Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Winza skrev:

Da blir vel ikke Ben så glad kan jeg tenke meg :P

Ben har allerede gitt sin «velsignelse» til de som par, og har ordnet opp med Brody ☺️

Anonymkode: 8124f...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ben har allerede gitt sin «velsignelse» til de som par, og har ordnet opp med Brody ☺️

Anonymkode: 8124f...35a

Jo vet det men å forlove seg så raskt tviler jeg på at han vil like :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG for en drittsekk sønnen til Irene er! Voldtektsmann, også forventa han å få omsorgsretten for Luc? Totalt sjuk i huet. Bra at sønnen til Leah stakk av med Luc til Kypros! Føler jeg lever meg litt for mye inn i serien av og til for jeg blir så sint :P

Anonymkode: d6535...685

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, March 09, 2018 den 22.58, Winza skrev:

 VJ tar med seg Luc og reiser vekk slik at Mick ikke kan få Luc. Og da er VJ ute av serien 

 Lommer han aldri tilbake igjen til serien? 

 Og hva skjer isåfall med den krangelen om foreldre-retten til den babyen ? 

Anonymkode: 459f5...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Lommer han aldri tilbake igjen til serien? 

 Og hva skjer isåfall med den krangelen om foreldre-retten til den babyen ? 

Anonymkode: 459f5...86e

Vet ikke, men utifra artikler så virker det som at Matt Little er ferdig med rollen i hvert fall

Siden VJ reiste derfra på det tidspunktet så blir det ingen foreldrerett på Mick, Alf snakk vett til Mick og får han til å innså at når Luc blir eldre er det mulig at hun vil komme og oppsøke han for å se hvilken person han er og da spør Alf hvilken person han vil at hun skal se da. Etter det så bestemmer Mick seg for å ta de jobben han ble tilbudt før men hadde takket nei til, Irene blir med han for å hjelpe han å komme seg til rette der nede og med det er Mick ute av serien for godt (forhåpentligvis) :) Må si at jeg hadde aldri sett for meg at Mick skulle få en slik positiv slutt  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det to uker pause med home and away i australia! Sykt spennende episoder som cliff-hanger, Robbo sin rettsak. Kan se ut som han er noe slags super-duper-vip-undercover-cop-agent greier, før han fikk hukommelsestap 😆 

Han har jo hørt han er Becket Reed. Massemorder. Han husker ingenting av det, men husker et annet navn han hadde (som jeg ikke husker helt igjen) og at han hadde barn og kone.

Han går iallefall ikke ut av serien med det samme, da han har signert 3-års kontrakt. 

Anonymkode: 8124f...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det to uker pause med home and away i australia! Sykt spennende episoder som cliff-hanger, Robbo sin rettsak. Kan se ut som han er noe slags super-duper-vip-undercover-cop-agent greier, før han fikk hukommelsestap 😆 

Han har jo hørt han er Becket Reed. Massemorder. Han husker ingenting av det, men husker et annet navn han hadde (som jeg ikke husker helt igjen) og at han hadde barn og kone.

Han går iallefall ikke ut av serien med det samme, da han har signert 3-års kontrakt. 

Anonymkode: 8124f...35a

Ryan Shaw er navnet han husker på seg selv, kom på det nå!

Anonymkode: 8124f...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det to uker pause med home and away i australia! Sykt spennende episoder som cliff-hanger, Robbo sin rettsak. Kan se ut som han er noe slags super-duper-vip-undercover-cop-agent greier, før han fikk hukommelsestap 😆 

Han har jo hørt han er Becket Reed. Massemorder. Han husker ingenting av det, men husker et annet navn han hadde (som jeg ikke husker helt igjen) og at han hadde barn og kone.

Han går iallefall ikke ut av serien med det samme, da han har signert 3-års kontrakt. 

Anonymkode: 8124f...35a

3 åra kontrakt? Dæven, jeg som trodde han bare skulle være med i noen måneder :P Men skikkelig kjekt, liker karakteren :) Han er litt i samme situasjon som Angela nå, klandret av alle for dødsfallet av en av deres venn

Hvor leste du at han signerte 3 års kontrakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lenge til Kat's død på tv2 nå? De fant liket av Novak i gårsdagens episode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sitronmelis skrev:

Er det lenge til Kat's død på tv2 nå? De fant liket av Novak i gårsdagens episode

Jeg tror det er 13 episoder etter den som blir lagt ut idag - om jeg ikke telte helt feil :P Ligger litt bak tv2, men tror episoden jeg nettopp så (39 på sumo) skal være nr 6789, og hun dør i 6811 i følge imdb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en liten avsporing, men jeg prøver for det :P 

Jeg legger litt for fort merke til skrivefeil - og jeg syns det er veldig mange idiotiske oversettingsfeil i tekstingen av serien. Er jeg alene om å syns det? Det er kanskje slurvefeil av oversetteren, men det gir jo rar mening i noen tilfeller også. 

Kan jo nevne noen av eksemplene jeg har lagt merke til i maratonet jeg har hatt i det siste (med forbehold om skrivefeil i det engelske)

 

Raffy - Roco
I´m saying I was in the wrong - Det var galt av deg
Wrench - stjernenøkkel
There is an angry bikergang parked outside waiting for me to get home - En sint motorsykkel venter på meg
I already know about you hotwiring cars «jeg visste du tjuvstartet bilder"
Endret av Titania
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Titania skrev:

Kanskje en liten avsporing, men jeg prøver for det :P 

Jeg legger litt for fort merke til skrivefeil - og jeg syns det er veldig mange idiotiske oversettingsfeil i tekstingen av serien. Er jeg alene om å syns det? Det er kanskje slurvefeil av oversetteren, men det gir jo rar mening i noen tilfeller også. 

Kan jo nevne noen av eksemplene jeg har lagt merke til i maratonet jeg har hatt i det siste (med forbehold om skrivefeil i det engelske)

 

Raffy - Roco
I´m saying I was in the wrong - Det var galt av deg
Wrench - stjernenøkkel
There is an angry bikergang parked outside waiting for me to get home - En sint motorsykkel venter på meg
I already know about you hotwiring cars «jeg visste du tjuvstartet bilder"

Hehe, nei, du er ikke den eneste som har sett det der. Så irriterende! 

Kvir meg skikkelig til Kat dør, mest fordi jeg har sett bilder av Ash i begravelsen, bærende på en liten kiste. Det er ikke måte på hva enkelte i summer Bay må gjennom altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Winza skrev:

3 åra kontrakt? Dæven, jeg som trodde han bare skulle være med i noen måneder :P Men skikkelig kjekt, liker karakteren :) Han er litt i samme situasjon som Angela nå, klandret av alle for dødsfallet av en av deres venn

Hvor leste du at han signerte 3 års kontrakt?

Er medlem av ei sånn spoilergruppe på face, og der nevnes det av mange flere ganger, så tror jeg at jeg leste det i en artikkel også for ikke så lenge siden ☺️

Vet jo ikke 100% om det er sant, men velger å tro det da 🙈

Anonymkode: 8124f...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Robbo er i «federal police» - han heter egentlig Ryan Shaw, men når kona og barna ble drept så gikk han undercover, og Becket Reid ble oppfunnet av teamet hans. Hans egen identitet måtte de da fjerne fra hele systemet. 

Han ble sendt ut for å beskytte Kat mot x’en (Dylan Carter) og skulle føre Kat inn i vitnebeskyttelse. Han skulle «spille på lag» med Novak, for å føre han bak lyset (han var ute etter Kat). 

 

Så magefølelsen har alltid stemt! Robbo er faktisk en god mann!

Anonymkode: 8124f...35a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Robbo er i «federal police» - han heter egentlig Ryan Shaw, men når kona og barna ble drept så gikk han undercover, og Becket Reid ble oppfunnet av teamet hans. Hans egen identitet måtte de da fjerne fra hele systemet. 

Han ble sendt ut for å beskytte Kat mot x’en (Dylan Carter) og skulle føre Kat inn i vitnebeskyttelse. Han skulle «spille på lag» med Novak, for å føre han bak lyset (han var ute etter Kat). 

 

Så magefølelsen har alltid stemt! Robbo er faktisk en god mann!

Anonymkode: 8124f...35a

Nå har Kat fått vite at Robbo er Becket Reid og Ash ville hun skulle gå til politiet, men Kat dro heller hjem til Robbo. Er det like før hun dør nå? Uff så trasig 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Nå har Kat fått vite at Robbo er Becket Reid og Ash ville hun skulle gå til politiet, men Kat dro heller hjem til Robbo. Er det like før hun dør nå? Uff så trasig 😕

 

Er ikke så lenge til hun dør nei, kanskje 5-10 episoder 😞

Anonymkode: 8124f...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Robbo er i «federal police» - han heter egentlig Ryan Shaw, men når kona og barna ble drept så gikk han undercover, og Becket Reid ble oppfunnet av teamet hans. Hans egen identitet måtte de da fjerne fra hele systemet. 

Han ble sendt ut for å beskytte Kat mot x’en (Dylan Carter) og skulle føre Kat inn i vitnebeskyttelse. Han skulle «spille på lag» med Novak, for å føre han bak lyset (han var ute etter Kat). 

 

Så magefølelsen har alltid stemt! Robbo er faktisk en god mann!

Anonymkode: 8124f...35a

Dumt hun døde før alt dette kom fra /: Lurer på om han vil bli fengslet for å ha drept Novak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Robbo er i «federal police» - han heter egentlig Ryan Shaw, men når kona og barna ble drept så gikk han undercover, og Becket Reid ble oppfunnet av teamet hans. Hans egen identitet måtte de da fjerne fra hele systemet. 

Han ble sendt ut for å beskytte Kat mot x’en (Dylan Carter) og skulle føre Kat inn i vitnebeskyttelse. Han skulle «spille på lag» med Novak, for å føre han bak lyset (han var ute etter Kat). 

 

Så magefølelsen har alltid stemt! Robbo er faktisk en god mann!

Anonymkode: 8124f...35a

Utrolig at ingen vet hvem han er om han faktisk er politi.

Da er det jo noe med savnet-systemet til politiet som ikke fungerer veldig bra. Jada, vet det er bare på tv, men det er så lite troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...