Gå til innhold

Ny jobb, ny status, ny bil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 8.36):

Oslo vest og Bærum er uenige med deg.... Blir ikke mer status enn de stedene der.

Anonymkode: 8277f...7f7

Helt fullstendig misforstått. Åpenbart at du ikke følger med. Er selv fra Oslo vest/Bærum og Tesla sluttet å være status for godt og vel ett år siden. Nå er det bare Harry 

Anonymkode: 7ca26...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 8.36):

Oslo vest og Bærum er uenige med deg.... Blir ikke mer status enn de stedene der.

Anonymkode: 8277f...7f7

Ser da Teslaer overalt snart jeg. Tesla var kanskje status før, men begynner å bli ganske standard.

Anonymkode: 2409e...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 8.40):

Ja, ser ut som en traktor rett fra bøgda.

Anonymkode: fc6a9...5ae

Skjønner at du ikke er fra bøgda, og har misforstått hvordan traktor ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Helt fullstendig misforstått. Åpenbart at du ikke følger med. Er selv fra Oslo vest/Bærum og Tesla sluttet å være status for godt og vel ett år siden. Nå er det bare Harry 

Anonymkode: 7ca26...d0e

Å gå fra status til harry på godt og vel et år. Er enten/eller i Bærum skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så tøysete med sånn status greier. kjøp en bil som du liker og som passer til ditt behov. Glem de kidsa som ikke synes den er fin. De kan kjøre sykkelen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Nå tok søstra og mannen meg med til ulike bilforhandlere i dag, men den bilen jeg likte best, var den de akkurat hadde fått. En stor Kia elbil. Så da bestiller jeg bare den, jeg også. Ferdig med den saken. Takk for gode råd! :)

Anonymkode: 6a57b...4f8

Sikkert helt greit valg med Kia, men lenger bort fra statusbil kommer du ikke. Ville selv valgt Audi etron, men den er i en helt annen prisklasse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalitet skrev (8 timer siden):

Sikkert helt greit valg med Kia, men lenger bort fra statusbil kommer du ikke. Ville selv valgt Audi etron, men den er i en helt annen prisklasse. 

Mannen til søstra mi er en skikkelig nørd, har lest seg opp, kunne vise til gode tall og at Kia har best garanti og de mest fornøyde kundene i Norge (og mange andre land). Det var ikke vanskelig å velge den bilen. Likte den, som sagt, også bedre enn Audien. Da er jeg fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ingen elbil merker som er statusmerker?

Anonymkode: bca1a...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en Lamborghini Urus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mannen til søstra mi er en skikkelig nørd, har lest seg opp, kunne vise til gode tall og at Kia har best garanti og de mest fornøyde kundene i Norge (og mange andre land). Det var ikke vanskelig å velge den bilen. Likte den, som sagt, også bedre enn Audien. Da er jeg fornøyd. :)

Kia topper listene over elbiler, så du får nok en veldig god bil der. Men status er det jo ikke.

Anonymkode: fc6a9...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 29.4.2022 den 9.59):

Jeg tror Audi e-tron er svaret. Da har du oppgradert skikkelig. Vi bor på Oslo vest, og ingen kjører Volvo. «Gir-blaffen-bilene» er gamle bmw’er. 

Anonymkode: f290b...493

Hvorfor kjøpe en ræva, overpriset bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi e-tron er blant de mest glohete, synes jeg - elendig på forbruk og bare skriker «jeg/vi har råd til den mest overprisede bilen».

Anonymkode: ac263...2db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Audi e-tron er blant de mest glohete, synes jeg - elendig på forbruk og bare skriker «jeg/vi har råd til den mest overprisede bilen».

Glorete, ikke glohete!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.5.2022 den 0.07):

Er vel ingen elbil merker som er statusmerker?

Enig. De dyreste elbilene ser jo heller ikke ut i måneskinn, eks. Model X og EQS og iX.

Anonymkode: b25f6...7eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UnngåBMW og Audi. Megaharry biler. Har du vurdert Mercedes? 

Anonymkode: d17e9...95d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

UnngåBMW og Audi. Megaharry biler. Har du vurdert Mercedes? 

Anonymkode: d17e9...95d

Mercedes er den kjedeligste bilen av de du nevner. Den bilen som er lavest under, den har «vanlig» takluke i motsetning til BMW og Audi som har stort glasstak, og interiør uten særpreg. Både Audi og BMW har toppet el-bil tester. 

Anonymkode: a27aa...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...