Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Har tenkt akkurat det samme som deg!

Har fått med meg at Casey forlater serien, men ikke hvordan. Håper han ikke dør. Håper heller at han f. eks flytter til London for å være med den jenta han traff der.

Virker veldig suspekt den der pappaen til Pheobe, er mulig det er noe muffins der som lager dramaet som snart kommer.

Ja, meget sketchy fyr, han skvatt litt til når han så at han het Braxton å ikke det han het før.. Så hva er det som skjer, har de en historie der også? Aaah! Blir galen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, meget sketchy fyr, han skvatt litt til når han så at han het Braxton å ikke det han het før.. Så hva er det som skjer, har de en historie der også? Aaah! Blir galen! :P

Haha, ja det reagerte jeg også på!

Liker ikke den fyren, foreløpig iallefall. Kan jo være at han bare synes at Kyle ikke er god nok, og at det er noen helt andre som lager baluba. Men har jo ikke sett noen tegn til at det skal være noen andre, enda.

Spennende blir det!

Håper bare at ingen dør! Synes dobbelt episoden idag var sørgelig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja det reagerte jeg også på!

Liker ikke den fyren, foreløpig iallefall. Kan jo være at han bare synes at Kyle ikke er god nok, og at det er noen helt andre som lager baluba. Men har jo ikke sett noen tegn til at det skal være noen andre, enda.

Spennende blir det!

Håper bare at ingen dør! Synes dobbelt episoden idag var sørgelig nok.

Nei, jeg tror kanskje de som skriver serien har lite å komme med... Hun har liksom aldri dratt opp faren eller familie for den del, før i dag.. Og plutselig så sto han der.

Nei, kanskje han vil at hun skal finne seg en advokat eller noe med høyere utdanning, for han har jo ingen som jeg har skjønt det, men jeg tror han klarer seg OK.

Jeg håper faktisk han har en liten finger med i spillet jeg, det gjør det ekstra spennende! :D

Ja, episoden var dritt.. Håper Bianca og Heath klarer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror kanskje de som skriver serien har lite å komme med... Hun har liksom aldri dratt opp faren eller familie for den del, før i dag.. Og plutselig så sto han der.

Nei, kanskje han vil at hun skal finne seg en advokat eller noe med høyere utdanning, for han har jo ingen som jeg har skjønt det, men jeg tror han klarer seg OK.

Jeg håper faktisk han har en liten finger med i spillet jeg, det gjør det ekstra spennende! :D

Ja, episoden var dritt.. Håper Bianca og Heath klarer seg!

Ja det er godt mulig han er såpass sleskete. En sånn advokat med ugler i mosen.

Blir så utrolig spennende å se!

Håper også de finner utav det. De skal jo begge ut av serien de også, såvidt jeg har skjønt. Og jeg håper i mitt stille sinn at de finner tilbake og flytter til "byen" for å være nærmere Darcy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er godt mulig han er såpass sleskete. En sånn advokat med ugler i mosen.

Blir så utrolig spennende å se!

Håper også de finner utav det. De skal jo begge ut av serien de også, såvidt jeg har skjønt. Og jeg håper i mitt stille sinn at de finner tilbake og flytter til "byen" for å være nærmere Darcy.

Ja, det håper jeg også. Heath og Bianca er et utrolig godt par, de har det liksom aldri kjedelig :laugh:

Synes også at Irene kan finne kjærligheten snart.

Og at Legen og Leah hooker opp..

Oooog.. Brax og Ricky finner sammen igjen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Ja, det håper jeg også. Heath og Bianca er et utrolig godt par, de har det liksom aldri kjedelig :laugh:

Synes også at Irene kan finne kjærligheten snart.

Og at Legen og Leah hooker opp..

Oooog.. Brax og Ricky finner sammen igjen :laugh:

Ja det er på tide. Og ikke en sånn fyr som han forrige. Var noe pågang nylig med henne og murphy men han ble arrestert da. Alf må finne kjærligheten straks med
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge home and away siden på nettet, så er det bekreftet at det er Casey som dør.. Aww! :( HAn som har kommet på riktig spor nå som han har funnet ut at pappaen ikke var pappaen, og nesten blitt litt buddy med sin nye halvbror :(

NEEEEEI!! :(:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEI!! :(:bond:

Pokker også!

Så ikke det innlegget før nå jeg. Da er det på tide å ha kleenexen i nærheten igjen.

For å prøve å svare på hvordan, så tenker jeg at det må skje når det blir baluba igjen. Altså noen er igjen ute etter disse brødrene.

Har bare sett en teaser, men kan egentlig bare tenke meg at det skjer et uhell da, eller at han rett og slett blir drept av noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Pokker også!

Så ikke det innlegget før nå jeg. Da er det på tide å ha kleenexen i nærheten igjen.

For å prøve å svare på hvordan, så tenker jeg at det må skje når det blir baluba igjen. Altså noen er igjen ute etter disse brødrene.

Har bare sett en teaser, men kan egentlig bare tenke meg at det skjer et uhell da, eller at han rett og slett blir drept av noen.

Sikkert Adam eller Jake som rømmer fra fengsel og vil såre bra med å drepe broren hans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mandag og tirsdags episodene nå, for neste uke.

Ser ut som det er pappaen som står bak det hele. Han prøvde å betale Kyle, men Kyle ville ikke ta imot pengene. Han kastet pengene etter fyren men han bare kjørte avsted. Så kyle tok pengene opp fra bakken og gjemte de hjemme.

I teaseren ser man samme pengepakke, og det kommer jo et raid. Så tenker det er skittne penger. Blir spennende dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Nå er det snart sesong finale. Blir spennende:)

Har sett mandag og tirsdags episodene nå, for neste uke.

Ser ut som det er pappaen som står bak det hele. Han prøvde å betale Kyle, men Kyle ville ikke ta imot pengene. Han kastet pengene etter fyren men han bare kjørte avsted. Så kyle tok pengene opp fra bakken og gjemte de hjemme.

I teaseren ser man samme pengepakke, og det kommer jo et raid. Så tenker det er skittne penger. Blir spennende dette.

Papaen til hvem?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Så akkurat gårsdagens episode. Ser ut som bombe episode nærmer seg nå og harvey kommer tilbake. Jeg gleder meg sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk gud for at hu drittlæreren snart blir borte.

men jeg må vite noe:
Nå har Brax sagt til Ricky at han ikke vil ha noe med henne å gjøre.
.... Så Ricky blir sammen med Nate nå? ... Men når Brax kommer ut av fengsel, blir de sammen igjen da? Hun velger vel ikke Nate? Det mååå blir Ricky og Brax til slutt......



Anonymous poster hash: 67c1f...7b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gud for at hu drittlæreren snart blir borte.

men jeg må vite noe:

Nå har Brax sagt til Ricky at han ikke vil ha noe med henne å gjøre.

.... Så Ricky blir sammen med Nate nå? ... Men når Brax kommer ut av fengsel, blir de sammen igjen da? Hun velger vel ikke Nate? Det mååå blir Ricky og Brax til slutt......

Anonymous poster hash: 67c1f...7b1

Hun blir sammen med Nate for en kort stund. Brax og Ricky er sammen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun blir sammen med Nate for en kort stund. Brax og Ricky er sammen igjen ;)

puuh. blir det noe barn på dem da? :nigo:

Anonymous poster hash: 67c1f...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

puuh. blir det noe barn på dem da? :nigo:

Anonymous poster hash: 67c1f...7b1

Nei, Ricky mister babyen kort tid etter at bomben gikk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Til dere som følger med på aussie episoder. Hvor mange episoder er de til sesong finalen og harvey komme tilbake? Episoda i dag var nå brax sa rickie ikke skulle besøke han mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hvem Pheobe er? Er det ei jente som Kyle blir sammen med? Så også et bilde av at Casey hadde funnet seg ny kjæreste og endelig ble lykkelig i serien? Finner han lykken før han dør? Og er det 100% sikkert at han dør? :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...