Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Charlie kommer vits tilbake på nyåret.. er spent på hvordan.. skal hun stå opp fra de døde eller ? kanskje hun kommer tilbake som et spøkelse ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Charlie kommer vits tilbake på nyåret.. er spent på hvordan.. skal hun stå opp fra de døde eller ? kanskje hun kommer tilbake som et spøkelse ?

Det er jeg også veldig spent på!

Og hvordan ting vil bli med brax.... håper det ikke blir for mye drama der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Så også dette på FB.

Men hvordan för hun? Og hva skjer rundt? Kan det väre noe som vitness protection opplegg? (Alá slik som Vinnie, bare at han faktisk döde mange år senere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også dette på FB.

Men hvordan för hun? Og hva skjer rundt? Kan det väre noe som vitness protection opplegg? (Alá slik som Vinnie, bare at han faktisk döde mange år senere)

Hvordan hun DØR du spør om ?

Hun blir skutt og havner i koma, hun har null hjerneaktivitet (mener jeg å huske, legene sier i alle fall at det ikke er noe håp) så Rubi må ta valget om maskinene skal slås av. Brax klikker og låser seg inne med en pistol på rommet til Charlie, og nekter andre å komme inn, for han vil ikke at maskinene skal skrus av.

Brax gir etter, og seinere i samme episode blir maskinene slått av og episoden avluttes med at hjertemonitoren viser en rett strek og en et langt biiiiiiiiiiip høres :(

Så om de bare faket døden hennes så var det i alle fall en rimelig brutal måte å gjøre det på, med tanke på at Rubi "ble tvunget" til å ta avgjørelsen på om maskinene skulle slås av eller ei. Så OM Charlie faktisk ikke døde må jo Rubie sitte igjen med en forferdelig samvittighet for at hun valgte å "gi opp" sin egen mor.

Så jeg heller mer mot at Charlie kommer tilbake i Brax sine drømmer. Blir spennende å se

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hun DØR du spør om ?

Hun blir skutt og havner i koma, hun har null hjerneaktivitet (mener jeg å huske, legene sier i alle fall at det ikke er noe håp) så Rubi må ta valget om maskinene skal slås av. Brax klikker og låser seg inne med en pistol på rommet til Charlie, og nekter andre å komme inn, for han vil ikke at maskinene skal skrus av.

Brax gir etter, og seinere i samme episode blir maskinene slått av og episoden avluttes med at hjertemonitoren viser en rett strek og en et langt biiiiiiiiiiip høres :(

Så om de bare faket døden hennes så var det i alle fall en rimelig brutal måte å gjøre det på, med tanke på at Rubi "ble tvunget" til å ta avgjørelsen på om maskinene skulle slås av eller ei. Så OM Charlie faktisk ikke døde må jo Rubie sitte igjen med en forferdelig samvittighet for at hun valgte å "gi opp" sin egen mor.

Så jeg heller mer mot at Charlie kommer tilbake i Brax sine drømmer. Blir spennende å se

Åh, jeg satt å grein og grein da brax låste seg inne med henne. Det var så trist.

Hvis det er noe witness protection greier så var det en hjerterå måte å gjøre det på ja... men, man vet jo aldri.

Blir sikkert bra uansett tenker jeg, synes de som skriver manuskriptet til home and away er veldig flinke i forhold til andre såper.

Hvis hun kommer tilbake i "Levende livet" så vet jeg ikke helt om jeg heier på henne og brax... synes at hun Nat er veldig bra for han egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Dör ja, ikke för :fnise:

Ja det hörtes jo veldig brutalt om de faket dödsfallet, höres mer sannsynlig ut at hun kommer tilbake i drömmer eller nor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Nå har Indi og Romeo giftet seg,hva skjer videre??

Anonym poster: d0f5dddd8e3615125aec604b18059a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvem Bianca ble voldtatt av?

Broren til hun der Xavier begynner å date. Ei med et massivt underbitt hvis eg husker rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren til hun der Xavier begynner å date. Ei med et massivt underbitt hvis eg husker rett.

Ah, tenkte meg det! Stakkars Heath som blir beskyld for alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjem broren også til å vere med i serien ei stund?

(dette er litt som historien om "bondeknøla" annie og greg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han blir satt i fengsel. Søstra blir der en stund og Xavier flytter til henne for en liten periode, så kommer han hjem igjen for at han savner familien. Men blir ikke så lenge, drar nesten med en gang fordi han skal flytte ved politiskolen(han begynner der)

Bianca og Heat får barn sammen og ender tilslutt opp i et forhold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det lenge til charlie og "typen" blir oppdaget?

Blir snart oppdaget, men Charlie "dør" jo. De hadde planer om å flytte til byen, men samme dagen blir hun skutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...