.

Har du prøvd healing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Interessant. Kan jeg spørre hvordan hun gjorde healingen? Tok hun på brystet og magen som du nevner? 

Hvorfor tror du at det var en dame som gjorde healingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg lå på ryggen og lukket øynene, hun var ikke nær meg fysisk, men kjente ut som hun holdt hendene over det området og så kjentes det ut som noe ble dratt opp mot hendene på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...