Frøkenfryden Skrevet 8. november 2022 #6961 Del Skrevet 8. november 2022 😮🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. november 2022 #6962 Del Skrevet 8. november 2022 Agent smith skrev (35 minutter siden): Hadde hun noen avtaler som hun kom for sent til den dagen? Vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. november 2022 #6963 Del Skrevet 8. november 2022 Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): 😮🙈 For mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november 2022 #6964 Del Skrevet 8. november 2022 Cid skrev (2 timer siden): For mye? Haha neida går bra😃👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. november 2022 #6965 Del Skrevet 8. november 2022 Cid skrev (2 timer siden): For mye? Hun er psykolog, har hørt verre historier 😳🤯😬😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november 2022 #6966 Del Skrevet 8. november 2022 Cid skrev (4 timer siden): Ei jeg kjenner prøvde å ha en inni seg hele dagen fra morgenen, ut skoledagen og til kvelden Agent smith skrev (4 timer siden): Hadde hun noen avtaler som hun kom for sent til den dagen? Jeg: tok to kaffe jeg. 1 time seneree… Well that escalated quickly😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november 2022 #6967 Del Skrevet 8. november 2022 Entern skrev (1 time siden): Hun er psykolog, har hørt verre historier 😳🤯😬😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. november 2022 #6968 Del Skrevet 8. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg: tok to kaffe jeg. 1 time seneree… Well that escalated quickly😂 Var det LSD i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november 2022 #6969 Del Skrevet 8. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Var det LSD i? Hehe, mente at dere eskalerte🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. november 2022 #6970 Del Skrevet 8. november 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Hehe, mente at dere eskalerte🤣 Vet jeg spøkte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. november 2022 #6971 Del Skrevet 9. november 2022 Frøkenfryden skrev (10 timer siden): 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. november 2022 #6972 Del Skrevet 11. november 2022 Fredag. Med mye vind ute. Har kaffe nr 2. Frokost som skal medbringes til jobb. Ser på nyheter og putter varer i internetthandlekurven. Ennå ingen snø. Nyter hver dag det ennå ikke er vinter.. Snart helg❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. november 2022 #6973 Del Skrevet 11. november 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Fredag. Med mye vind ute. Har kaffe nr 2. Frokost som skal medbringes til jobb. Ser på nyheter og putter varer i internetthandlekurven. Ennå ingen snø. Nyter hver dag det ennå ikke er vinter.. Snart helg❤️ Må være forsiktig så du ikke blåser bort på vei til jobb da Fryden!!😮😧 God morgen😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. november 2022 #6974 Del Skrevet 11. november 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Må være forsiktig så du ikke blåser bort på vei til jobb da Fryden!!😮😧 God morgen😊 Ja😮 Skal stikke nå. Tok det litt piano..🙂 God morgen🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. november 2022 #6975 Del Skrevet 12. november 2022 Ja? Ka du driv med i dag da Frydens? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. november 2022 #6976 Del Skrevet 12. november 2022 DundreMilfin skrev (4 minutter siden): Ja? Ka du driv med i dag da Frydens? Tjohei! Vært på jobb og fått unna litt journal noen timer. Nå drikker jeg cremant og hører på taffelmusikk mens Mann lager middelhavsinspirert lammegryte🥰 Heldige meg🧡 Du da? ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. november 2022 #6977 Del Skrevet 12. november 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Tjohei! Vært på jobb og fått unna litt journal noen timer. Nå drikker jeg cremant og hører på taffelmusikk mens Mann lager middelhavsinspirert lammegryte🥰 Heldige meg🧡 Du da? ☺️ Jo må skal du høre her: Taco (eller: burrito da) og godis 😅 Alle ser på hver sin skjerm 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. november 2022 #6978 Del Skrevet 12. november 2022 DundreMilfin skrev (1 minutt siden): Jo må skal du høre her: Taco (eller: burrito da) og godis 😅 Alle ser på hver sin skjerm 🤣 Har alle hver sin tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. november 2022 #6979 Del Skrevet 12. november 2022 DundreMilfin skrev (2 minutter siden): Jo må skal du høre her: Taco (eller: burrito da) og godis 😅 Alle ser på hver sin skjerm 🤣 Haha. Kunne vært her også ass! Mulig det om skjerm er ståa om en time😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. november 2022 #6980 Del Skrevet 12. november 2022 Jeg har spist rakefisk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå