Gå til innhold

Hente barnet på skolen tidlig, for å kunne bestille pss

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å få time til passbestilling. Hadde flaks i går og fikk en time. Ville dere tatt ut en andreklassing for å bestille pass? Det er snakk om 3 timer. 

Anonymkode: c9b17...766

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det med min førsteklassing tidligere i vinter. Skolen var veldig forståelsesfull, alle vet hvor vanskelig det er å få passtime nå.

Anonymkode: 3d4ae...d37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig! 

Anonymkode: 8324d...fb7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja vi måtte også gjøre det nå. Det er helt kaos for å få passtime denne våren. Mange som har utsatt å ordne pass pga de ikke har reist når det var korona, oss inkludert siden barnepass til små barn er holdbare så få år. Bestilte passtime i desember og fikk time i mai, men kun ledig på tid midt på dagen. Vi får ikke time før sommeren så da ble det å ta barnet ut av skolen. 

Anonymkode: 5f5e4...2c7

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Da sender jeg beskjed til lærer på mandag og opplyser om dette. Jeg hadde skikkelig flaks som klarte å ordne time. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er vanskelig å få time til passbestilling. Hadde flaks i går og fikk en time. Ville dere tatt ut en andreklassing for å bestille pass? Det er snakk om 3 timer. 

Ja

Anonymkode: 4b812...533

AnonymBruker
Skrevet

Passtime, legetime, tannlegetime er timer jeg tar ut ungene for. Jeg har hatt flaks med tidene på alle tre og fått de  etter skoletid nå i vår, men måtte dra ganske langt for pass. 

Anonymkode: 42e81...1c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Får stadig melding om elever som har time for å få pass, med åpningstidene på passkontoret er det vanskelig å unngå.

Anonymkode: c3c56...06f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...