elskermenn 250 1 067 Skrevet 25. april #1 Del Skrevet 25. april Har jeg fostått det rett at man kan ikke reise til USA eller Canada uten å være fullvaksinert eller nettopp gjennomgått sykdom? Har lest på regjeringen i Norge og Canada sine sider. Det ser mørkt ut. Lenke til innlegg Del på andre sider
elskermenn 250 1 067 Skrevet 1. mai Forfatter #2 Del Skrevet 1. mai Noen som vet noe om dette? Kan jeg kontakte en embassade? Har virkelig ikke lyst å vaksinere meg tre ganger for å kunne dra til Canada eller USA. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider
Dolce 2 728 16 580 Skrevet 1. mai #3 Del Skrevet 1. mai (endret) feil post Endret 1. mai av Dolce Lenke til innlegg Del på andre sider
Enda en tulling 1 747 6 931 Skrevet 1. mai #4 Del Skrevet 1. mai elskermenn skrev (5 timer siden): Noen som vet noe om dette? Kan jeg kontakte en embassade? Har virkelig ikke lyst å vaksinere meg tre ganger for å kunne dra til Canada eller USA. Ser ut som du slipper inn i USA om du tilfeldigvis oppfyller noen av disse kriteriene: The presidential proclamation and CDC order include a very limited set of exceptions from the vaccination requirement for foreign nationals. These include exceptions for children, certain COVID-19 vaccine clinical trial participants, those with rare medical contraindications to the vaccines, those who need to travel for emergency or humanitarian reasons, those who are traveling on non-tourist visas from countries with low-vaccine availability, members of the armed forces and their immediate families, airline crew, ship crew, and diplomats. Haster det? Restriksjonene er temmelig upopulære i store deler av landet så det kan jo komme endringer. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider
Fresiaa 72 195 Skrevet 1. mai #5 Del Skrevet 1. mai Jeg tror du får vaksinepass av 1 dose. Og etter andre dose er du fullvaksinert👌 Booster-dose må man ta 9mnd etter 2.dose. (Hvis man skal reise i hvert fall). Lenke til innlegg Del på andre sider
Betasuppe 2 587 6 167 Skrevet 18. mai #6 Del Skrevet 18. mai Går an å vente og se an om de dropper kravet. Men det kanskje ikke før midterms i november. Jeg boikotter landet inntil de dropper kravet. 6 2 Lenke til innlegg Del på andre sider
Lomvi 2 439 850 Skrevet 23. mai #7 Del Skrevet 23. mai Ryddet for brudd på rommets retningslinjer og på regel om sitater. Lomvi, mod. Lenke til innlegg Del på andre sider
MonicaH 183 923 Skrevet 29. mai #8 Del Skrevet 29. mai Reis til Mexico og ta deg inn i USA som flyktning. Flyktninger er unntatt kravet om corona-vaksine. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider
Justlooking 4 360 35 569 Skrevet 29. mai #9 Del Skrevet 29. mai Betasuppe skrev (På 18.5.2022 den 20.04): Går an å vente og se an om de dropper kravet. Men det kanskje ikke før midterms i november. Jeg boikotter landet inntil de dropper kravet. Mange som boikotter usa for tiden. Blir jo deres tap med færre turister 😊 4 Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå