AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #21 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er bullshit. Anonymkode: a2859...a5e Fortell om dine erfaringer! Har du prøvd? Anonymkode: 25ff2...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 3. juni 2022 #22 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) Når jeg ser en healer springe til for å "heale" noen som nettopp har fått kappet av en finger på båndsaga, og ikke bare de som healer vonde følelser mot betaling så skal jeg absolutt vurdere det. Endret 3. juni 2022 av proghodet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #23 Del Skrevet 3. juni 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Fortell om dine erfaringer! Har du prøvd? Anonymkode: 25ff2...eeb Hvorfor skulle jeg ville prøve bullshit? Anonymkode: a2859...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #24 Del Skrevet 3. juni 2022 proghodet skrev (Akkurat nå): Når jeg ser en healer springer til for å "heale" noen som nettopp har fått kappet av en finger på båndsaga, og ikke bare de som healer "vonde følelser" for penger så skal jeg absolutt vurdere det. Stoppe blod, mener du? Det er nok ikke en ukjent sak på Finnskogen. Her er en som motvillig forteller. Anonymkode: 25ff2...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #25 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle jeg ville prøve bullshit? Anonymkode: a2859...a5e Fordi du er et tenkende menneske, som ikke kan vite om noe funker før du har prøvd det. Anonymkode: 25ff2...eeb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 3. juni 2022 #26 Del Skrevet 3. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Stoppe blod, mener du? Det er nok ikke en ukjent sak på Finnskogen. Her er en som motvillig forteller. Anonymkode: 25ff2...eeb Nei, jeg mener å "heale" fingeren tilbake til den tilstanden den var før den ble kappet av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #27 Del Skrevet 3. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi du er et tenkende menneske, som ikke kan vite om noe funker før du har prøvd det. Anonymkode: 25ff2...eeb 🤣 Anonymkode: a2859...a5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #28 Del Skrevet 3. juni 2022 Det kom av oppmerksomheten din og hvor den flyttet seg. Som mye healing handler om, nemlig om å hjelpe pasienten og flytte oppmerksomheten. Anonymkode: 243da...692 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #29 Del Skrevet 3. juni 2022 proghodet skrev (Akkurat nå): Nei, jeg mener å "heale" fingeren tilbake til den tilstanden den var før den ble kappet av. He he, trur ikkje nokon påstår at dei kan få det til å skje, akkurat. Men høyr gjerne det radioprogrammet. Det var merkeleg. Og litt fint. Anonymkode: 25ff2...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #30 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kom av oppmerksomheten din og hvor den flyttet seg. Som mye healing handler om, nemlig om å hjelpe pasienten og flytte oppmerksomheten. Anonymkode: 243da...692 Var det et svar på et innlegg? Anonymkode: 25ff2...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #31 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 🤣 Anonymkode: a2859...a5e Firkant, faktisk! Anonymkode: 25ff2...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 3. juni 2022 #32 Del Skrevet 3. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: He he, trur ikkje nokon påstår at dei kan få det til å skje, akkurat. Anonymkode: 25ff2...eeb Da tar jeg til takke med den vitenskapelige metode, takkskarruha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #33 Del Skrevet 3. juni 2022 proghodet skrev (1 minutt siden): Da tar jeg til takke med den vitenskapelige metode, takkskarruha Fordi den vitenskapelige metode kan gro ut skada legemsdeler? 😇 Anonymkode: 25ff2...eeb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #34 Del Skrevet 3. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Firkant, faktisk! Anonymkode: 25ff2...eeb Det er en emoji som ler kraftig. (Av deg) Anonymkode: a2859...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #35 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en emoji som ler kraftig. (Av deg) Anonymkode: a2859...a5e ❤️ Anonymkode: 25ff2...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasitas Skrevet 3. juni 2022 #36 Del Skrevet 3. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 7.5.2022 den 18.15): Det var en tråd om det tallet her nylig.. Var det deg også? Anonymkode: feb9b...844 Kan du hjelpe meg å finne den tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 3. juni 2022 #37 Del Skrevet 3. juni 2022 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi den vitenskapelige metode kan gro ut skada legemsdeler? 😇 Anonymkode: 25ff2...eeb Nei, men en lege klarer å sy den på igjen gitt at den blir satt på innen en viss tid. Endret 3. juni 2022 av proghodet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2022 #38 Del Skrevet 3. juni 2022 9 minutter siden, Mamasitas said: Kan du hjelpe meg å finne den tråden? Det bunner i psykisk sykdom. Anonymkode: a2859...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #39 Del Skrevet 4. juni 2022 Jeg har prøvd healing, 3 ganger. Funket bra for meg. Anonymkode: 1a3b4...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #40 Del Skrevet 5. juni 2022 Vel, Johannes Thingnes Bø og Tarje Thingsnes Bø (og indirekte Petter Nortug) bruker healer, så det er nok noe i det, – Noen sa at han var en kvakksalver, men han reddet meg Brødrene Bø avslører «uvirkelig møte» med mann i Trøndelag. Anonymkode: 25ff2...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå