Gå til innhold

Hudpleiesalongen jeg går til er på messe i Dubai, det verste landet når det gjelder kvinners rettigheter!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dubai er en versting når det gjelder kvinners rettigheter.

Jeg fordømmer influencere som reiser dit på sponset ferie, og også vanlige folk.

Jeg har gått til en kjent hudpleiesalong i mange år, og nå ser jeg på Ig at de har reist til Dubai på messe denne uken!

Er så skuffet og kjenner jeg ikke har lyst å støtte denne bedriften lengre.

Dette er en salong som reklamerer at de gir penger til barnehjem i Afrika, og støtte til at jenter i fattig land skal få utdannelse, men så velger de å reise til Dubai for å legge igjen penger der!?

De kunne dratt på messe i et annet land, men tenker glitter og glam og driter i hva Dubai står for, bare de får legge ut glansede bilder av seg selv.

Reiser man til Dubai vil det si at man er enig i politikken som sjeikene fører dere nede.

Måtte bare få det ut🤢

Anonymkode: 758c1...5df

  • Liker 18
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal huske på dette når jeg ligger på JBR beach i Dubai etter å ha inntatt et godt måltid neste måned.

Anonymkode: b1797...8ad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skal huske på dette når jeg ligger på JBR beach i Dubai etter å ha inntatt et godt måltid neste måned.

Anonymkode: b1797...8ad

Gjør det. Kjenn litt ekstra på hva det egentlig er du støtter med å dra dit. 

Anonymkode: 7fa21...c93

  • Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Jeg håper at jeg kan få noen forunfige svar på dette og ikke så svar som går under idioti...

Anonymkode: 9b6ed...0bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seriøst overrasket over at en sånn type bedrift eller influensere reiser dit? Vi snakker tross alt om folk som ikke har noen andre talenter enn å vise seg fram i media/gjøre andre fine for media. Det er jo ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen, her.... 

Anonymkode: 4309d...2cf

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her:

Jeg håper at jeg kan få noen forunfige svar på dette og ikke så svar som går under idioti...

Anonymkode: 9b6ed...0bd

Du er ikke ts😁men jeg er ts.

Meningen min med innlegget var at jeg trodde faktisk ikke oppegående folk reiste til Dubai i 2022, og i tillegg viser det på sosiale medier og iallfall ikke når man er en hudpleiesalongkjede.

Damer som er opptatt av utseendet er vel også opptatt av luksus og det var vel derfor de reiste dit.

De har iallfall mistet en god kunde🤨

Anonymkode: 758c1...5df

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du seriøst overrasket over at en sånn type bedrift eller influensere reiser dit? Vi snakker tross alt om folk som ikke har noen andre talenter enn å vise seg fram i media/gjøre andre fine for media. Det er jo ikke akkurat de skarpeste knivene i skuffen, her.... 

Anonymkode: 4309d...2cf

Hudpleiesalongen jeg går til er ikke influencere men kosmetiske sykepleiere.

Jeg ble bare så overrasket for de reklamerer så mye for at de støtter utdanning til unge jenter i u-land, og at de er med på å drive et barnehjem og så drar de til Dubai...

Ts

Anonymkode: 758c1...5df

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, dere vet vel hva som skjer med influencere som drar til Dubai 😉 Mon tro om det er annerledes for kosmetiske sykepleiere. 😏🤭 Jeg tror ikke det. Men de får godt betalt for det.

Anonymkode: f8a12...c7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hudpleiesalongen jeg går til er ikke influencere men kosmetiske sykepleiere.

Jeg ble bare så overrasket for de reklamerer så mye for at de støtter utdanning til unge jenter i u-land, og at de er med på å drive et barnehjem og så drar de til Dubai...

Ts

Anonymkode: 758c1...5df

ALLE slike bedrifter/mennesker lever av eksponering. Derav gir de blanke i hvor de er, så lenge det er noe å tjene.

Tenk på influensere...de får betalt for produktene de promoterer, men alle går fem på. De viser kanskje fram litt sosial samvittighet ved å besøke syke fans eller noe lignende, men det er KUN for flere likes og eksponering.

Folk må slutte å tro disse folka/bedriftene bidrar til noe som helst annen enn å forsøple verdenen. 

Anonymkode: 4309d...2cf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gjør det. Kjenn litt ekstra på hva det egentlig er du støtter med å dra dit. 

Anonymkode: 7fa21...c93

Hva er det vedkommende støtter? Underbygg gjerne med kildehenvisning.

Anonymkode: 0370f...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubai er bra for kvinner og det tryggeste stedet i verden for kvinner.  Ett unnrak: ikke ha sex utenfor ekteskap, og ikke inviter ukjent mann på hotellrommet. 

Hvis noen vil ikke overholde disse regler, så er Dubai helvete.   Man vet hva man går til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, AnonymBruker said:

Gjør det. Kjenn litt ekstra på hva det egentlig er du støtter med å dra dit. 

Anonymkode: 7fa21...c93

Kjent ekstra godt på det de 6 gangene jeg har vært der før også. Dobbeltmoral her i vesten om folk som klager om Dubai men glemmer alle de andre eksotiske plassene de vil reise til.

Liker noen ikke at jeg drar der så får det være deres problem. Vokst opp med at en kan gjøre det man vil, blir for dumt å hive seg på hylekoret til forvirra individer.

Dubai er kommet for å være et reisemål for millioner, bare å akseptere dette med dere sitter på skandi barene i syden blandet griserosa skandinavere som drikker seg møkkings med ungene på slep.

Anonymkode: b1797...8ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akryl skrev (13 timer siden):

Dubai er bra for kvinner og det tryggeste stedet i verden for kvinner.  Ett unnrak: ikke ha sex utenfor ekteskap, og ikke inviter ukjent mann på hotellrommet. 

Hvis noen vil ikke overholde disse regler, så er Dubai helvete.   Man vet hva man går til. 

Du glemte at man ikke bør bli voldtatt utenfor ekteskapet heller..

Hvilken hudpleiesalong er det, TS?

Jeg holder med deg her, jeg ønsker ikke å støtte et sted som legger igjen penger der.

Anonymkode: 759ce...64d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjent ekstra godt på det de 6 gangene jeg har vært der før også. Dobbeltmoral her i vesten om folk som klager om Dubai men glemmer alle de andre eksotiske plassene de vil reise til.

Liker noen ikke at jeg drar der så får det være deres problem. Vokst opp med at en kan gjøre det man vil, blir for dumt å hive seg på hylekoret til forvirra individer.

Dubai er kommet for å være et reisemål for millioner, bare å akseptere dette med dere sitter på skandi barene i syden blandet griserosa skandinavere som drikker seg møkkings med ungene på slep.

Anonymkode: b1797...8ad

Enig. Dubai er et digg sted å dra. Driter vel i regimet der borte. Deilig klima og kul shopping og luksus. 
Eneste minuset med Dubai er at strendene har tapt seg. Du nevner JBR. Overfylt og sjelden stille sjø . De fineste uberørte strendene der må du innom private hotellstrender for å finne. Synd, før de bygde ut La Mer hadde de en fantastisk uberørt strand som strekte seg gjennom hele Jumeirha 1. Fra Jumeirha Mosque til Mercato shopping mall. 

Anonymkode: bfca5...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At folk bryr seg lite om etikk og moral er dessverre normen. Ganske mange nordmenn som reiser på ferier til Dubai og som for øvrig tar seg en 5-6 andre flyturer årlig og forurenser klima. Driter i dyrevelferd fordi bacon er nam og ribbe må man ha. Fint at du ikke ønsker å støtte steder som promoterer Dubai, ts! Da har de jo gjort det veldig klart hva de står for. 

Anonymkode: 46197...727

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akryl skrev (13 timer siden):

Dubai er bra for kvinner og det tryggeste stedet i verden for kvinner. 

Er du helt hinsides dum?! Aner du i det hele tatt hvordan kvinner er stilt i Dubai, de er jo så langt unna likestilling det går an å komme? Makan, denne kommentaren gjorde meg forbanna!

Anonymkode: 656c4...02d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du helt hinsides dum?! Aner du i det hele tatt hvordan kvinner er stilt i Dubai, de er jo så langt unna likestilling det går an å komme? Makan, denne kommentaren gjorde meg forbanna!

Anonymkode: 656c4...02d

Du har tydeligvis ikke vært i UAE. Akkurat nå er kvinner i overtall på høyskoler og universiteter der borte. Så noe riktig må de ha gjort..

Forøvrig om noen menn våger seg på catcalling eller enda verre, klå på damer i Dubai, så er det bare å ringe politiet og de kommer på veldig kort tid. Straffereaksjonene er veldig strenge. Hva tror du ville skjedd i Norge? Ingenting. Er det likestilling? 

Anonymkode: bfca5...a17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er den jeg tror det er, så finnes det jo andre salonger som sikkert er like bra, men mye bedre på pris. Synes de har begynt å prise seg ut. 

Anonymkode: 8424c...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...