Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg med enkel rimelig pynt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det viktigste for meg er små vaser med blomster på spisebordene. Lite, veldig lite bryllup, bare tre bord eller noe sånt.

 

 Er det noen her inne som er detaljorienterte og snille nok til å gjøre dette litt enkelt for en stakkar? Liker en enkel romantisk stil.

Veldig gjerne bilde eller link til både vase og blomst, men blir glad for alle innspill :) Noe som liksom er bankers og som ikke kan slå feil.

Anonymkode: 680db...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når er bryllupet? :) Sånn med tanke på hvilke blomster som er i sesong osv.

Anonymkode: 24322...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Når er bryllupet? :) Sånn med tanke på hvilke blomster som er i sesong osv.

Anonymkode: 24322...73f

Midt i juni :)

Anonymkode: 680db...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.mestergronn.no/mg/fast-medlemstilbud-pa-sma-vaser.html

3 for 2 på disse små vasene hos Mester Grønn, hvis du ser nedover siden er det litt forskjellige tips til hva du kan ha i de og, de selger bunter med forskjellig du kan mikse også :jepp:

Hvis du sjekker på pinterest feks så kan du finne masse inspirasjon til små buketter til bryllup der også.

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/4/2022 at 3:18 PM, AnonymBruker said:

Det viktigste for meg er små vaser med blomster på spisebordene. Lite, veldig lite bryllup, bare tre bord eller noe sånt.

 

 Er det noen her inne som er detaljorienterte og snille nok til å gjøre dette litt enkelt for en stakkar? Liker en enkel romantisk stil.

Veldig gjerne bilde eller link til både vase og blomst, men blir glad for alle innspill :) Noe som liksom er bankers og som ikke kan slå feil.

Anonymkode: 680db...224

Google «små buketter til bordpynt» og så får du opp fine forslag. Synes det meste ser fint ut i sånne små vaser, men feks brudeslør, rose i en farge du liker og noe grønt slår vel aldri feil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått på en bruktbutikk og kjøpt forskjellige små glassvaser, er bare fint når alle ikke er helt like. Så ville jeg kjøpt noen blomsterbuketter og en bukett med eukalyptus og evt. litt brudeslør, delt de i opp i små buketter og satt i vaser. 

Anonymkode: 15829...f3d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for kjempefine tips!

Anonymkode: 680db...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg med i sånne bryllupsgrupper på facebook, der blir det gjerne lagt ut masse fint 😊  Jeg har også samlet alle forskjellige telysestaker, gamle duftlysglass, norgesglass etc og bare bundet hyssing noen ganger rundt. Det blir veldig enkel og pen pynt!

Anonymkode: f92b0...7d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be venner/familie om de har tomme pastaglass, syltetøyglass o.l uten logo. Ha dem i oppvaskmaskin eller bruk limfjerner fra biltema. Voila, det er nesten helt gratis! Og fint uansett med blomster i 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pyntet til dåp med ulike vaser ol som jeg kjøpte på fretex til en totalsum på kanskje 50kr. 

Og så hadde jeg ulike markblomster, samt noen greiner fra blomstrende trær. 

Anonymkode: 7924c...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nylig fest og kjøpte mange små glassvaser på Søstrene Grene, kjempefine! 
 

Kjøpte tistler, ruscus, pengeurt og noen i brudeslør-familien som heter million stars og lagde fine buketter som så ut som markblomster 🥰 Kjøpte på buntetorget hos mester grønn, 3 for 2.

Anonymkode: c8367...bf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...