Sola de Skrevet 5. mai 2022 #21 Del Skrevet 5. mai 2022 Koppesamlingen min sier jeg gjør Nye sommerkoppen er forresten kommet i salg nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #22 Del Skrevet 5. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Og Vinterdamen er vel mer en personifisering av kulde enn noe annet egentlig. Lille My er litt aggro og hissig i alle fall 😅 Litt det motsatte av Snusmumrikken, litt artig siden de er i slekt. Begge er tøffe og selvstendige da (det kan virke som om Snusmumrikken sliter litt med sjenanse eller bare er veldig innadvendt forresten) Snusmumrikken er en avslappet villmarkstype som trives best alene. Han kan virke litt ukomfortabel hvis det er mange rundt han, ja. Mummi ser veldig opp til han ☺️ Anonymkode: a841c...cfe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. mai 2022 #23 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg liker Mummitrollet & Co. Mitt første møte med Mummiverdenen var som barn på 70-tallet da jeg så dukkefilm-serien på NRK Barne-tv. De siste årene har jeg sett Mummitrollet på finsk siden jeg har vært hobbystudent i finsk språk i en del år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. mai 2022 #24 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Snusmumrikken er en avslappet villmarkstype som trives best alene. Han kan virke litt ukomfortabel hvis det er mange rundt han, ja. Mummi ser veldig opp til han ☺️ Anonymkode: a841c...cfe Ja han er jo Mummitrollets beste venn ☺️ Han legger masse arbeid i brevene til Mummitrollet 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 5. mai 2022 #25 Del Skrevet 5. mai 2022 Entern skrev (18 minutter siden): Lille My er litt aggro og hissig i alle fall 😅 Litt det motsatte av Snusmumrikken, litt artig siden de er i slekt. Er ikke Lille My og Snusmumrikken halvsøsken? Tror de har samme mor men ulik far. De har til felles at de er selvstendig og gjør som de selv vil, men på ulike måter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. mai 2022 #26 Del Skrevet 5. mai 2022 Perelandra skrev (1 minutt siden): Er ikke Lille My og Snusmumrikken halvsøsken? Tror de har samme mor men ulik far. De har til felles at de er selvstendig og gjør som de selv vil, men på ulike måter. Ja det stemmer, det er de 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 6. mai 2022 #27 Del Skrevet 6. mai 2022 Sommer2464 skrev (På 1.5.2022 den 15.03): Jeg elsker mummitrollet jeg har mange mummikopper jeg ser på videoer av mummitrollet serien på YouTube iblant. Noen flere som like rmummitrollet? Elsker mummitrollet har 79 kopper og alle de 4 gamle sesongene av serien 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curiousine Skrevet 14. mai 2022 #28 Del Skrevet 14. mai 2022 (endret) Sommer2464 skrev (På 1.5.2022 den 15.03): 🤩🤭 mener å huske jeg gikk rundt med håret i en topp på hodet og i en rød kåpe når jeg var liten fordi jeg elsket lille My Endret 14. mai 2022 av Curiousine 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. mai 2022 #29 Del Skrevet 15. mai 2022 (endret) Elsker Mummi! Og Hufsa er ikke skummel, hun er søt og misforstått 💜 Har noen kopper (perfekt str for morgen-cappuccinoen) og favorittene mine er sniff med pusen på fanget og en limited edition sommerkopp fra 2015 eller 16. Jeg samler ikke på kopper, jeg kjøper bare de jeg syns er finest (fått noen i gave også) og bruker dem til hverdags. Endret 15. mai 2022 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #30 Del Skrevet 15. mai 2022 Har samlet på kopper i mange år, har 107 unike kopper, dobbelt av noen Anonymkode: 445e8...644 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #31 Del Skrevet 15. mai 2022 Jeg liker ikke hvordan den nye versjonen ser ut Anonymkode: 6ff27...dc2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 15. mai 2022 #32 Del Skrevet 15. mai 2022 Nei, og jeg forstår virkelig ikke at voksne samler på de koppene, men hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #33 Del Skrevet 15. mai 2022 bienvilleparish skrev (35 minutter siden): Nei, og jeg forstår virkelig ikke at voksne samler på de koppene, men hver sin smak Å giiiid Larsen! Jeg skjønner ikke hvordan voksne kan le heller, baaaarnslig er det! Egentlig burde man hatt en latter-knapp som ble deaktivert da man ble 18, eller aller helst da man ble konfirmert. Baaaaaaaaaaaarnsliiiiiiiiig! Anonymkode: 93c9b...92d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 15. mai 2022 #34 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å giiiid Larsen! Jeg skjønner ikke hvordan voksne kan le heller, baaaarnslig er det! Egentlig burde man hatt en latter-knapp som ble deaktivert da man ble 18, eller aller helst da man ble konfirmert. Baaaaaaaaaaaarnsliiiiiiiiig! Anonymkode: 93c9b...92d Åjåj, noen som følte seg truffet. Tell til 20 og pust med magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2022 #35 Del Skrevet 15. mai 2022 bienvilleparish skrev (20 minutter siden): Åjåj, noen som følte seg truffet. Tell til 20 og pust med magen. Aldeles ikke. Jeg har ikke en eneste mummikopp. Men syns det er så jævlig irriterende med folk som mener at alt er så barnslig og at man ikke kan gjøre ditten og datten bare fordi man er blitt voksen. Har forresten ikke hørt om noen barn som samler på Mummikopper. Tror nok det er en greie for voksne damer. Anonymkode: 93c9b...92d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 15. mai 2022 #36 Del Skrevet 15. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldeles ikke. Jeg har ikke en eneste mummikopp. Men syns det er så jævlig irriterende med folk som mener at alt er så barnslig og at man ikke kan gjøre ditten og datten bare fordi man er blitt voksen. Har forresten ikke hørt om noen barn som samler på Mummikopper. Tror nok det er en greie for voksne damer. Anonymkode: 93c9b...92d Mummitrollet er barnetv. Samme som jeg skulle samlet på kaptein sabeltann ting. Har ingen interesse av noen av delene, jeg sier bare at jeg ikke skjønner greia med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. mai 2022 #37 Del Skrevet 15. mai 2022 Nei. Likte dem ikke som barn og har dermed ikke gitt dem noen ny sjanse i voksen alder heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #38 Del Skrevet 21. mai 2022 Jeg likte aldri å se på det, gjør ikke det i dag heller. Er 30 år. Synes egentlig alt av barnetv som ble sendt på nrk var deprimerende dritt. Bortsett fra skilpadden Franklin ❤️ Anonymkode: 89213...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #39 Del Skrevet 13. desember 2022 I Mummidalen skrev (1 time siden): Nå blir alle norske episoder av Mummitrollet lagt ut på Rumble https://rumble.com/user/Mummidalen Der var jo ikke alle. Kommer alle etterhvert? Anonymkode: 9e4da...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 13. desember 2022 #40 Del Skrevet 13. desember 2022 Min favoritt er trollmannens hatt. Mummimammas ubetingede kjærlighet og varme for alt og alle, Sniffs fremmedfrykt, det diplomatiske mummitrollet, krasse My, og Tufsla og Vifsla: Rotsle kan du være selvsle😂❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå