Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]

liv

Anbefalte innlegg

Ut i fra det jeg kan huske så var det Shandy som drepte Penn.

Shandy er ikke datteren til Palmer, hun er bare ut etter penger.

Oki. Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, er dere klare for spoilere? Korriger meg gjerne om noe ikke skulle stemme!

- Bianca forlater Vittorio ved alteret og stikker avgårde med Liam.

- Miles klipper seg og får bart. Forsvinner ut av serien etterhvert (etter å endelig vært sammen med Leah en stund. Tror jeg)

- Det kommer inn 2-3 brødre det skjer mye med. Eldstebroren blir sammen med Charlie og en annen med Ruby.

- April og Dexter blir sammen!

- Nicole er gravid med Penns barn og bestemmer seg for å la Marilyn og Sid adoptere gutten George, men ombestemmer seg. Tror hun forlater serien sammen med ungen. Har en liten fling med Angelo.

- Elijah kommer tilbake med kone og barn. Men ekteskapet er arrangert for at de skal få bo der. Leah og E blir aldri sammen til tross for hans følelser for henne.

- Romeo og Indi forlover seg, men Indi har noe på gang med Liam, så de blir aldri gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennande spoilerar :) likte særskilt godt den med Miles og barten :ler:

Endret av Kløftfrid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er dere klare for spoilere? Korriger meg gjerne om noe ikke skulle stemme!

- Bianca forlater Vittorio ved alteret og stikker avgårde med Liam.

- Miles klipper seg og får bart. Forsvinner ut av serien etterhvert (etter å endelig vært sammen med Leah en stund. Tror jeg)

- Det kommer inn 2-3 brødre det skjer mye med. Eldstebroren blir sammen med Charlie og en annen med Ruby.

- April og Dexter blir sammen!

- Nicole er gravid med Penns barn og bestemmer seg for å la Marilyn og Sid adoptere gutten George, men ombestemmer seg. Tror hun forlater serien sammen med ungen. Har en liten fling med Angelo.

- Elijah kommer tilbake med kone og barn. Men ekteskapet er arrangert for at de skal få bo der. Leah og E blir aldri sammen til tross for hans følelser for henne.

- Romeo og Indi forlover seg, men Indi har noe på gang med Liam, så de blir aldri gift.

Nicole og Angelo blir sammen, drar sammen ut av serien med babyen.

Elijha sitt ekteskap er til for at sønnen til denne dama skal få legehjelp. Sønnen dør.

Miles og Leah er sammen en god stund, men gjør det slutt etter en spontanabort.

Romeo og Indie gifter seg på Hawaii.

Etter en stund tror Indie at Romeo har noe på gang med Ruby. Indie blir så betatt av en annen og er utro. De velger å skille seg. Romeo blir sammen med Ruby. Så finner han ut at han vil ha Indie tilbake. Ruby lyver på seg en graviditet for at han ikke skal gå fra henne. Når dette kommer frem blir det slutt mellom dem. Romeo vil tilbake til Indie. Etterhvert begynner Indie å falle for Liam. Indie avslutter alt med Romeo. Ruby blir gal, kutter over bremsene på Indie sin bil. Dex låner bilen, krasjer, havner i koma, så i rullestol.

Liam og Indie blir sammen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er Hugo og Martha på rømmen egentlig?

Jeg var trofast seer på 90-tallet, og skjønner at det har skjedd en del siden sist. Snodig at serien ikke har intro lenger forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Duncan og Roo heilsøsken?

Nei, Roo er fra et annet ekteskap hvor konen døde tidelig. Duncan fikk han med Alisa =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er Hugo og Martha på rømmen egentlig?

Jeg var trofast seer på 90-tallet, og skjønner at det har skjedd en del siden sist. Snodig at serien ikke har intro lenger forresten.

Hugo er innblandet i menneskesmugling. Han ville ut av det, men de lar ikke folk bare slutte.

Menneskesmuglings folka var så ute etter dem, også politiet.

Angelo lot dem gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg søkte opp dette og då verka det som om det var Will?

Husker ikke helt hvordan det artet seg, men han var innblandet på eller annen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men i alle dager,hva med Liam og Bianca da? Hvis Liam og Indi har noe på gang må jo han og Bianca ha gjort det slutt? Når gifter Romeo og Indi seg? Så på tv2 i går at vi går inn i ny sesong i dag,må vel bare henge med ser jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager,hva med Liam og Bianca da? Hvis Liam og Indi har noe på gang må jo han og Bianca ha gjort det slutt? Når gifter Romeo og Indi seg? Så på tv2 i går at vi går inn i ny sesong i dag,må vel bare henge med ser jeg :P

Liam og Bianca er litt opp og ned i en periode. Han får tilbakefall og må inn på rehab.

Bianca begynner en flørt med Heath.

Hun blir voldtatt på en fest.

Bianca og Liam finner tilbake til hverandre. De gifter seg.

Etter bryllupsreisen finner Bianca ut at hun er gravid. Alle gleder seg.

På ultralyden finner de ut at hun er lenger på vei enn det hun trodde, dvs at barnet ikke er Liams. Det er Heaths.

De skilles.

Bianca får svangerskapsforgiftning. Barnet forløses før tiden. Hun havner i koma.

Barnet klarer seg. Bianca våknet og etter litt om og men blir hun også frisk.

Hun og Heath finner ut at de elsker hverandre og prøver på et forhold, som til nå har fungert.

En lykkelig liten familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt forvirret av rotingen med alderen til karakterene. Det er ikke greit at Ruby drikker, men Nicole kan drikke. Indie og Romeo er for unge til å ha sex, mens Nicole er gravid med Penn som var eldre. Også har Liam og Indie noe på gang? Leste også at Sid hadde hatt en fling med Nicole. Skal Nicole være eldre enn de andre eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt forvirret av rotingen med alderen til karakterene. Det er ikke greit at Ruby drikker, men Nicole kan drikke. Indie og Romeo er for unge til å ha sex, mens Nicole er gravid med Penn som var eldre. Også har Liam og Indie noe på gang? Leste også at Sid hadde hatt en fling med Nicole. Skal Nicole være eldre enn de andre eller?

Haha, du sier noe. Har tenkt på det selv. Veldig sjelden man får høre noe alder, men hvis det skjer så blir jeg alltid overrasket. Også er det forvirrende at skuespillerne er "mye" eldre enn det de er i serien. Ville sagt at Ruby var 16-17 og Nicole/Romeo/Indi er 18-19. Gud vet hvor gammel Liam er, men sikkert rundt 30+. Det var greit at Nicole var sammen med Liam, men når Ruby var forelsket i han var det skikkelig barnerov og helt uaktuelt:S Sid må jo være ca 45, og de følelsene fra Nicole var vel ikke gjensidig, så alder har på en måte ikke noe å si der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...