Gå til innhold

En fyr fulgte med på meg på vei hjem idag, så redd for å legge meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er alene hjemme denne uka, samboeren er på kurs med jobben og er bortreist til imorgen. Jeg jobber i barnehage og fra barnehagen og hjem til rekkehuset vi bor tar det 20 min ca, så det er ofte jeg går fremfor å ta bilen. Begynte å gå fra jobb rundt 17 og etter å ha gått i 5 minutter føler jeg meg veldig sett på bakfra og jeg føler for å snu meg, da ser jeg en mann som plutselig ser til venstre i det jeg snur meg mens han later som han ser på noe mens han går med hendene i lomma.
 

Går litt fortere og mer bestemt i det jeg hører plystring og snur meg og ser at han har satt opp tempoet mens han har blikket festet ned i veien. Jeg tar opp tlf og later som jeg snakker med typen og snakker ganske høyt helt til jeg kommer frem til huset. Da ser jeg han stå rett opp og ned litt lengre bort i gata og taster på tlf sin, løfter blikket litt opp og rett ned igjen i det han møter mitt.

Låste meg inn fort som f og er faktisk redd her jeg sitter.😥 Veldig glad for at jeg bor i rekkehus og har naboene så tett på akkurat nå. Noen som har opplevd noe lignende? Noen beroligende ord? Faen så ekkelt. 

Anonymkode: 1382b...62f

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er alene hjemme denne uka, samboeren er på kurs med jobben og er bortreist til imorgen. Jeg jobber i barnehage og fra barnehagen og hjem til rekkehuset vi bor tar det 20 min ca, så det er ofte jeg går fremfor å ta bilen. Begynte å gå fra jobb rundt 17 og etter å ha gått i 5 minutter føler jeg meg veldig sett på bakfra og jeg føler for å snu meg, da ser jeg en mann som plutselig ser til venstre i det jeg snur meg mens han later som han ser på noe mens han går med hendene i lomma.
 

Går litt fortere og mer bestemt i det jeg hører plystring og snur meg og ser at han har satt opp tempoet mens han har blikket festet ned i veien. Jeg tar opp tlf og later som jeg snakker med typen og snakker ganske høyt helt til jeg kommer frem til huset. Da ser jeg han stå rett opp og ned litt lengre bort i gata og taster på tlf sin, løfter blikket litt opp og rett ned igjen i det han møter mitt.

Låste meg inn fort som f og er faktisk redd her jeg sitter.😥 Veldig glad for at jeg bor i rekkehus og har naboene så tett på akkurat nå. Noen som har opplevd noe lignende? Noen beroligende ord? Faen så ekkelt. 

Anonymkode: 1382b...62f

Slapp helt av. Trenger ikke bekymre deg. Skjedde det bare en gang? Se imorgen da. Hvis han dukker opp igjen så snakker du bare til han

Anonymkode: 4ac77...c97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittering skrev (2 minutter siden):

Er du paranoid til vanlig?

Nei, men må vi være så naive da? Han hadde en ekkel og merkelig oppførsel.😥

Anonymkode: 1382b...62f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så..en fyr skulle mest sannsynligvis samme vei som deg. Hva er det du er redd for? 

Anonymkode: 26b5c...c4f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, men må vi være så naive da? Han hadde en ekkel og merkelig oppførsel.😥

Anonymkode: 1382b...62f

Merkelig situasjon ja.. hvordan ekkel? Det finnes merkelige ekle mennesker. Og så? 

Anonymkode: 26b5c...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er alene hjemme denne uka, samboeren er på kurs med jobben og er bortreist til imorgen. Jeg jobber i barnehage og fra barnehagen og hjem til rekkehuset vi bor tar det 20 min ca, så det er ofte jeg går fremfor å ta bilen. Begynte å gå fra jobb rundt 17 og etter å ha gått i 5 minutter føler jeg meg veldig sett på bakfra og jeg føler for å snu meg, da ser jeg en mann som plutselig ser til venstre i det jeg snur meg mens han later som han ser på noe mens han går med hendene i lomma.
 

Går litt fortere og mer bestemt i det jeg hører plystring og snur meg og ser at han har satt opp tempoet mens han har blikket festet ned i veien. Jeg tar opp tlf og later som jeg snakker med typen og snakker ganske høyt helt til jeg kommer frem til huset. Da ser jeg han stå rett opp og ned litt lengre bort i gata og taster på tlf sin, løfter blikket litt opp og rett ned igjen i det han møter mitt.

Låste meg inn fort som f og er faktisk redd her jeg sitter.😥 Veldig glad for at jeg bor i rekkehus og har naboene så tett på akkurat nå. Noen som har opplevd noe lignende? Noen beroligende ord? Faen så ekkelt. 

Anonymkode: 1382b...62f

:klem: Uff, skjønner godt at du ble skremt! Men godt at du kom deg trygt hjem ❤️ Nå er han jo låst ute, så jeg tror det skal gå helt fint. Kanskje du skal skrive en melding til samboer, hvis du ikke har gjort det allerede.. For meg så hjelper det i hvert fall at andre er vet hva som har skjedd, for da blir det litt mindre skummelt for meg(og greit hvis det skulle skje noe, selv om det er veeldig lite sannsynlig). Nå har du jo naboene rett i nærheten også.

Er det noe du kunne gjort som ville fått deg til å føle deg trygg nok til å sove da? For meg hadde det sikkert hjulpet å låse soveromsdøren i tillegg, slik at det hadde vært flere hinder for å komme helt inn til meg, hvis noen hadde kommet seg inn(jeg er både paranoid, og mørkeredd😅)

Anonymkode: eef5d...e42

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

:klem: Uff, skjønner godt at du ble skremt! Men godt at du kom deg trygt hjem ❤️ Nå er han jo låst ute, så jeg tror det skal gå helt fint. Kanskje du skal skrive en melding til samboer, hvis du ikke har gjort det allerede.. For meg så hjelper det i hvert fall at andre er vet hva som har skjedd, for da blir det litt mindre skummelt for meg(og greit hvis det skulle skje noe, selv om det er veeldig lite sannsynlig). Nå har du jo naboene rett i nærheten også.

Er det noe du kunne gjort som ville fått deg til å føle deg trygg nok til å sove da? For meg hadde det sikkert hjulpet å låse soveromsdøren i tillegg, slik at det hadde vært flere hinder for å komme helt inn til meg, hvis noen hadde kommet seg inn(jeg er både paranoid, og mørkeredd😅)

Anonymkode: eef5d...e42

Takk fine du!! ❤️ Har sendt melding til samboer, han prøver å berolige meg. Prøver å sette på noe koselig på pc’n så jeg håper jeg kan sovne til.😞

Anonymkode: 1382b...62f

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Takk fine du!! ❤️ Har sendt melding til samboer, han prøver å berolige meg. Prøver å sette på noe koselig på pc’n så jeg håper jeg kan sovne til.😞

Anonymkode: 1382b...62f

Så bra du fikk sendt mld, og at han hjelper deg☺️ Håper du får deg litt søvn snart, hvis du ikke har sovnet allerede❤️

Anonymkode: f78e1...2d3

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ble litt redd der jeg altså, hadde begynt å få mine tanker selv. Men, hvis han hadde noen planer så hadde han gjort noe i løpet av den tiden det tok dere å komme frem, så jeg holder en knapp på at det var en ren tilfeldighet at han skulle den samme veien. Håper du får sove ❤️

Anonymkode: 60956...0ca

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...