Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så trist :(

Hva kommer til å skje med dem da? På hvert sitt hold altså, ikke ang forholdet

Husker nok ikke alt, men Miles reiser til slutt til thailand for å hjelpe sally med å bygge en skole der eller noe. Med andre ord, han forsvinner ut av serien.

Leah fortsetter som før. Elijha vil bli sammen med henne igjen det vil ikke hun. Hun forelsker seg i Brax etter Charlie blir drept. Elijha forsvinner ut av serien.

Akkurat nå holder Leah på med en ung fyr som heter Jamie, som ikke virker helt riktig skrudd sammen så det blir spennende å se hva som skjer videre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Takk for spoilere :)

Trist at ikke Leah endelig finner noen som hun kan være sammen med for alltid.

Savner Vinnie jeg da :( så ble veldig glad for å se han i True Blood, men håpte på at han skulle komme tilbake til H&A, men nå er jo det for sent :/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for spoilere :)

Trist at ikke Leah endelig finner noen som hun kan være sammen med for alltid.

Savner Vinnie jeg da :( så ble veldig glad for å se han i True Blood, men håpte på at han skulle komme tilbake til H&A, men nå er jo det for sent :/

Ja, synes at Irene også skulle ha fått en god mann som hun kan ha for alltid!

Stakars damene, det er jo bare skurker og menn som dør de får servert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en episode av H&A for litt siden. Kjente igjen 1 person fra da jeg så det da jeg var yngre. Det var hun derre "spanske", eller hva skal man si. Leah, er det hun som heter det?

Hvor har blitt av han derre som var med i Star Trek (og som spilte Thor)?

Hun derre han var sammen med, den rødbrunhårede læreren?

De to tvillingene som drev med så mye rart (bla.a dop)?

Er Alf med lenger?

Og hun derre læreren med rett, sort hår og baby (?), som har vært med siden hun var liten?

Noen som husker dem?

Anonym poster: 54e33281f42c6b6d84a333f2fe76a3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en episode av H&A for litt siden. Kjente igjen 1 person fra da jeg så det da jeg var yngre. Det var hun derre "spanske", eller hva skal man si. Leah, er det hun som heter det?

Hvor har blitt av han derre som var med i Star Trek (og som spilte Thor)?

Hun derre han var sammen med, den rødbrunhårede læreren?

De to tvillingene som drev med så mye rart (bla.a dop)?

Er Alf med lenger?

Og hun derre læreren med rett, sort hår og baby (?), som har vært med siden hun var liten?

Noen som husker dem?

Anonym poster: 54e33281f42c6b6d84a333f2fe76a3b4

Kim Hyde (han som spiller Thor) er for lengst ute av serien. *Han dro avsted med ei han fikk barn med (husker ikke navnet i farta.)*

Er litt usikker på hvem du mener med rødbrunhårede læreren.... :klo:

Men han var sammen med Rachel. Hun er også ute av serien. *Hun flyttet til USA med den nye mannen og sønnen deres.*

Alf er med ennå, men i episodene som går på TV er han på ferie.

Sally er også ute av serien. *Hun flyttet til Thailand med datteren sin og fosterdatteren sin.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Hyde (han som spiller Thor) er for lengst ute av serien. *Han dro avsted med ei han fikk barn med (husker ikke navnet i farta.)*

Er litt usikker på hvem du mener med rødbrunhårede læreren.... :klo:

Men han var sammen med Rachel. Hun er også ute av serien. *Hun flyttet til USA med den nye mannen og sønnen deres.*

Alf er med ennå, men i episodene som går på TV er han på ferie.

Sally er også ute av serien. *Hun flyttet til Thailand med datteren sin og fosterdatteren sin.*

var det ikke søsteren til will han dro med da, Hayley eller noe sånt? hun med blondt hår som var sammen med Noah for lenge siden? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke søsteren til will han dro med da, Hayley eller noe sånt? hun med blondt hår som var sammen med Noah for lenge siden? :)

Het hun ikke Kitt??? Når jeg prøver å huske tilbake, så tror jeg det var henne. Mener Kim og Kitt fikk barn sammen. Rachel prøvde å forholde seg til det, men tilslutt bestemte Kim seg for å dra avsted med Kitt.

Hayley giftet seg med Noah, med Noah, men han døde. Wow, jeg har sett lenge på denne serien. :rolleyes:

Tro jeg.... :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han forsvant ut av serien da han gikk i fra Rachel, da han hadde fått barn med Kit (søsteren til Robbie som var sammen med Tasha).

Hayley forsvant ut av serien lenge før det så vidt jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han forsvant ut av serien da han gikk i fra Rachel, da han hadde fått barn med Kit (søsteren til Robbie som var sammen med Tasha).

Hayley forsvant ut av serien lenge før det så vidt jeg kan huske.

De var sammen, hun ble gravid, også var hun usikker på om det var scott eller kim sitt barn. og Hayley og kim skulle gifte seg men siden hun var forsatt forelsket i scott rømte hun på bryllupsdagen. osv osv :gjeiper:

Og var vel etter det at kim ble forelsket i Rachel og så ble sammen med Kitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker nok ikke alt, men Miles reiser til slutt til thailand for å hjelpe sally med å bygge en skole der eller noe. Med andre ord, han forsvinner ut av serien.

Leah fortsetter som før. Elijha vil bli sammen med henne igjen det vil ikke hun. Hun forelsker seg i Brax etter Charlie blir drept. Elijha forsvinner ut av serien.

Akkurat nå holder Leah på med en ung fyr som heter Jamie, som ikke virker helt riktig skrudd sammen så det blir spennende å se hva som skjer videre der.

Og i dagens episode reiser Leah og VJ fra Summerbay pga Jamie. Kunne nesten se ut som de reiste for godt, eller i alle fall for en god stund siden siste repliken var noe sånn som - we wil come back one day

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg høyner Romeo med Heath Braxton. Ahhh!!! :rodmer:

Godt han fortsetter i serien.

Ja, du har rett. Han er finere... men han spiller så drittsekk i serien at jeg blir litt avtent av det. :fnise: Uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har rett. Han er finere... men han spiller så drittsekk i serien at jeg blir litt avtent av det. :fnise: Uff...

Heath blir pappa og forandrer seg ganske mye :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...