Avalon Skrevet 18. mars 2013 #3541 Del Skrevet 18. mars 2013 Spennende å se om Casey må tilbake til fengselet nå. Noen som vet? Han må i fengsel etter drapet på faren, men bare i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 18. mars 2013 #3542 Del Skrevet 18. mars 2013 Svaret du har sitert er fra 2005, så regner med at den karakteren er død allerede. Ja der kan du se... he he skjønner ikke hva jeg har drivd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobri123 Skrevet 18. mars 2013 #3543 Del Skrevet 18. mars 2013 Han må i fengsel etter drapet på faren, men bare i helgene. Neida, jeg er langt fremover. Han ble jo satt i fengsel, men ble mye bråk der og endte med at han ble knivstukket. Nå slapp han fengsel på grunn av god oppførsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 18. mars 2013 #3544 Del Skrevet 18. mars 2013 Neida, jeg er langt fremover. Han ble jo satt i fengsel, men ble mye bråk der og endte med at han ble knivstukket. Nå slapp han fengsel på grunn av god oppførsel Misforstod spm ditt, trodde du mente ang. drapet ikke knivstikkingen. Tror ikke han blir drept hvis han må inn igjen, såvidt jeg vet er det Romeo som sannsynligvis tar kvelden etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobri123 Skrevet 18. mars 2013 #3545 Del Skrevet 18. mars 2013 Misforstod spm ditt, trodde du mente ang. drapet ikke knivstikkingen. Tror ikke han blir drept hvis han må inn igjen, såvidt jeg vet er det Romeo som sannsynligvis tar kvelden etterhvert. Ja, han slapp visst unna uansett. Ååå, vil ikke miste Romeo. Som jeg gråt da han fikk vite det i dag, at det hadde spredd seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blondina Skrevet 18. mars 2013 #3546 Del Skrevet 18. mars 2013 Halloen! Kan noen fortelle meg hvilken episode vi er på i Norge og hvor det er lettest å finne episodene?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 19. mars 2013 #3547 Del Skrevet 19. mars 2013 Ja, han slapp visst unna uansett. Ååå, vil ikke miste Romeo. Som jeg gråt da han fikk vite det i dag, at det hadde spredd seg.. Uff, jeg har ikke sett denne ukens episoder enda, sparer dem til helgen. Husker hvor fælt det var sist de hadde en som fikk malignt melanom med spredning. Han som var gift med Sally, han legen. Jeg satt å hiksta lenge etter episoden der han døde var ferdig. Lurer på om Indie kommer til å fortsette i serien eller om hun også skrives ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobri123 Skrevet 19. mars 2013 #3548 Del Skrevet 19. mars 2013 Ja.. Håper virkelig Indie fortsetter, vil ikke minste henne også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 21. mars 2013 #3549 Del Skrevet 21. mars 2013 Oi, nå er det spennende! Ser på tv2. Imorgen blir visst sid arrestert for å banke opp stu! Noen som vet hva som skjer videre der? Og anmelder sasha stu for at han har slått hu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobri123 Skrevet 22. mars 2013 #3550 Del Skrevet 22. mars 2013 Oi, nå er det spennende! Ser på tv2. Imorgen blir visst sid arrestert for å banke opp stu! Noen som vet hva som skjer videre der? Og anmelder sasha stu for at han har slått hu? Det skjer ikke så mye mer med den arresten. Han slipper fort ut, og det blir ikke stor sak ut av det egentlig. MEN om jeg ikke husker helt feil så er det han Sasha dreper! I selvforsvar da, men uansett.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 22. mars 2013 #3551 Del Skrevet 22. mars 2013 Oi, dreper? O.o når da? Og hvorfor? På grunn av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 22. mars 2013 #3552 Del Skrevet 22. mars 2013 Oi, dreper? O.o når da? Og hvorfor? På grunn av dette? Ikke så lenge til. Såvidt jeg husker, blir hun med han inn i bilen hans. Han blir truende og hun dytter han bort, han faller og knuser skallen eller noe sånn i den duren. Han dør iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 22. mars 2013 #3553 Del Skrevet 22. mars 2013 April og heath? Holy shit! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 22. mars 2013 #3554 Del Skrevet 22. mars 2013 April og heath? Holy shit! Det varer bare en liten stund. April og Dex blir sammen igjen. Bianca og Heath blir sammen, får barn, barnet dør. De forlover seg. Kort fortalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 22. mars 2013 #3555 Del Skrevet 22. mars 2013 April og heath? Holy shit! Jeg sitter bare her å Bianca kommer vel til å klikke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 22. mars 2013 #3556 Del Skrevet 22. mars 2013 Det varer bare en liten stund. April og Dex blir sammen igjen. Bianca og Heath blir sammen, får barn, barnet dør. De forlover seg. Kort fortalt. Hvorfor blir det slutt med henne og Liam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 22. mars 2013 #3557 Del Skrevet 22. mars 2013 Hvorfor blir det slutt med henne og Liam? Bianca og Liam er mye av og på en stund, mens han er på rehab. De gifter seg til slutt. Hun finner ut at hun er gravid. På ultralyden finner hun ut at hun er mye lenger på vei enn det hun trodde, altså barnet er Heaths og ikke Liams. Skillsmisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 22. mars 2013 #3558 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg sitter bare her å Bianca kommer vel til å klikke?! Hehe jeg også! Og jeg pleier aldri å engasjere meg no særlig i serier! Men det er godt hu og dex blir sammen igjen, synes de er så søte sammen! Og jeg liker april og digger stilen hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 22. mars 2013 #3559 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Bianca og Liam er mye av og på en stund, mens han er på rehab. De gifter seg til slutt. Hun finner ut at hun er gravid. På ultralyden finner hun ut at hun er mye lenger på vei enn det hun trodde, altså barnet er Heaths og ikke Liams. Skillsmisse. Så han må på rehab, hun holder på med Heath igjen. Alt det har jo skjedd, kjedelig. Hva skjer med Brax? Endret 22. mars 2013 av blondina90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. mars 2013 #3560 Del Skrevet 22. mars 2013 Dagens tåreperse... *sukk* Stakkars Ruby! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå