Gjest oreokaka Skrevet 1. mars 2013 #3501 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) 5690:) 5690? Det er jo langt frem, om siine følger med på tven. Jeg er i mai 2012 nå, og episodenummeret der er 5510. Ville heller gjetta 5390 hvis det er det som går på tv Endret 1. mars 2013 av oreokaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobri123 Skrevet 1. mars 2013 #3502 Del Skrevet 1. mars 2013 5690? Det er jo langt frem, om siine følger med på tven. Jeg er i mai 2012 nå, og episodenummeret der er 5510. Ville heller gjetta 5390 hvis det er det som går på tv Tenkte helt feil. Jeg følger med på nettet tror det er den episoden de er på i Australia. Den som går på tven vet jeg ikke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 1. mars 2013 #3503 Del Skrevet 1. mars 2013 Tenkte helt feil. Jeg følger med på nettet tror det er den episoden de er på i Australia. Den som går på tven vet jeg ikke:) Stemmer det, det var dagens episode i Australia. Så du må vente til neste uke for å finne ut om hun sier ja eller nei =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobri123 Skrevet 1. mars 2013 #3504 Del Skrevet 1. mars 2013 Stemmer det, det var dagens episode i Australia. Så du må vente til neste uke for å finne ut om hun sier ja eller nei =) Spennende, gleder meg skikkelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 1. mars 2013 #3505 Del Skrevet 1. mars 2013 Spennende, gleder meg skikkelig:) Håper hun sier ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobri123 Skrevet 1. mars 2013 #3506 Del Skrevet 1. mars 2013 Håper hun sier ja! Ja, virkelig! Håper på et barn til også jeg da, de fortjener og få det bra nå.. Rart hvordan man lever seg helt inn i en serie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 1. mars 2013 #3507 Del Skrevet 1. mars 2013 Ja, virkelig! Håper på et barn til også jeg da, de fortjener og få det bra nå.. Rart hvordan man lever seg helt inn i en serie. Ja! Summer bay bør få en lykkelig family snart. Der ingen dør og ingen går hvert til sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobri123 Skrevet 2. mars 2013 #3508 Del Skrevet 2. mars 2013 Ja! Summer bay bør få en lykkelig family snart. Der ingen dør og ingen går hvert til sitt! Helt klart! Ble jo slutt mellom April og typen nå også, lurer på hvordan det ender. Syntes de passet så godt sammen.. Som jeg gråt da de tok pausen sin nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 2. mars 2013 #3509 Del Skrevet 2. mars 2013 Helt klart! Ble jo slutt mellom April og typen nå også, lurer på hvordan det ender. Syntes de passet så godt sammen.. Som jeg gråt da de tok pausen sin nå Ja det var veldig trist! Ikke godt å si hva som vil skje med de to, men håper iallefall det ikke blir noe mer tragisk. Jeg liker Dex, han er en fargeklatt i serien synes jeg. I hver episode følge jeg ekstra godt med om det er noe som tilsier at kanskje Charlie er rundt hjørnet, men har ikke sett noe til det enda. Er skikkelig spent på hvordan det vil bli. Om det bare er for noen episoder, som et spøkelse eller noe sånn, eller varig. Håper på varig, og at hun og brax kan fortsette der de slapp, siden hun der natalie er sammen med zac nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 2. mars 2013 #3510 Del Skrevet 2. mars 2013 noen som vet hva som skjer videre på tv 2 nå om dagen? er litt spent på hva som skjer med Charlie, siden han ho holdt på med er sammen med en advokat,vil dette forholde vare lenge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 2. mars 2013 #3511 Del Skrevet 2. mars 2013 [quote name=ellen ' timestamp='1362254179' post='12333861] noen som vet hva som skjer videre på tv 2 nå om dagen? er litt spent på hva som skjer med Charlie, siden han ho holdt på med er sammen med en advokat,vil dette forholde vare lenge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 2. mars 2013 #3512 Del Skrevet 2. mars 2013 Hva er greia med Leah? Så her om dagen at hun var forbanna på typen (husker ikke hva han heter) for hun mente han hadde overtalt henne til å beholde barnet.. Og i neste episode flytter han ut. Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 2. mars 2013 #3513 Del Skrevet 2. mars 2013 Hva er greia med Leah? Så her om dagen at hun var forbanna på typen (husker ikke hva han heter) for hun mente han hadde overtalt henne til å beholde barnet.. Og i neste episode flytter han ut. Noen som vet hva som skjer? De går fra hverandre pga. det med babyen. Leah var redd for graviditeten pga. en tidligere spontanabort. Hun føler at Miles overtalte henne til å beholde. Gir han da på en måte skylden, og nekter å dele sin sorg over barnet sammen med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 2. mars 2013 #3514 Del Skrevet 2. mars 2013 De går fra hverandre pga. det med babyen. Leah var redd for graviditeten pga. en tidligere spontanabort. Hun føler at Miles overtalte henne til å beholde. Gir han da på en måte skylden, og nekter å dele sin sorg over barnet sammen med han. Ok, skjønner. Men beholder hun barnet alene da eller..? Syns hun har vært litt slem mot Miles i det siste. Virker som han gjør alt for henne også er det aldri bra nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 2. mars 2013 #3515 Del Skrevet 2. mars 2013 Ok, skjønner. Men beholder hun barnet alene da eller..? Syns hun har vært litt slem mot Miles i det siste. Virker som han gjør alt for henne også er det aldri bra nok. Hun mistet barnet. De skulle feire at de hadde vært gravide i 12 uker og da var over den utrygge perioden, så fikk hun smerter osv og mistet barnet, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 3. mars 2013 #3516 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Hvis du tenker på Brax, så vil han og Charlie være sammen helt til hun blir drept. Ja jeg tenker på Brax.,men nå er jo han sammen med en advokat.Er de sammen lenge før han blir sammen med Charlie? Endret 3. mars 2013 av ellen :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffins Skrevet 3. mars 2013 #3517 Del Skrevet 3. mars 2013 Leste på hjemmesiden til serien, at Sally kommer tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 3. mars 2013 #3518 Del Skrevet 3. mars 2013 [quote name=ellen ' timestamp='1362307827' post='12336033] Ja jeg tenker på Brax.,men nå er jo han sammen med en advokat.Er de sammen lenge før han blir sammen med Charlie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 3. mars 2013 #3519 Del Skrevet 3. mars 2013 Leste på hjemmesiden til serien, at Sally kommer tilbake. Bare for et par episoder =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 4. mars 2013 #3520 Del Skrevet 4. mars 2013 Nei, d blir en kort affære. Takk for svaret Avalon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå