Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå liker jeg ikke Jet, han drar ting alt for langt.

Liker ikke Tamara, ser ut som hennes syke eks også kommer til å dukke opp. Pluss at hun og Casy har nå blitt et par...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir en stund til Sally dukker opp, og hun er bare med for en liten stund.

Har enda ikke sett noe som skulle tilsi at charlie er rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest oreokaka

Åh, jeg er så forelsket i Brax at jeg drømmer om han når jeg sover!!! Sett nesten 100 episoder på 5 dager, bare pga Brax............ Håpløst. Han er jo grisedeilig da :wow:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Home and away kan ses på netflix? Har ikke prøvd det enda... men vurderer det...

Finner det ikke der.. Si gjerne ifra om du finner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen fortelle hva som skjedde med Stu?

Står helt stilt på navnet.. hun med mørkt hår, søsteren til dex og indi drepte han ( dyttet han i en krangel så han falt og slo seg, om jeg ikke husker feil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står helt stilt på navnet.. hun med mørkt hår, søsteren til dex og indi drepte han ( dyttet han i en krangel så han falt og slo seg, om jeg ikke husker feil)

Sasha, ja :) Men hun blir ikke dømt for det heldigvis! (usikker på om det var pga hennes psykiske helse, at det ble regnet som et uhell, eller om det ble selvforsvar? det kom iallefall frem at han var voldelig mot henne. Hun "slapp unna" den biten med at hun ikke hadde meldt ifra også, når det var et uhell.)

Anonym poster: f604a9208b1f92b236f4c07a278dd422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at de sender 2 episoder pr dag igjen

Hurra!!! Sitter å ser på nå og var ikke klar over at det kommer to, nå ble jeg glad!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Så det var Sasha ja. Hadde en mistanke.

Jeg ser bare på YouTube nå. Går ikke fort nok på TV2... ;)

Går ikke mange episodene etter at han ble funnet død, til Sasha røper seg. Syntes også det gikk for sent på tv2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne på episode 5466, men finner den hverken på youtube eller dailymotion.

Noen som vet hvor jeg kan finne den? Har blitt så avhengig den siste uka at det er nesten litt krise.

(Går hjemme i mammapermisjon...)

Spennende det med at Charlie skal komme tilbake. Lurer på hvordan det blir lagt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...