Elaine Marley Skrevet 30. januar 2023 #101 Del Skrevet 30. januar 2023 (endret) Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerdebatt. Elaine Marley, mod. Endret 30. januar 2023 av Elaine Marley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #102 Del Skrevet 30. januar 2023 Helgekarjol skrev (10 timer siden): Er det et stort problem? Kanskje ikke i seg selv, men det må være lov å problematisere det faktum at dersom menn betaler for det samme så er det ulovlig. Anonymkode: 4763b...560 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2023 #103 Del Skrevet 30. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 10.19): Hvordan foregikk selve massasjen? Var du i Sanviken eller Nygaardshøyden? Hvordan ser omgivelsene ut? Fikk du orgasme, i så fall var det flaut eller føltes det naturlig? Først av alt vil jeg si at det var den totale opplevelsen hos dem som var bra og enda litt til. Først av alt ble jeg tatt i mot med et smil og en ikke-dømmende holdning. Massøren virket oppriktig interessert i det han gjorde og det var rett og slett litt følelsen av at: Her kan jeg si hva som helst..... Noe jeg også gjorde. Jeg tror at vi må ha sittet i mer enn en halvtime før noe skjedde mer enn bare prat. Han gikk ut av rommet så jeg fikk lagt meg ned og det var egentlig ikke noe uvanlig i det hele tatt. Det var engangsundertøy tilgjengelig - noe jeg tok på sånn for å føle meg litt tildekket. Så var det selve massasjen og jeg var så anspent at jeg holdt på å dø. Men det varte bare noen minutter. Fyren har hender som er litt sånn som man leser om Snåsamannen...... Veldig varme og plutselig var jeg bare litt borte. Det er egentlig vanskelig å beskrive - men jeg følte at alt var sentrert om bare meg. Og det var både merkelig og ekstremt tilfredsstillende. Lenge siden jeg har hatt følelsen av at alt annet forsvinner for noen timer. Noen stor orgasme ble det ikke - og jeg følte ikke at det var en forventning. Men allikevel så mye nærhet at jeg etter timen følte meg litt som at jeg hadde gjort noe galt. En tid etter fortalte jeg kjæresten min om det, og han ble sinna. Veldig sinna. Men etter at vi fikk snakket litt mer om det bestilte vi en par time - og det ble et eventyr for oss begge. Ble hotellnatt i byen og vi fikk oss rett og slett en dytt i hverdagslivet som gjorde oss veldig godt. Ikke minst fikk forholdet vårt en slags reboot og vi har sett mer til hverandre som kjærester nå enn på flere år med småbarn i hverdagen. Kollegaens hans som tok seg av min kjære var samme type - enkel å snakke med og helt normal å se på. Men det var for oss en vinner. Jeg tror kanskje at flere par skal vurdere det og det var nok korttenkt å ikke involvere partneren. Samtidig...... Ville vi ha vert her vi er nå om vi tok en krangel først? For min og vår del ble det en suksess - og kanskje jeg burde hatt det som min lille hemmelighet. Men som sagt, det ble bra for oss begge til slutt. Er ikke verre enn å prøve. Anonymkode: 43878...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helgekarjol Skrevet 30. januar 2023 #104 Del Skrevet 30. januar 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje ikke i seg selv, men det må være lov å problematisere det faktum at dersom menn betaler for det samme så er det ulovlig. Anonymkode: 4763b...560 Ja, det er veldig rart. https://www.kk.no/livstil/ville-du-latt-deg-massere-der-nede/67864819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #105 Del Skrevet 2. februar 2023 Helgekarjol skrev (På 30.1.2023 den 0.26): Er det et stort problem? Nei, men Norge er et veldig tilbakestående undertrykt land når det kommer til sex. Vi later som at vi er veldig åpne og liberale om at det er helt vanlig og alt det der, men så fort det kommer til de som er virkelig fri. Vil du se pekefingeren fra kvinner som ser på seg selv som mer verdifulle enn andre kvinner, spesielt de som tjener penger fra det fordi de ser på det som en trussel til framgangen de selv som kvinner har hatt. Anonymkode: ae9af...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #106 Del Skrevet 2. februar 2023 Mysticgirl skrev (På 17.1.2023 den 22.53): Latterlig at dere går hos massasje for å få orgasme. Det er intet annet enn å kjøpe seksuelle tjenester. Blir flau av å være kvinne, når jeg leser dette! Så ufattelig kleint. Ikke stuereint i det hele tatt dette. Moralsk much? Og hvorfor snakker du ikke om disse stakkars menn som sikkert må bli tvunget inn i dette miljøet? Gjøres jo hver gang når det er motsatt, formuet her inne skjemte jo ut en kvinne her for en stund siden som snakket om sine erfaringer etter å ha hatt et godt liv som sex arbeider og var nå klar for et mer normalt dating liv. Men det var ikke måte på hvor mange av dere som skulle påpekke hvor galt det tidligere livet hennes hadde vært. Nei kjære deg det som skjemmer meg er å høre fra prekken finger kvinner. Dere setter kvinner i et dårlig lys fordi dette blir sett av menn og gir inntrykk av at selv i voksen alder er vi ofre som ikke kan ta egne avgjørelser anngående egen kropp. Anonymkode: ae9af...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 21. februar 2023 #107 Del Skrevet 21. februar 2023 Tråden er ryddet for spekulasjon. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #108 Del Skrevet 19. mai 2023 Nå har jeg og mannen bestilt time for 2 gang i Oslo. Gleder meg;) Anonymkode: e0ea5...5f4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #109 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nå har jeg og mannen bestilt time for 2 gang i Oslo. Gleder meg;) Anonymkode: e0ea5...5f4 Så spennende! Skriv gjerne om opplevlsen etter dere har vært der. Anonymkode: c414f...43f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #110 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så spennende! Skriv gjerne om opplevlsen etter dere har vært der. Anonymkode: c414f...43f Vi var der i fjor sommer, dagen etter vi giftet oss. Ga skikkelig piff i sexlivet:) Anonymkode: e0ea5...5f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #111 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vi var der i fjor sommer, dagen etter vi giftet oss. Ga skikkelig piff i sexlivet:) Anonymkode: e0ea5...5f4 Wow, det var spenstig! Fikk dere massasje hver for dere eller sammen av hver deres terapeut? Med eller uten yoni og lingam massasje? Anonymkode: c414f...43f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 28. juli 2023 #112 Del Skrevet 28. juli 2023 Mysticgirl skrev (På 22.1.2023 den 15.20): Joda, flere blir stimulert til orgasme, har både hørt og lest det flere steder. Dere roper høyt om massasjestudioer med thaikvinner som masserer menn til orgasme og at det er ulovlig, men likevel forsvarer det våset du driver med. Det er i prinsippet akkurat det samme. Orgasme frigjør hormoner , du blir roligere av det og slapper av. Du bare vinkler det inn på noe annet. Bare bullshit! Det er helt sant, orgasme er noe av den beste medisinen som finnes og gjør at kroppen slapper helt av og faller til fullstendig ro etter at enn har fått igjen pusten etter en heftig orgasme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #113 Del Skrevet 13. august 2023 Utrolig trist å lese mange av kommentarene her, fra folk som åpenbart ikke vet hva de snakker om. Men selvfølgelig, det er nok en del lugubre steder som reklamerer med tantramassasje som en del av «full pakke». Men på seriøse steder, får man en helt ny opplevelse av sin egen kropp. For meg (jeg er mann) har tantramassasje vært en skikkelig øyeåpner. Jeg har vært på dette flere ganger. Jeg har aldri hatt utløsning, men jeg har derimot fått fullkroppsorgasme (eller hva man skal kalle det), mens jeg lå på magen og fikk massasje av ryggen! Det er det mest vanvittige jeg har vært med på! Var det seksuelt? Tja, jeg vet egentlig ikke? Men det var hvert fall en veldig god opplevelse, uten at kjønnsorganet mitt var involvert. Og for meg er dette kjempespennende både personlig og faglig (jeg er fysioterapeut), i forhold til hva kroppene våre er i stand til. Og det har endret sexlivet mitt med partner også, da jeg virkelig fikk oppleve hvor viktig pusten er når man har sex. Og fått meg til å være mer tilstede i kroppen under sex. Jeg kommer til å gå flere ganger. Og kanskje jeg etter hvert klarer å lære meg å få orgasmer uten utløsning når jeg har sex med partner også🙂 Anonymkode: 83a90...e29 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 13. august 2023 #114 Del Skrevet 13. august 2023 AnonymBruker skrev (På 25.1.2023 den 14.16): Kvinnen skal alltid være offer, derfor det er liv å selge sex...ikke kjøpe. Anonymkode: 70ad3...414 Menn har da også lov til å selge sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #115 Del Skrevet 13. august 2023 On 7/28/2023 at 2:04 PM, Coachshinny said: Det er helt sant, orgasme er noe av den beste medisinen som finnes og gjør at kroppen slapper helt av og faller til fullstendig ro etter at enn har fått igjen pusten etter en heftig orgasme. Høres mistenkelig ut som sexkjøp.. Anonymkode: 8a9ad...fd6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2023 #116 Del Skrevet 14. august 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Høres mistenkelig ut som sexkjøp.. Anonymkode: 8a9ad...fd6 Ja. Jeg mener at når man kjøper seg en orgasme så har du kjøpt sex Og den som har gitt deg det selger derfor sex. Anonymkode: 4763b...560 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #117 Del Skrevet 22. september 2023 Jeg turde endelig å prøve og helt alvorlig...... WOW!!! Jeg har vert inn og ut av denne tråden lenge og lest opp igjen og opp igjen fordi jeg har Vulvodyni som ikke har bedret seg mer enn marginalt. Jeg har gått "alle skrittene" fra fastlege og utredning til manuelterapi hos fysioterapeut - uten at det har hjulpet meg så mye jeg skulle ønske. Så etter lang tid bestilte jeg en time her i Bergen hos en Tantramassør. For dem som ikke vet, er Vulvodyni smerter i vagina som gjør det besværlig å ha et seksuelt samliv. Jeg er sikkert litt nyfrelst, men det får så være. Nå har jeg gått rundt med smerter så lenge at jeg trodde det var noe som ville bli med meg hele livet, og det ser ut til at jeg heldigvis tok feil. Så litt om massasjen Jeg fikk time med endel ventetid i forbindelse med ferie og da jeg kom var det helt annerledes enn hos fysiterapeuten. Her var det koselig innredning, kunst på veggene og levende lys over alt. De kliniske møblene var byttet ut med en klassisk Chesterfield sofa og det var en helt annen stemning. Jeg tror jeg rett og slett umiddelbart kjente meg avslappet og massøren oppførte seg som en gammel venn som jeg ikke hadde sett på en stund. Det ble helt naturlig å prate om "problemet der nede" og det var rart å kjenne på at her - i dette rommet var min greie noe som var normalt. Noe det gikk an å fikse! Jeg var selvsagt litt skvetten av å skulle legge meg på benken, men heldigvis og uheldigvis hadde jeg blitt vant til det fra fysioterapien. Og herfra er det at det ble noe helt annet. Fra øyeblikket massøren la hånden på meg var det som å drive bort og etter et par minutter med pusting var det nesten som å miste hundre kilo med trykk på kroppen. Alt ble til en svevende opplevelse av aromatiske lukter, pust, varm olje og ennå varmere basaltsteiner som ble lagt øverst i korsryggen før de ble brukt til å løse opp spenninger utvendig. Når han trykte øverst i setefestet var det så vondt at jeg trodde jeg skulle ule av smerte. Så trykket han noen ganger hardt med tommel eller noe og pang sa det..... Jeg ble helt svimmel av noe jeg ikke har opplevd noensinne. Hele kroppen skalv i en ekstatisk bølging av det som MÅ være en kroppsorgasme. Jeg har ingen bedre måte å si det på. Etter å ha fått vann og kommet litt til hektene var det på an igjen - men denne gangen det jeg hadde kvidd meg for: Yoni! Det var nå det skulle gjøre vondt slik jeg har vert vant til....... Det gjorde ikke det! Det neste jeg husker er at jeg er våt på kinnet i det jeg våkner. Massøren rister i meg og sier at han desverre har en time etter lunch og jeg er så flau. Jeg sovnet på benken. Men han sa at det var helt normalt og at han bare måtte ha litt tid til å rydde. Jeeeez for en flau følelse da. Akkurat nå ligger kjæresten min å sover ved siden av meg. Vi har hatt det bra for første gang på flere år og jeg skjønner ikke hvorfor jeg har skulle gjøre alt så "rett". Hadde jeg bare gjort dette før så ville så mange tårer vert spart mellom meg og han som ligger her og har vert verdens tolmodigste mann. Tenk så mange krangler om samlivet vårt vi kunne unngått? Helt ærlig - dette har vert den aller mest skjellsettende dagen jeg har hatt og jeg bare sier: Gjør det. Ikke vent på alle kranglene jeg har hatt med min kjære om at jeg ikke vil. At jeg ikke får det til. Herregud for en deilig og litt vond dag...... Anonymkode: 165b5...f04 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #118 Del Skrevet 19. juni Noen flere som har prøvd Bergen Tantra? Det sies at vonde følelser, sorg og vonde opplevelser kan sette seg i bekkenet. Jeg føler jeg drasser på så mye unødvendig fra tidligere forhold og svik. Tror dere tantrisk massasje kan hjelpe på å løse opp emosjonelle sperrer? Anonymkode: 01619...e34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #119 Del Skrevet 20. juni Jeg tror diskusjonen blir bedre av at alle enes om at dette ER kjøp av seksuelle tjenester. Da trenger ikke "motstanderne" å påpeke det, og "tilhengerne" trenger ikke bortforklare eller rasjonalisere. Det finnes noen svært, svært få tilbydere som ikke berører kjønnsorganene, men i absolutt all hovedsak skjer dette. La oss derfor legge dét til grunn. Sånn! Denne typen seksuelle tjenester hører likevel hjemme på laveste trinn på skalaen. Det selges ikke regulær sex, ikke oralsex eller samleie. Og selv de tilbydere som tar lett på tantra-filosofien og egentlig bare selger erotisk massasje, har klare grenser. Jeg har gjort dette rt titalls ganger pg det er ganske lite mystisk. Pen og ren leilighet, fresh og høflig naken ung dame, ligge passiv og motta velværemassasje med mye kroppskontakt og en viss andel berøring mellom bena - i klartekst langsom, sporadisk oljerunking. Litt kjedelig på sikt, blir det. Ikke så erotisk heller. Man må se på det som en meditativ time i pene omgivelser, overhodet ikke lurvete og fullstendig trygt. Ja, dette kommer inn under sexkjøpsloven, men politiets fokus er med rette annetsteds. Oslo har mafiastyrte småbordeller med svært unge østeuropeiske trafficking-ofre som 24/7 tvinges til 15-minuttere uten kondom og med anal på menyen. Anonymkode: 34261...984 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #120 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror diskusjonen blir bedre av at alle enes om at dette ER kjøp av seksuelle tjenester. Da trenger ikke "motstanderne" å påpeke det, og "tilhengerne" trenger ikke bortforklare eller rasjonalisere. Det finnes noen svært, svært få tilbydere som ikke berører kjønnsorganene, men i absolutt all hovedsak skjer dette. La oss derfor legge dét til grunn. Sånn! Denne typen seksuelle tjenester hører likevel hjemme på laveste trinn på skalaen. Det selges ikke regulær sex, ikke oralsex eller samleie. Og selv de tilbydere som tar lett på tantra-filosofien og egentlig bare selger erotisk massasje, har klare grenser. Jeg har gjort dette rt titalls ganger pg det er ganske lite mystisk. Pen og ren leilighet, fresh og høflig naken ung dame, ligge passiv og motta velværemassasje med mye kroppskontakt og en viss andel berøring mellom bena - i klartekst langsom, sporadisk oljerunking. Litt kjedelig på sikt, blir det. Ikke så erotisk heller. Man må se på det som en meditativ time i pene omgivelser, overhodet ikke lurvete og fullstendig trygt. Ja, dette kommer inn under sexkjøpsloven, men politiets fokus er med rette annetsteds. Oslo har mafiastyrte småbordeller med svært unge østeuropeiske trafficking-ofre som 24/7 tvinges til 15-minuttere uten kondom og med anal på menyen. Anonymkode: 34261...984 Vi trenger ikke å enes om noe 😇 kanskje i så fall å være enig om å være uenig. Men det du har vært på høres absolutt shady ut. Så jeg forstår godt at du føler du har kjøpt seksuelle tjenester. Jeg har ikke vært på en slik massasje og kan ikke uttale meg enda. Men slik jeg leser det på siden til Bergen Tantra trenger man ikke å være naken, og man trenger ikke å få kjønnsorganene massert. Brystene mine blir ofte massert på helt vanlig massasje både i Norge og i utlandet. Så det er vel ikke så hårreisende for folk flest. Anonymkode: 01619...e34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå