lillesky Skrevet 26. februar 2006 #101 Del Skrevet 26. februar 2006 Hæ? Er ikke Vinnie død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebelle Skrevet 27. februar 2006 #102 Del Skrevet 27. februar 2006 Hæ? Er ikke Vinnie død? ← Nix, som sagt så var den en del av operasjonen for at han skulle bli "under witness protection" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 27. februar 2006 #103 Del Skrevet 27. februar 2006 Voldtok ikke han henne før han forsvant da...det er jo derfor de tror hun kjørte på ham med vilje! ← Tror ikke han rakk å gjennomføre voldtekten, men at han var nær ved. Det var en slags misforståelse hvor Dani flørtet med en "bad boy" uten at hun skjønte at Kane tok dette alvorlig også ble han litt hardhendt. Til dere som er oppdatert, hva skjer med Jade og Dani? De er vel ikke med i dagens episoder i Australia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebelle Skrevet 2. mars 2006 #104 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Akk, så lenge siden Familien Sutherlands har flyttet fra Summer Bay - alle mann Dani dro fordi hun og Scott slo opp tror jeg. Jade *tror* jeg dro hos de biologiske foreldrene sine - husker ikke helt.. Endret 2. mars 2006 av Rebelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 21. mars 2006 #105 Del Skrevet 21. mars 2006 robbie og tasha gifter seg. de er så søte sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 22. mars 2006 #106 Del Skrevet 22. mars 2006 robbie og tasha gifter seg. de er så søte sammen ← å, så bra! :-D ja, de er så gode, mine yndlinger i serien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #107 Del Skrevet 22. mars 2006 Flynn døde i går.. Hva døde han av? Og hvor ble det av gamle Flynn? Han var utrolig kjekk... Han som er Flynn i norge nå er bare ekkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #108 Del Skrevet 22. mars 2006 gifter ikke Hayley seg med eksen? (han som er rådgiver på drop in-senteret..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. mars 2006 Forfatter #109 Del Skrevet 22. mars 2006 Jo de gifter seg, og han dør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 22. mars 2006 #110 Del Skrevet 22. mars 2006 Kor langt foran er dei i australia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 23. mars 2006 #111 Del Skrevet 23. mars 2006 Hvor er Flathead egentlig? Er han død? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #112 Del Skrevet 23. mars 2006 Hva her skjedd mellom Kersti og Kane? Hvorfor har hun dradd, og vil ikke treffe ham? LIker vendingen jeg da, og håper det forblir sånn for jeg har aldri likt Kane... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 24. mars 2006 #113 Del Skrevet 24. mars 2006 Har ikke sett på H&A på etpar år....(bare to-tre episoder...) tror nesten eg må se på det igjen..men det går jo på så kødden tid på dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. mars 2006 #114 Del Skrevet 24. mars 2006 Vi har virkelig noe å se frem til altså! Selv om det er litt vemodig at man skal "miste så mange". Men så kommer det nye karakterer og de gamle er glemt! Lenge leve intrigene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #115 Del Skrevet 24. mars 2006 Hva her skjedd mellom Kersti og Kane? Hvorfor har hun dradd, og vil ikke treffe ham? LIker vendingen jeg da, og håper det forblir sånn for jeg har aldri likt Kane... ← Åh.. Jeg synes så inderlig synd på Kane! Han har aldri hatt noen som har vært glad i ham (før Kirsty) og har møtt så mye motstand, fordommer og dritt i sitt liv at noen og enhver kunne bukke under. Er det noe jeg ønsker meg i Home and Away så er det en "lykkelige slutt" for Kane!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 24. mars 2006 #116 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Åh.. Jeg synes så inderlig synd på Kane! Han har aldri hatt noen som har vært glad i ham (før Kirsty) og har møtt så mye motstand, fordommer og dritt i sitt liv at noen og enhver kunne bukke under. Er det noe jeg ønsker meg i Home and Away så er det en "lykkelige slutt" for Kane!! ← men det blir det også. de gifter seg på nytt med familie tilstede samme dag som noah og hayley.og hun blir gravid på ordentlig. Endret 24. mars 2006 av moka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 24. mars 2006 #117 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvor er Flathead egentlig? Er han død? ← Ehm... noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. mars 2006 #118 Del Skrevet 24. mars 2006 Ehm... noen som vet? ← tror bare han flytta jeg, innbiller meg at barnebarnet hans (Seb??) har vært på besøk hos ham nå nylig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 25. mars 2006 #119 Del Skrevet 25. mars 2006 til sveits eller østerrike eller noe deromkring. sammen med june ( tror det var det hun het) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. mars 2006 #120 Del Skrevet 26. mars 2006 Kan dere fortelle meg hva som skjer den 28 mars til 31 mars. Jeg får ikke sett det de dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå