Gå til innhold

KG såpeopera


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Sett filmen?

var ikke så begeistret for den første, men det tok seg opp. 
men man har så klart hatt mustang, tenker skaffe en igjen til og med ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (15 minutter siden):

var ikke så begeistret for den første, men det tok seg opp. 
men man har så klart hatt mustang, tenker skaffe en igjen til og med ❤️ 

Veldig dumt at Michael Nyqvist døde og ikke kunne returnere som Viggo i en senere film :( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Har dere sett filmen hvor han er djevelens sønn?

Ja den er kjempebra 😀

Fytterakkern så skumle de nephilim/halvdemon folka er 😱 Skikkelig stygge og ekle 😱

Ble forresten bra parodiert i Simpsons en gang. Burns prøvde å friste Lisa med ponnier, når Lisa sto imot viste ponniene seg å ha slangetunger og -øyne og huggtenner 👿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 time siden):

Nei. Er den bra?

Varierende, som alle tegneserier som går i 30 år, men på sitt beste absolutt veldig skummel, stygg og spennende, men også trist og morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Episode 4. 

@Raven.Writingdesk gikk for at ballespark i forsøket på å drepe @TheHairyToothfairy.

For det var hans eneste svake punkt

Da skrek han: ikke rør mustangen min.

I mellomtiden hadde @Kvakkekyllingen vært i byen med Valdemar og kjøpt seg både bil og telefon, men hun bommet stygt, du hun kjøpte seg telefon  med motor men uten @.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kvakkekyllingen ringte Indre Gokk Brukersupportcock men han bare « de e itt no krøll-a i Ola» Og da gråt hun triste store tårer i Valdemars fang, ropte at @Cid og @lurven og @Frøkenfryden kommer ikke til å huske jeg finnes en gang!

Men @Cid henta henne på sin nye sykkel, tok henne til lune @AthenaRavenLuna sitt hjem. Huk fikk taco og en klem. 
Så gikk de sammen til støttegruppa med Kjøs, som likevel ikke var ledet av han men en annen tøs. Så ingen følte seg sett og forstått. 
Da tok @lurvendem ut for tyrkershot🤓 
 

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

@Kvakkekyllingen ringte Indre Gokk Brukersupportcock men han bare « de e itt no krøll-a i Ola» Og da gråt hun triste store tårer i Valdemars fang, ropte at @Cid og @lurven og @Frøkenfryden kommer ikke til å huske jeg finnes en gang!

Men @Cid henta henne på sin nye sykkel, tok henne til lune @AthenaRavenLuna sitt hjem. Huk fikk taco og en klem. 
Så gikk de sammen til støttegruppa med Kjøs, som likevel ikke var ledet av han men en annen tøs. Så ingen følte seg sett og forstått. 
Da tok @lurvendem ut for tyrkershot🤓 
 

Haha, du er fantastisk 🤩 Valdemar er litt lei av at jeg er så trist og lei av meg på grunn av en teit telefon uten @. Han sier det finnes verre ting. Som å spise ost feks. Jeg er IKKE enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 28.4.2022 den 21.19):

Er ikke plass til flere friere

 

IKKE er et fint ord her. Måtte det gå i Hoppfyllelse snart. :ninja: 

Cid skrev (På 30.4.2022 den 13.13):

Hans perverse bror John Pikk dukker også opp

I følge Anton er det mange ukers opphold i snikkerbua for sånn snakk og høy kølleføring; Fyss å fyss, Cid! :nei: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (32 minutter siden):

@Kvakkekyllingen ringte Indre Gokk Brukersupportcock men han bare « de e itt no krøll-a i Ola» Og da gråt hun triste store tårer i Valdemars fang, ropte at @Cid og @lurven og @Frøkenfryden kommer ikke til å huske jeg finnes en gang!

Men @Cid henta henne på sin nye sykkel, tok henne til lune @AthenaRavenLuna sitt hjem. Huk fikk taco og en klem. 
Så gikk de sammen til støttegruppa med Kjøs, som likevel ikke var ledet av han men en annen tøs. Så ingen følte seg sett og forstått. 
Da tok @lurvendem ut for tyrkershot🤓 
 

🚴‍♀️

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

IKKE er et fint ord her. Måtte det gå i Hoppfyllelse snart. :ninja: 

I følge Anton er det mange ukers opphold i snikkerbua for sånn snakk og høy kølleføring; Fyss å fyss, Cid! :nei: 

😱

🏃‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (30 minutter siden):

Haha, du er fantastisk 🤩 Valdemar er litt lei av at jeg er så trist og lei av meg på grunn av en teit telefon uten @. Han sier det finnes verre ting. Som å spise ost feks. Jeg er IKKE enig!

Fins ikke verre ting! Dere har vært sammen 7 år og han vet ikke at man aldri skal nyansere situasjonen for en frustrert frue?! Aiai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Fins ikke verre ting! Dere har vært sammen 7 år og han vet ikke at man aldri skal nyansere situasjonen for en frustrert frue?! Aiai. 

Jeg skal ta en alvorsprat med ham 😆🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (23 minutter siden):

Jeg skal ta en alvorsprat med ham 😆🤣

Du må det! 
ps, takk, koselig manuforfatterarbeid her😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (3 timer siden):

Episode 4. 

@Raven.Writingdesk gikk for at ballespark i forsøket på å drepe @TheHairyToothfairy.

For det var hans eneste svake punkt

Da skrek han: ikke rør mustangen min.

I mellomtiden hadde @Kvakkekyllingen vært i byen med Valdemar og kjøpt seg både bil og telefon, men hun bommet stygt, du hun kjøpte seg telefon  med motor men uten @.

 

 

eyh. vær snill med mamma/pappa-knappen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

@Kvakkekyllingen ringte Indre Gokk Brukersupportcock men han bare « de e itt no krøll-a i Ola» Og da gråt hun triste store tårer i Valdemars fang, ropte at @Cid og @lurven og @Frøkenfryden kommer ikke til å huske jeg finnes en gang!

Men @Cid henta henne på sin nye sykkel, tok henne til lune @AthenaRavenLuna sitt hjem. Huk fikk taco og en klem. 
Så gikk de sammen til støttegruppa med Kjøs, som likevel ikke var ledet av han men en annen tøs. Så ingen følte seg sett og forstått. 
Da tok @lurvendem ut for tyrkershot🤓 
 

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lurven skrev (2 minutter siden):

😆

Her var jeg nokså fornøyd med egen innsats! 😃 var kjedelig å pakke opp fra hotell. Gøyere med såpe😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Her var jeg nokså fornøyd med egen innsats! 😃 var kjedelig å pakke opp fra hotell. Gøyere med såpe😆

Ja den var bra, men var det episode 5 eller avslutningen på episode 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (Akkurat nå):

Ja den var bra, men var det episode 5 eller avslutningen på episode 4

Som med Hotel Cæsar så er der 160 episoder i hver sesong så 155 igjen 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

Ja den var bra, men var det episode 5 eller avslutningen på episode 4

Tenker 4! Fint med sånn tyrkershot som henger som cliffhanger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...