Sommer2464 Skrevet 1. mai 2022 #1 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg elsker mummitrollet jeg har mange mummikopper jeg ser på videoer av mummitrollet serien på YouTube iblant. Noen flere som like rmummitrollet? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 1. mai 2022 #2 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg likte det som barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. mai 2022 #3 Del Skrevet 1. mai 2022 Er veldig glad i mummitrollet og har vært glad i det siden barndommen 😊 Leser Sent i November (siste boka, mye mer egnet for voksne enn barn) og Trollvinter hvert år, de bøkene gir det meg alltid så mye å lese 😊 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2022 #4 Del Skrevet 1. mai 2022 Liker mummi, men klarer ikke å se på det på grunn av snorkfrøken. Visste ikke at det gikk an å hate en ikke-eksisterende figur så mye. Anonymkode: 9e4da...33a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2022 #5 Del Skrevet 1. mai 2022 Mine venner det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 1. mai 2022 #6 Del Skrevet 1. mai 2022 Liker Mummi, men rådigger Lille My. Har ikke sett mye på det nå i voksen alder akkurat, men har sansen for Mummi merch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #7 Del Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 1.5.2022 den 16.14): Liker mummi, men klarer ikke å se på det på grunn av snorkfrøken. Visste ikke at det gikk an å hate en ikke-eksisterende figur så mye. Anonymkode: 9e4da...33a Hvorfor hater du snorkfrøken? Hun er jo bare snill. Anonymkode: a841c...cfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 4. mai 2022 #8 Del Skrevet 4. mai 2022 Jaa😍 men ser ikke alene pga hufsa... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 4. mai 2022 #9 Del Skrevet 4. mai 2022 Ja likte det som liten. Har hattifnatt og stinky-kopp. Håper det finnes hufsakopp også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. mai 2022 #10 Del Skrevet 4. mai 2022 mingus skrev (1 minutt siden): Ja likte det som liten. Har hattifnatt og stinky-kopp. Håper det finnes hufsakopp også. Det gjør det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 4. mai 2022 #11 Del Skrevet 4. mai 2022 Å men der var hun jo! Hvorfor synes man hufsa er så skummel i voksen alder, hun er jo bare søt ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. mai 2022 #12 Del Skrevet 4. mai 2022 Jeg elsker Mummitrollet. Har alle bøkene og har lest de for alle ungene mine. Har også over 50 Mummikopper og diverse annet med Mummi-motiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. mai 2022 #13 Del Skrevet 4. mai 2022 mingus skrev (Akkurat nå): Å men der var hun jo! Hvorfor synes man hufsa er så skummel i voksen alder, hun er jo bare søt ❤️ Hufsa er misforstått, stakkars. Skummel, men ikke egentlig slem. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 4. mai 2022 #14 Del Skrevet 4. mai 2022 Lorieen skrev (4 minutter siden): Hufsa er misforstått, stakkars. Skummel, men ikke egentlig slem. Ja man kan identifisere seg med henne i blant ^^ (ikke så skummel nå lengre etter jeg ble mamma, man toner seg jo ned en drøy del da😅) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. mai 2022 #15 Del Skrevet 4. mai 2022 Lorieen skrev (49 minutter siden): Hufsa er misforstått, stakkars. Skummel, men ikke egentlig slem. Den eneste skikkelig slemme i det universet er isdronningen 🥶 Hufsa er ensom men skremmende og utstråler kulde (dels pga. sin ulykkelighet) og er som en tragisk mytologisk figur egentlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #16 Del Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor hater du snorkfrøken? Hun er jo bare snill. Anonymkode: a841c...cfe Hun er utrolig sjefete, dum, stønner uansett hva hun gjør som er utrolig kleint å høre på og teit. Liker best Lille My, hun er så bra! Anonymkode: 9e4da...33a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 4. mai 2022 #17 Del Skrevet 4. mai 2022 Jeg liker Mummi trollet.🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #18 Del Skrevet 4. mai 2022 Var så redd for nesten alle i mumidalen som barn, hatet det virkelig 😄 Anonymkode: 1ee81...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #19 Del Skrevet 5. mai 2022 Entern skrev (20 timer siden): Den eneste skikkelig slemme i det universet er isdronningen 🥶 Hufsa er ensom men skremmende og utstråler kulde (dels pga. sin ulykkelighet) og er som en tragisk mytologisk figur egentlig. Ja, Hufsa er en misforstått karakter. Hun representerer de som faller utenfor og som andre synes virker rar, og blir derfor skremt av det. Hun ønsker egentlig bare kontakt. Vinterdamen derimot er jo slem og skummel. AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hun er utrolig sjefete, dum, stønner uansett hva hun gjør som er utrolig kleint å høre på og teit. Liker best Lille My, hun er så bra! Anonymkode: 9e4da...33a Er ikke Lille My sjefete? 🙃 Anonymkode: a841c...cfe 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. mai 2022 #20 Del Skrevet 5. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, Hufsa er en misforstått karakter. Hun representerer de som faller utenfor og som andre synes virker rar, og blir derfor skremt av det. Hun ønsker egentlig bare kontakt. Vinterdamen derimot er jo slem og skummel. Er ikke Lille My sjefete? 🙃 Anonymkode: a841c...cfe Og Vinterdamen er vel mer en personifisering av kulde enn noe annet egentlig. Lille My er litt aggro og hissig i alle fall 😅 Litt det motsatte av Snusmumrikken, litt artig siden de er i slekt. Begge er tøffe og selvstendige da (det kan virke som om Snusmumrikken sliter litt med sjenanse eller bare er veldig innadvendt forresten) Endret 5. mai 2022 av Entern 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå