Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sarah har tydeligvis brutt seg inn hos Dani og Scott og putter noe gift på noe såpe så Dani skadet hendene. De fortalte det til politimannen,men de har ikke bevis.

Sarah har ogaå brutt seg inn hos Kane og de og Tasha fant ut at hun hadde tatt pistolen hun hadde gjemt på rommet. Det sluttet med at Sarah dukket opp sent på kvelden på gymmen når Jesse var alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Sarah som drpte Felix på sykehuset med dop (som førte til hjerteatakk). Sarah har også brutt seg inn hos Irene&co og The Palace (under bryllupene). Hadde smurt såpen inn med giftstoffer som etset bort huden på hendene til Dani. Hos Irene fant hun pistolen til Tasha, og episoden endte med at hun besøkte Jesse på Gymen..

Forresten, veldig søt bryllupsepisode..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesse har blitt skutt, av Sarah, men det var bare et streifskudd.

Hvor er egentlig hun andre tvillingen, hun som ikke var tvilling allikevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan dere ikke gi små referat av hva som skjer for tida? Har begynt i ny jobb og får ikke sett om dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke
  **Sommerberta** skrev:
Lurer på hva Peter Barker har å fortelle Dani og Scott. De fikk beskjed om å sette seg. Håper vi får vite det i morgen, hvis ikke så må vi vente til over helgen.

Ja, hva skjedde egentlig? Har ikke fått sett noen episoder siden sist onsdag, og er ikke helt oppdatert. Noen som kan gi meg et referat? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk tv.com

Sesong 17, dagens episode var 3779.

Les Community reviews for hver episode. Er en som skriver sammendrag der. Så er det bare å telle seg bakover å lese de episodene dere/du ikke fikk sett..

Ellers er det jo en del klipp på nett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevdulinien skrev:
Ja, hva skjedde egentlig? Har ikke fått sett noen episoder siden sist onsdag, og er ikke helt oppdatert. Noen som kan gi meg et referat? :)

Sarah ga Felix en injeksjon med dop på sykehuset, var ment godt, men det var den han døde av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags operasjon er det Shelley har tatt? De snakka om en operasjon i dag, men jeg har tydeligvis gått glipp av noe, visste ikke at hun hadde hatt noen operasjon jeg... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HP-nerdinnen
  Skya skrev:
Jesse har blitt skutt, av Sarah, men det var bare et streifskudd.

Hvor er egentlig hun andre tvillingen, hun som ikke var tvilling allikevel?

dette lurer jeg på å!!!!

å er hu ikke tvilling???? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Det er Jade jeg mener, hun er jo forsvunnet. Det ble jo oppdaget at det hadde skjedd en forveksling og at Laura var Kirsty's tvillingsøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja..leste ikke posten nøye nok..

Jade er i byen med Kit. Dukket jo opp når Kirsty var på sykehus, men ellers hører vi lite til henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liv skrev:
Laura er Kirstys tvilling, det hadde skjedd en forveksling mellom henne og Jade på sykehuset.

Men er ho med i serien no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...