Gå til innhold

Syrinen og SpireLille som slapp taket

Syrinen

Anbefalte innlegg

Spurte legen når jeg var innom i dag, hennes første tips var: "GÅ, GÅ, GÅ!"

:ler: Tips nr. 2 var Minifom som jeg nå prøver. Skal visst ta 2-3 dager før det virker.

Kanskje det er derfor jeg ikke har den plagen, jeg går jo masse! Fin trim også det når man ikke har lov til å hoppe og løpe så mye (som om jeg gjorde det før jeg ble gravid... :rodme: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: åh fy for en stank!

:frustrert::grine:

Kanskje det er derfor jeg ikke har den plagen, jeg går jo masse! Fin trim også det når man ikke har lov til å hoppe og løpe så mye (som om jeg gjorde det før jeg ble gravid... :rodme: )

Jeg går ganske mye om dagen jeg også, men når jeg har hatt så vondt i magen har jeg stort sett liggi rett ut og synes fryktelig synd på meg selv. I dag har jeg funnet fram pedometeret så jeg har litt kontroll på gåinga mi framover.

I dag har jeg sår hals og en kjempe ekkel hoste som får det til åføles som helekroppen skal vrenges. On the up side så har mannen hjemmekontor både i dag og i morgen så det er mye omsorg å hente. :sjarmor:

Skal prøve å ta det mest mulig med ro i dag, men skal en liten tur ut å sepå benkeplate til kjøkkenet, samt kjøpe babyklær til venninnen til SM. Ut på tur med mannen er koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Men stakkars Syrin!

Bare prøv dere, Syriner lukter da godt samme hvem som har fjertet i nærheten.

:frustrert:

Godt at du får tatt litt vare på deg selv. Var ganske fortvila over tingenes tilstand selv på tirsdag, men det var bedre i går og virker bedre i dag også!

Gravidyoga virker ganske kult! Hvor er det de har det hen?

Har funnet ut at jeg på en eller annen måte er nødt til å trene litt snart utover de to daglige kvarterlange spaserturene til og fra jobben...

Håper formen er bedre i dag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Slemminger!

Jeg MÅ jo bare narre litt da, når jeg er like ille selv. Var jo bare en guds lykke at fiseringen holdt på avgassene da vi møttes i helgen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lufta Orkis??

Lukta litt bedre her i dag. :ler:

Syrinen, det kalles kosemobbing og det gjør man kun med de man er glad i skjønner du. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinen, det kalles kosemobbing og det gjør man kun med de man er glad i skjønner du. :klem:

Det er godt å høre det da! :klem:

I dag har Store Syrin og Lille Spire vært og hjulpet en foreløbig intetanende morfar med å montere kjøkken. Snille, snille pappaen min! Tror det blir kjempebra, selv om det foreløbig bare er stammene som er på plass.

Tidligere i dag spiste jeg og den vordende far lunsj på Pascal, det var kjempekoselig. Er jo nesten litt nyforelskede igjen, og har egentlig hatt lite tid alene siden vi fikk vite at vi skal bli foreldre. Senere i kveld kommer gjestene våre tilbake fra Bergens-tur, men de reiser videre på sin Europa-turne i morgen så da blir vi alene i heimen.

I morgen, skal jeg sakte og forsiktig, prøve å pakke ned i leiligheten for på søndag skal en snill kamerat med bil hjelpe oss med å begynne på flyttinga.

Til opplysning kan jeg orientere om at Idofom ser ut til å fungere og at det lukter nydelig syrin, og kun syrin her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er gjestene trygt på flyet til Helsinki og jeg og mannen skal bruke dagen på å pakke ned ting i leiligheten. Og i kveld får vi middagsbesøk av tanten og kusinen til SpireLille.

Jeg synes godt SpireLille kunne gjort litt mere av seg om dagen. Synes liksom ikke jeg har noen symptomer (bortsett fra luft og må ofte tisse) og tar meg selv i å bli litt usikker på om dette virkelig er helt sant. I går bestilte jeg to tester til på nett, bare for å være på den sikre siden. :rodme:

Gleder meg noe utrolig til 28. nov og første kontroll, tror nok egentlig det ikke synker helt inn før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååååå søt da! Hvor selges det?

Er innom på et kjapt besøk, kommer sterkere tilbake siden.

God helg!  :klem:

Jeg fant den på babyland.se , men godt mulig den finnes er hjemme også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett sengesette her hjemme, på Renés i Kr.sand i allefall! :)

Du skal nå bare være glad for at du er så lite plaget - å være priveligert kalles det...selv om jeg skjønner at du blir usikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett sengesette her hjemme, på Renés i Kr.sand i allefall! :)

Du skal nå bare være glad for at du er så lite plaget - å være priveligert kalles det...selv om jeg skjønner at du blir usikker!

Er mest sprinkelbeskytteren jeg er opptatta av da, synes den er kjempesøt! Har du sett den og? Skal uansett ha sengetøyet også. Åååå, som jeg gleder meg til å handle inn til den lille bølla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mest sprinkelbeskytteren jeg er opptatta av da, synes den er kjempesøt! Har du sett den og? Skal uansett ha sengetøyet også. Åååå, som jeg gleder meg til å handle inn til den lille bølla.

Jaaa....de hadde hele pakka! ;)

Tror du får tak i den på den babybutikken som ligger på CC Vest også, om ikke jeg husker feil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa....de hadde hele pakka! ;)

Tror du får tak i den på den babybutikken som ligger på CC Vest også, om ikke jeg husker feil! :)

Har aldri vært på CC Vest, men da har jeg jo en god unnskylding nå, selv om jeg nok skal vente til januar før jeg begynner å handle. Men titte er lov!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har aldri vært på CC Vest, men da har jeg jo en god unnskylding nå, selv om jeg nok skal vente til januar før jeg begynner å handle. Men titte er lov!

:sjarmor:

Oh yes!!!

Jeg mener å huske at jeg så det der altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Syrin-vennen!

Godt å høre at du ble sykemeldt ut denne uken. Tror virkelig du trengte det nå. Har vært alt for mye for deg i det siste!

Men vet du at man gir Minifom til babyer som er plaget med vondt i magen? Visste ikke at de var til gravide også jeg :ler:

Når det ble så mye snakk om Syriner og promping her kom jeg til å huske på at da jeg var jentunge så plukket jeg stadig noen syriner fra et tre vi hadde i hagen. Tok de inn og satte i vann for jeg syntes de luktet så godt. Mamma kastet de ut (siden jeg har ei søster som var allergisk) og jeg hentet nye :ler:

Ha en fin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...