Titania Skrevet 30. april 2022 #1 Del Skrevet 30. april 2022 Det er ikke helt bil, da det er el-sykkel det er snakk om. Men kanskje litt flaks at noen her har litt mer peiling 😛 Jeg kjøpte brukt elsykkel i vinter, og forsøker finne ut av hvor feilen kan ligge. Hatt en lik sykkel selv som ble stjålet i høst, så jeg vet jo hvordan den BURDE fungere. Greia er at når batteriet, som har 5 streker, går fra 3 til 2, så hopper den rett ned på nesten tomt og blinker, samtidig som motorkraften blir borte. Slutter man å tråkke, går batteristatusen opp til 2 streker igjen, men går fort ned. Skrur man av motoren en liten stund, er batteriet på 4-5 streker igjen. Forrige søndag var jeg på en 2 mil sykkeltur. Så ca halvveis kom en bakke, der det stoppet første gang. Trillet opp bakken, syklet litt uten motoren, og da var den nesten full igjen da jeg skrudde den på. Den holdt seg lenge på 4, før den gikk fort til både 3 og 2 og "blinke snart tom". Har ikke ladet batteriet siden søndag, siden jeg ikke har brukt sykkelen, og da jeg skulle sjekke status idag, var det 4 prikker igjen. Er det utelukkende batteriet som kan være feil her, eller kan motoren ha noe å si også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 30. april 2022 #2 Del Skrevet 30. april 2022 Slik du forklarer det, mistenker jeg batteriet. Det kan være ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå