Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Miss Lucky, blir Romeo og Indi sammen igjen, noen gang?

Anonym poster: c16cf2fd4747680b589b74e29c567248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miss Lucky, blir Romeo og Indi sammen igjen, noen gang?

Anonym poster: c16cf2fd4747680b589b74e29c567248

Jepp.. de har akkurat blitt sammen igjen nå.. om de får det til å fungere eller ei gjennstår å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir etterhvert slutt mellom Bianca og Liam. Liam har etter det et lite forhold til Indy....

De er sammen i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp ;) Brax blir den sjarmøren, og vil gjøre alt for Charlie, og så skjer det noe kjempetragisk :cry3:

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt går strålende mellom Charlie og Brax, han vil gi opp sin kriminelle fortid og gjøre alt for å ha en fremtid med Charlie, de er oppetter ørene forelsket og planlegger å flytte fra summer bay, for å startet et nytt liv sammen. Ruby og Casey skal også bli med. Men så blir Charlie skutt og drept, noe som selvfølgelig går VELDIG inn på både Ruby og Brax. Hun ligger lenge i koma, og blir eklert hjernedød, så ruby tar til slutt avgjørelsen om å skru av maskinene, noe ikke Brax er videre fornøyd med.

Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blah blah

Kan du ikke bare skrive det da? Dette er jo en spoiler tråd uansett og jeg får ikke sett det når jeg bruker mobilen (går markert, men det kommer ikke noe frem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver i hvitt under i tilfelle ikke alle vil vite. Marker teksten under så ser dere hva som står

.Alt går strålende mellom Charlie og Brax, han vil gi opp sin kriminelle fortid og gjøre alt for å ha en fremtid med Charlie, de er oppetter ørene forelsket og planlegger å flytte fra summer bay, for å startet et nytt liv sammen. Ruby og Casey skal også bli med. Men så blir Charlie skutt og drept, noe som selvfølgelig går VELDIG inn på både Ruby og Brax. Hun ligger lenge i koma, og blir eklert hjernedød, så ruby tar til slutt avgjørelsen om å skru av maskinene, noe ikke Brax er videre fornøyd med.

FAEN da! Ingen som kan leve lykkelig i alle sine dager i Summer Bay...... (Jeg skjønner at det ikke er noe god underholdning, men jeg blir nesten litt lei all dramatikken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare skrive det da? Dette er jo en spoiler tråd uansett og jeg får ikke sett det når jeg bruker mobilen (går markert, men det kommer ikke noe frem)

Sånn, fikset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer Sid til å være utro med Roo?

Hva skjer med Romeo?

Noe annet snadder å komme med? :)

Tror ikke han er utro nei.. men de går hver til sitt etter kort tid. Tror det var noe med at Roo ikke var klar for å være stemor.

Romeo reiser på en masse surfekonkuranser sammen med Ruby.. de to blir ganske close, og Indy blir sur. Indy og Romeo går så fra hverandre, og Romeo blir sammen med Ruby. Etter kort tid vil Romeo tilbake til Indy, og vil slå opp med Ruby, hun påstår derimot at hun er gravid for at Romeo skal bli hos henne.

Annet snadder... hmmm.. Dex havner i en alvorlig bilulykke, svever mellom liv og død i lang tid, våkner tilslutt opp og må lære ting som å gå, spise, kle på seg osv

Bianca får baby med Keith Braxton

Casey dreper faren sin som kommer ut av fengsel.

Huff.. nå ødelegger jeg jo all spenningen for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...